Szkolenie dla kadry kierowniczej w zakresie motywowania pracowników oraz zarządzania konfliktem
-
Program szkolenia
Motywowanie jako narzędzie profesjonalnego kierownika.
– Czym jest motywacja i jakie są jej źródła.
– Znaczenie roli motywacji we współczesnym biznesie.
– Co motywuje i demotywuje pracowników.
– Analiza aktualnego modelu motywacji pracowników.Gdy motywacji brak – rozpoznawania spadku motywacji u pracowników.
– Dlaczego pracownikowi brakuje chęci do pracy?
– Przyczyny spadku motywacji.
– Objawy obniżonej motywacji do pracy.
– Rozpoznawanie i przeciwdziałanie czynnikom demotywującym.Instrumenty motywowania pracownika.
– System motywacyjny a indywidualne podejście pracownika.
– Osobowość pracownika a motywatory.
– Rozwój według predyspozycji pracownika, zgodnie z celami organizacji. Delegowanie, coaching i mentoring, jako narzędzie motywowania pracownika.Skuteczne motywowanie zespołu.
– Rola lidera, jego stylu kierowania grupą oraz wpływ na postawy i motywację pracowników.
– Współzawodnictwo w zespole, jako czynnik motywujący.
– Wpływ atmosfery w zespole na samomotywację.
– Budowa i utrzymywanie zaangażowania zespołu w wykonywane czynności.Motywowanie poprzez efektywne komunikowanie i zaangażowanie.
– Rozprawa o karach i nagrodach, czyli jak ganić i chwalić, by zrealizować cele organizacji i zyskać szacunek pracownika – konstruktywna informacja zwrotna i twórcza pochwała.
– Moc informacji zwrotnej jako podstawy pozytywnej relacji na linii kierownik – pracownik. -
Metody pracy
case study, warsztaty, ćwiczenia na autorskich arkuszach, burze mózgów, ćwiczenia indywidualne, grupowe,
dyskusje, odgrywanie scenek, follow up* – sesje mające na celu weryfikację zastosowanych elementów z warsztatów w codziennej pracy.
-
W ramach uczestnictwa zapewniamy Państwu
- analiza potrzeb szkoleniowych
- próbka szkoleniowa w ramach przedstawionej oferty (na życzenie Klienta)
- przeprowadzenie szkolenia i zapewnienie doświadczonego trenera
- materiały szkoleniowe
- Serwis Kawowy & Lunch
- imienny certyfikat ukończenia szkolenia
- Szkolenie objęte Gwarancją Najwyższej Jakości Szkolenia
- Badanie satysfakcji uczestników
- Imienne Certyfikaty poświadczające udział w szkoleniu dla każdego uczestnika
-
Opinia uczestników o szkoleniu
Wykładowcy są kompetentni, szkolenie jest ciekawe.
Uczestnik szkolenia
Profesjonalne przygotowanie trenerów, dostosowanie do organizacji w której.
Uczestnik szkolenia
Bardzo konkretne i profesjonalne podejście do tematu. Bardzo sympatyczna atmosfera. Elastyczny i dostosowany do grupy sposób prowadzenia zajęć
Uczestnik szkolenia, Radio Opole
Bardzo dobry sposób, przekazywania wiedzy. odpowiednie segmentowanie problemów.
Uczestnik szkolenia
Szkolenie zostało przygotowane i przeprowadzone profesjonalnie.
Uczestnik szkolenia, Radio Opole
Szkolenia przeprowadzone przez ProLearning dają dużo umiejętności i dużo wnoszą w prace.
Uczestnik szkolenia.
Bardzo profesjonalnie przeprowadzone! Gratulacje!
Uczestnik szkolenia,Radio Opole
Pełen profesjonalizm, wysoki poziom wiedzy prowadzących
Uczestniczka szkolenia, Radio Opole
Branża medialna: rozgłośnia radiowa
Chciałem podziękować za bardzo dobre szkolenie !
Wyszło super, pięknie i fajnie.
Bardzo chcemy uruchomić kontynuację szkolenia w przyszłym roku.
Nasze odczucia, wrażenia – jesteśmy bardzo zadowoleni.
Cieszę się,że kierownicy i zarząd mogą dostrzec, że pracują w dobrej firmie i mają możliwość podnoszenia kwalifikacji.
Bardzo pasowała nam autorska metodologia I-Team Centrum Innowacji ProLearning.
Szkolenia Centrum Innowacji ProLearning mają swoją specyfikę – JESTEŚCIE MISTRZAMI ŚWIATA ! 🙂
Mówicie prostymi słowami. Potraficie doskonale przetłumaczyć skomplikowane teorie naukowe na biznesowy, praktyczny język.
Dziękuję, do zobaczenia w przyszłym roku!
Prezes Zarządu