Nie masz czasu na szukanie?

508 913 532 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

1 +
= 10

Storytelling

Program

Wstęp – prezentacja trenera -> storytelling w budowaniu marki osobistej

  • mowa windowa – jak dobrze się sprzedać w 10 sekund
  • tworzenie własnej historii – od czego zacząć, skąd czerpać inspirację
  • case study: Steve Jobs lub Richard Branson

Do czego można wykorzystywać storytelling:

  • podstawowe pojęcia
  • przywództwo + przykłady
  • personal branding + przykłady
  • sprzedaż + przykłady
  • prezentacje + przykłady
  • marketing + przykłady
  • cechy dobrej historii, takiej, która silnie oddziałuje na odbiorcę + przykłady

Znane marki bazujące na opowieściach (które, na jakich opowieściach)

  • 7 archetypów stanowiących podstawę do budowania opowieści
  • IBM
  • Jack Daniels
  • Coca-Cola
  • La Roshe-Posay

Jak liderzy opierają swoje wystąpienia na opowieściach?

  • storytelling w biznesie
  • wykorzystanie storytellingu podczas wystąpień
  • storytelling jako narzędzie motywacyjne
  • określenie, kiedy opowieść inspiruje do zmiany, kiedy może stać się przyczyną zmiany postawy odbiorców, kiedy silnie motywuje oraz kiedy pozwala nawiązać silną więź z odbiorcą
  • case study: Hotel Ritz-Carlton i inne

Jak słynni sprzedawcy wykorzystują opowieści?

  • storytelling pozwalający na sprzedaż bez sprzedaży
  • marketing narracyjny w sprzedaży – jak go wykorzystać
  • wydobycie unikalności produktów/usług i przekazanie ich skuteczności (story testimonials)
  • 6 typów historii, które sprzedają
  • najczęstsze błędy w opowieściach sprzedażowych

Opowieści z kultury Twojego audytorium – klucz do otwarcia słuchacza.

  • znaczenie kontekstu dla budowania wiarygodnych opowieści
  • przykłady marek z nietrafionym namingiem
  • przykłady marek z historiami osadzonymi kulturowo
  • przykłady marketingu narracyjnego skierowanego do różnych targetów (do mężczyzn, matek)

Narzędzia możliwe do wykorzystania w przekazanie opartym na opowieściach – krótka charakterystyka narzędzi z przykładami wykorzystania.

W ramach uczestnictwa zapewniamy

  • opracowanie metod warsztatowych projektu pod specyfikę branży,
  • doprecyzowanie programu,
  • opracowanie dodatkowych materiałów szkoleniowych zgodnie z ustalonym planem,
  • opracowanie ćwiczeń dostosowanych pod specyfikę branży,
  • organizacje warsztatów oraz zapewnienie doświadczonego  trenera,
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka),
  • lunch,
  • przekazanie wypracowanych przez uczestników materiałów,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • badanie satysfakcji uczestników,
  • raport dotyczący rezultatów,
  • roczne konsultacje mailowe / telefoniczne dotyczące tematyki projektu,
  • imienne Certyfikaty dla każdego uczestnika.

Referencje

"Centrum Innowacji ProLearning przeprowadziło w dniach 7-8.10.2015 dla pracowników Eskulap projekt rozwojowy z zakresu: Profesjonalnej obsługi i komunikacji z trudnym pacjentem. Celem realizacji…"

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Eskulap"

więcej

"Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Opolu „Radio Opole” Spółka Akcyjna w ramach programu doskonalenia zawodowego kadry kierowniczej podjęła współpracę z firmą Centrum Innowacji ProLearning. Przedmiotem ostatnio realizowanego…"

Radio Opole

więcej
więcej referencji

Podobne kursy

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

Storytelling, budowanie marki osobistej, marka osobista, marki osobiste , marki, osobista, osobistej, jak się sprzedać, branding, przywództwo, marketing, mowa windowa, personal branding,
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×