Nie masz czasu na szukanie?

508 913 532 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

4 +
= 10

Zarządzanie międzykulturowe w edukacji i biznesie

Program

1.Różnice kulturowe w komunikacji i zarządzaniu

  • różnice w sposobach przekazywania informacji (e-maile, rozmowy telefoniczne, videokonferencje)
  • rozwiązywanie konfliktów międzykulturowych
  • radzenie sobie ze stereotypami
  • uczenie się skutecznych zachowań w kontakcie z określoną kulturą
  • najczęściej popełnianie błędy (faux-pas kulturowe)

2.Tworzenie międzynarodowych zespołów

  • rekrutacja w zespołach międzykulturowych

3.Motywowanie w zarządzaniu zespołem międzykulturowym

  • postrzeganie motywatorów przez środowisko innej kultury
  • jak delegować zadania w różnych kulturach

4.Prowadzenie spotkań międzynarodowych

  • spotkania bezpośrednie
  • videokonferencje

5.Negocjacje międzykulturowe

  • bariera językowa i nieznajomość kodu kulturowego
  • wzajemne stereotypy i uprzedzenia
  • różne pojęcie reguł współpracy w zespole

Cel

Celem projektu jest zapoznanie uczestników z podstawowymi zagadnieniami funkcjonującymi w obrębie szerokiego obszaru różnic międzykulturowych. Przybliżenie realnych problemów występujących w codziennej pracy organizacji międzynarodowych. Doskonalenie umiejętności efektywnej komunikacji z klientem w zespole składającym się z osób z różnych kultur. Uwrażliwienie na różnice kulturowe w codziennej współpracy w organizacji

W ramach uczestnictwa zapewniamy

  • opracowanie metod warsztatowych projektu pod specyfikę branży,
  • doprecyzowanie programu,
  • opracowanie dodatkowych materiałów szkoleniowych zgodnie z ustalonym planem,
  • opracowanie ćwiczeń dostosowanych pod specyfikę branży,
  • organizacje warsztatów oraz zapewnienie doświadczonego  trenera,
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka),
  • lunch,
  • przekazanie wypracowanych przez uczestników materiałów,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • badanie satysfakcji uczestników,
  • raport dotyczący rezultatów,
  • roczne konsultacje mailowe / telefoniczne dotyczące tematyki projektu,
  • imienne Certyfikaty dla każdego uczestnika.

Referencje

"Pani dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk reprezentująca Centrum Innowacji ProLearning zrealizowała dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Kluczborku projekt z zakresu: Profesjonalnej obsługi trudnego pasażera z elementami…"

PKS w Kluczborku

więcej

"Nasza firma w okresie od marca 2014 do marca 2015 prowadziła program rozwojowy dla kadry menadżerskiej w obszarze wzmocnienia kompetencji zdiagnozowanych metodą Development Center. Pani dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk…"

Metalis Polska Sp. z o. o.

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

Zarządzanie międzykulturowe w edukacji i biznesie, międzykulturowe, edukacja, biznes, komunikacja i zarządzanie, zarządzanie, komunikacja, międzynarodowe zespołem
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×