Nie masz czasu na szukanie?

508 913 532 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

9 +
= 10

Zasady efektywnej komunikacji

Program

Po szczegółowej analizie potrzeb oraz biorąc pod uwagę obszerność poszczególnych zagadnień tematycznych, wybrane zostaną z Klientem 2-3 moduły podlegające realizacji podczas szkolenia.

 

  1. Zagadnienia:
    1. Struktura organizacyjna danej firmy, a komunikacja.
    2. Warunki efektywnej komunikacji.
    3. Uporządkowanie zasad komunikacji wewnętrznej w firmie z uwzględnieniem modelu spotkań wewnętrznych.
    4. Usprawnienia, które pozwolą na unikanie błędów komunikacyjnych.
    5. Doradztwo w zakresie diagnozowania i załagodzenia konfliktów.
    6. Asertywność, jako jeden z elementów efektywnej komunikacji.
    7. Efektywna komunikacja e-mailowa.
    8. Komunikacja w zespole rozproszonym w warunkach wirtualnych.
    9. Komunikacja w zespole projektowym.
    10. Komunikacja między generacjami (Pokolenie BBXYZ)

Cel

  • Poznanie stylów komunikacji
  • Zdobycie wiedzy na temat technik komunikacji asertywnej
  • Poznanie sposobów na przezwyciężanie barier w efektywnej komunikacji
  • Poznanie sposobów komunikowania się z innym Pokoleniem
  • Zapoznanie się ze sposobami łagodzenia konfliktów

 

 

Metody pracy

  • moderowane uczenie się przez doświadczenie (cykl KOLBA) – stosujemy najbardziej efektywną metodę uczenia się osób dorosłych, polegającą na specjalnie zaprojektowanych zadaniach, budujących osobiste przeżycia i doświadczenia, z których następnie wyciągane są wnioski
    i generalizowane ogólne zasady. Wiedza teoretyczna uzupełniana jest również przez trenera,
    a następnie uczestnicy stosują ją w praktyce poprzez rozwiązywanie realnych przypadków z własnego otoczenia.
  • warsztaty, w czasie których uczestnicy wypracowują rozwiązania, które następnie będą mogły być zastosowane w firmie.
  • case studies jako punkty wyjścia do analiz nowych, lepszych rozwiązań.
  • dyskusje moderowane jako audyt aktualnej sytuacji omawianego zagadnienia (w firmie Klienta)
    i wspólne poszukiwanie oraz generowanie nowych pomysłów.
  • podsumowania i wnioski dotyczące rozwiązań, które zostaną zastosowane w firmie.
  • follow-up – indywidulane sesje mające na celu weryfikację zastosowanych elementów
    z warsztatów w codziennej pracy.

W ramach uczestnictwa zapewniamy

  • analize potrzeb szkoleniowych
  • próbka szkoleniowa w ramach przedstawionej oferty (na życzenie Klienta)
  • organizacje szkolenia oraz zapewnienie trenera
  • materiały dydaktyczne
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
  • lunch
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • bezpłatne, e-mailowe konsultacje z Wykładowcą 2 tygodnie od ukończenia szkolenia
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności po ukończeniu szkolenia (na życzenia klienta)

 

 

Wymagania

Szkolenie skierowane do kadry kierowniczej wszystkich szczebli zarządzania

Trener

Trener z wieloletnim doświadczeniem

Korzyści

Uczestnicy uaktualniają i porządkują wiedzę z zakresu komunikacji tradycyjnej
i z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Wiedza jak technologia, zmienia nasz sposób komunikacji, jest bardzo użyteczna. Uczestnicy mogą ją od razu zaadoptować w codziennej pracy poprzez zastosowanie reguł komunikacji e-mail. Najbardziej docenianą przez uczestników jest umiejętność rozwiązywania problemów przekazywanych drogą e-mail. Graficzna diagnoza aktualnego systemu i przebiegu komunikacji między zespołem wskazuje elementy do poprawy. Praca nad indywidualnym stylem komunikacji bezpośredniej pozwala zwiększyć skuteczność własnego porozumiewania się z podwładnymi i współpracownikami. Rekomendacje eksperckie od prowadzącego dotyczące skutecznej komunikacji oraz „best practice” innych firm wzbogaca szkolenie i zachęca do wymiany doświadczeń. Udział w Akademii pozwala także na poznanie najczęstszych źródeł konfliktów na tle komunikacyjnym.

Referencje

"MPK Poznań Sp. z o.o. rekomenduje współpracę z Centrum Innowacji ProLearning w zakresie szkoleń menedżerskich. W dniu 12 maja 2017 r. nasza Spółka zorganizowała spotkanie menedżerskie, w którym udział wzięli…"

MPK Poznań Sp. z o.o.

więcej

"W dniach 1-10-2016 oraz 8-10-2016 firma Centrum Innowacji ProLearning z Wrocławia zorganizowała i przeprowadziła szkolenie ,,Efektywna Obsługa Klient''. Szkolenie odbyło się w siedzibie Jokey Plastik Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu. W zajęciach…"

Jokey

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

metody komunikacji, style komunikacji, bariery komunikacyjne, mowa ciała, zasady efektywnej komunikacji, efektywna komunikacja, asertywność,
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×