Nie masz czasu na szukanie?

508 913 532 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

1 +
= 10

Szkolenie dla kadry kierowniczej w zakresie motywowania pracowników oraz zarządzania konfliktem

Program szkolenia

Motywowanie jako narzędzie profesjonalnego kierownika.
– Czym jest motywacja i jakie są jej źródła.
– Znaczenie roli motywacji we współczesnym biznesie.
– Co motywuje i demotywuje pracowników.
– Analiza aktualnego modelu motywacji pracowników.

Gdy motywacji brak – rozpoznawania spadku motywacji u pracowników.
– Dlaczego pracownikowi brakuje chęci do pracy?
– Przyczyny spadku motywacji.
– Objawy obniżonej motywacji do pracy.
– Rozpoznawanie i przeciwdziałanie czynnikom demotywującym.

Instrumenty motywowania pracownika.
– System motywacyjny a indywidualne podejście pracownika.
– Osobowość pracownika a motywatory.
– Rozwój według predyspozycji pracownika, zgodnie z celami organizacji. Delegowanie, coaching i mentoring, jako narzędzie motywowania pracownika.

Skuteczne motywowanie zespołu.
– Rola lidera, jego stylu kierowania grupą oraz wpływ na postawy i motywację pracowników.
– Współzawodnictwo w zespole, jako czynnik motywujący.
– Wpływ atmosfery w zespole na samomotywację.
– Budowa i utrzymywanie zaangażowania zespołu w wykonywane czynności.

Motywowanie poprzez efektywne komunikowanie i zaangażowanie.
– Rozprawa o karach i nagrodach, czyli jak ganić i chwalić, by zrealizować cele organizacji i zyskać szacunek pracownika – konstruktywna informacja zwrotna i twórcza pochwała.
– Moc informacji zwrotnej jako podstawy pozytywnej relacji na linii kierownik – pracownik.

Metody pracy

case study, warsztaty, ćwiczenia na autorskich arkuszach, burze mózgów, ćwiczenia indywidualne, grupowe,

dyskusje, odgrywanie scenek, follow up* – sesje mające na celu weryfikację zastosowanych elementów z warsztatów w codziennej pracy.

W ramach uczestnictwa zapewniamy Państwu

  • analiza potrzeb szkoleniowych
  • próbka szkoleniowa w ramach przedstawionej oferty (na życzenie Klienta)
  • przeprowadzenie szkolenia i zapewnienie doświadczonego trenera
  • materiały szkoleniowe
  • Serwis Kawowy & Lunch
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • Szkolenie objęte Gwarancją Najwyższej Jakości Szkolenia
  • Badanie satysfakcji uczestników
  • Imienne Certyfikaty poświadczające udział w szkoleniu dla każdego uczestnika

Opinia uczestników o szkoleniu

Wykładowcy są kompetentni, szkolenie jest ciekawe.

Uczestnik szkolenia


Profesjonalne przygotowanie trenerów, dostosowanie do organizacji w której.

Uczestnik szkolenia


Bardzo konkretne i profesjonalne podejście do tematu. Bardzo sympatyczna atmosfera. Elastyczny i dostosowany do grupy sposób prowadzenia zajęć

Uczestnik szkolenia, Radio Opole


Bardzo dobry sposób, przekazywania wiedzy. odpowiednie segmentowanie problemów.

Uczestnik szkolenia


Szkolenie zostało przygotowane i przeprowadzone profesjonalnie.

Uczestnik szkolenia, Radio Opole


Szkolenia przeprowadzone przez ProLearning dają dużo umiejętności i dużo wnoszą w prace.

Uczestnik szkolenia.


Bardzo profesjonalnie przeprowadzone! Gratulacje!

Uczestnik szkolenia,Radio Opole


Pełen profesjonalizm, wysoki poziom wiedzy prowadzących

Uczestniczka szkolenia, Radio Opole


Branża medialna: rozgłośnia radiowa

Chciałem podziękować za bardzo dobre szkolenie !

Wyszło super, pięknie i fajnie.

Bardzo chcemy uruchomić kontynuację szkolenia w przyszłym roku.

Nasze odczucia, wrażenia – jesteśmy bardzo zadowoleni.

Cieszę się,że kierownicy i zarząd mogą dostrzec, że pracują w dobrej firmie i mają możliwość podnoszenia kwalifikacji.

Bardzo pasowała nam autorska metodologia I-Team Centrum Innowacji ProLearning.

Szkolenia Centrum Innowacji ProLearning mają swoją specyfikę – JESTEŚCIE MISTRZAMI ŚWIATA ! 🙂

Mówicie prostymi słowami. Potraficie doskonale przetłumaczyć skomplikowane teorie naukowe na biznesowy, praktyczny język.

Dziękuję, do zobaczenia w przyszłym roku!


Prezes Zarządu

Referencje

"W dniach 1-10-2016 oraz 8-10-2016 firma Centrum Innowacji ProLearning z Wrocławia zorganizowała i przeprowadziła szkolenie ,,Efektywna Obsługa Klient''. Szkolenie odbyło się w siedzibie Jokey Plastik Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu. W zajęciach…"

Jokey

więcej

"Nasza firma w okresie od marca 2014 do marca 2015 prowadziła program rozwojowy dla kadry menadżerskiej w obszarze wzmocnienia kompetencji zdiagnozowanych metodą Development Center. Pani dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk…"

Metalis Polska Sp. z o. o.

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

szkolenie, konflikt, motywowanie, motywacja, pracownik, kadra, kierownicza, kadra kierownicza, zarządzanie, kłótnia, rozwiązywanie konfliktów, pieniądze, warsztat
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×