Nie masz czasu na szukanie?

508 913 532 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

8 +
= 10

Usprawnienie procesu sprzedaży – program rozwojowy

Program

Moduł I

  • wprowadzenie,
  • DISC D3 + BAI – poznanie dominujących styków zachowania,
  • analiza indywidualnego potencjału i mocnych stron,
  • assessment potencjału sprzedażowego,
  • praktyczne odniesienie indywidualnego potencjału w roli zawodowej w firmie,
  • podsumowanie.

Moduł II

  • etykieta w prowadzeniu rozmów sprzedażowych,
  • opracowanie standardów prowadzenia rozmów sprzedażowych,
  • etapy rozmowy z Klientem,
  • wzmocnienie orientacji biznesowej – połączenia wychodzące,
  • podsumowanie.

Moduł III

  • warsztat: puzzle – style zakupowe Klienta,
  • charakterystyka Klienta firmy – kim jest Twój Klienta ?
  • style zakupowe Klientów,
  • mapa empatii Klienta,
  • etykieta biznesowa w korespondencji elektronicznej w sprzedaży,
  • podsumowanie.

Moduł IV

  • mapa empatii wymagającego Klienta,
  • prezentacja firmy oraz produktów -wystąpienia publiczne uczestników,
  • indywidualna informacja zwrotna,
  • profesjonalna wizyta handlowa,
  • etapy wizyty handlowej,
  • etykieta biznesowa dotycząca spotkania biznesowego,
  • symulacja spotkania,
  • podsumowanie.

 

Metody pracy

  • metody aktywizujące (burza mózgów, metoda przypadków, metoda kuli śnieżnej, gry symulacyjne, metoda insercji, debata, metoda okrągłego stołu, gra psychologiczna);
  • różne metody pracy – w grupach, w parach, indywidualna, forum klasy;
  • dodatkowe materiały wizualne (filmy, prezentacje)

Wymagania

Szkolenie polecamy wszystkim zaangażowanym w proces obsługi klienta, osobom mającym bezpośredni stały kontakt z klientami firmy. Będzie ono szczególnie przydatne handlowcom, oraz pracownikom działu obsługi klienta i sprzedaży

Trener

Certyfikowany trener z wieloletnim doświadczeniem

Opinie i referencje uczestników

Analiza DISC – czuje się indywidualne podejście do każdego uczestnika szkolenia. Poczucie „zaopiekowania’.


Uczestnik szkolenia

Szkolenie bardzo dobrze przygotowane. Trener na 6+ !


Uczestnik szkolenia

Zdobyta wiedza zostanie na pewno wykorzystana przeze mnie na usprawnienie mojej pracy w firmie. Wskaźniki na pewno pójdą w górę.


Uczestnik szkolenia

Wiedza trenera ogromna. Szkolenie godne polecenia.


Uczestnik szkolenia

Pyszna kawa oraz poczęstunek ! Szkolenie bardzo dobrze przygotowane pod każdym kątem 🙂 gorąco polecam Centrum Innowacji ProLearning.


Uczestnik szkolenia

Referencje

"W dniach 1-10-2016 oraz 8-10-2016 firma Centrum Innowacji ProLearning z Wrocławia zorganizowała i przeprowadziła szkolenie ,,Efektywna Obsługa Klient''. Szkolenie odbyło się w siedzibie Jokey Plastik Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu. W zajęciach…"

Jokey

więcej

"W styczniu 2016r. współpracowaliśmy z firmą Centrum Innowacji ProLearning w ramach realizacji projektu: „Efektywna komunikacja w relacji z pacjentami z elementami budowania tożsamości organizacyjnej wśród personelu medycznego.” W ramach…"

Ar-Vita

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×