Nie masz czasu na szukanie?

508 913 532 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

6 +
= 10

Zarządzanie zespołem wirtualnym

Program

Zarządzanie zespołem wirtualnym to umiejętność kierowania zespołem z różnych krajów, zespołem o różnicach kulturowych, z niedogodnościami związanymi z różnicą stref czasowych oraz kosztami komunikacji. To niezwykle ważna sprawność w dzisiejszej gospodarce z całym mnóstwem przedsiębiorstw globalnych, międzynarodowych i transnarodowych, gdzie głównym narzędziem komunikacji jest internet i jego narzędzia.

 

1. Zespół wirtualny – nowa jakość komunikacji w biznesie (trudności i wyzwania)

  • cechy i struktura zespołu wirtualnego (charakterystyka zespołów wirtualnych)
  • budowanie zespołu w warunkach rozproszenia (od rekrutacji po budowanie zaufania i tożsamości zespołu)
  • utrzymanie relacji i realizacja zadań w zespole wirtualnym
  • możliwe błędy w zarządzaniu zespołem wirtualnym

2. Warunki sukcesu zespołu wirtualnego

  • dobra komunikacja (narzędzia komunikacyjne)
  • możliwość niezależnego działania
  • motywowanie pracowników w zespole wirtualnym
  • delegowanie zadań w zespole wirtualnym

3. Różnice kulturowe w zespole wirtualnym i ich wpływ na jego efektywność.

Cel

  • zapoznanie się z mechanizmami i wyzwaniami istniejącymi w procesie zarządzania zespołem wirtualnym
  • poznanie nowoczesnych technik komunikowania się i delegowania zadań na odległość
  • zgłębienie sposobów na budowanie pozytywnych relacji oraz uświadomienie sobie różnic kulturowych i standardów pracy w innych krajach.
  • nauka i korzystanie z narzędzi komunikacji wirtualnej – poczta e-mail, chat roomy, wideokonferencje, komunikatory irc i icq

Metody pracy

  • metody aktywizujące (burza mózgów, metoda przypadków, metoda kuli śnieżnej, gry symulacyjne, metoda insercji, debata, metoda okrągłego stołu, gra psychologiczna);
  • różne metody pracy – w grupach, w parach, indywidualna, forum klasy;
  • dodatkowe materiały wizualne (filmy, prezentacje)

Wymagania

Adresatami szkolenia są wszyscy ci, którzy zarządzają ludźmi rozproszonymi w różnych miejscach globu, pracujących wspólnie bez fizycznego, bezpośredniego kontaktu dzięki wykorzystaniu zaawansowanych technologii komunikacyjnych, w szczególności do: kierowników działów korzystających z zasobów zlokalizowanych w różnych krajach, przedstawicieli centrali komunikujący się z oddziałami regionalnymi, szefów rozproszonych zespołów sprzedażowych, menedżerów projektów.

W ramach uczestnictwa zapewniamy

  • analiza potrzeb szkoleniowych
  • próbka szkoleniowa w ramach przedstawionej oferty (na życzenie Klienta)
  • organizacje szkolenia oraz zapewnienie trenera
  • materiały dydaktyczne
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
  • lunch
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • bezpłatne konsultacje z Wykładowcą do 2 tygodni od momentu ukończenia szkolenia
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności po ukończeniu szkolenia (na życzenia klienta)

Referencje

"Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Opolu „Radio Opole” Spółka Akcyjna w ramach programu doskonalenia zawodowego pracowników podjęła współpracę z firmą Centrum Innowacji ProLearning. Przedmiotem ostatnio realizowanego projektu…"

Radio Opole

więcej

"Pani dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk reprezentująca firmę Centrum Innowacji ProLearning zrealizowała dla nas projekt rozwojowy dla grupy 33 kierowców (45+) naszego…"

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Nysie Sp. z o.o.

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

zarządzanie zespołem wirtualnym, zarządzanie zespołami wirtualnymi, zarządzanie, komunikowanie, komunikacja wirtualna, e-mail, chat, różnice kulturowe
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×