Nie masz czasu na szukanie?

508 913 532 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

2 +
= 10

RODO – nowe obowiązki i surowe kary

Program

  1. Nowa regulacja unijna – czas wejścia w życie i relacja do przepisów krajowych.
  2. Nowe obowiązki administratorów danych osobowych: pseudominizacja i szyfrowanie danych osobowych, zdolność do ciągłego zapewnienia poufności, testowanie, mierzenie i ocenianie skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania, rejestrowanie czynności przetwarzania danych.
  3. Zasady przetwarzania danych osobowych:
  • Zasady ogólne,
  • Przetwarzanie danych w poszczególnych kategoriach,
  • Przetwarzanie danych dzieci.
  1. Nowe uprawnienia osób, których dane są przetwarzane
  • Zakres „prawa do bycia zapomnianym”
  • Prawo do niepodlegania profilowaniu
  • Inne prawa
  1. Co zmieni się w firmach w zakresie dokumentacji? Przekazywanie danych do państw trzecich. Formułowanie kodeksów postępowań i procedur certyfikacji.
  2. Inspektor danych osobowych zamiast ABI?
  • Zadania inspektora danych,
  • Zadania podmiotu przetwarzającego dane (procesora)
  1. Odpowiedzialność po nowemu:
  • 4 proc. rocznego obrotu firmy albo 20 mln euro
  • Za co odpowiadają firmy w zakresie danych osobowych?
  • 72-godzinny czas reakcji na wyciek danych

Nowe uprawnienia organu nadzorczego

W ramach uczestnictwa zapewniamy Państwu

  • analiza potrzeb szkoleniowych
  • próbka szkoleniowa w ramach przedstawionej oferty (na życzenie Klienta)
  • organizacje szkolenia oraz zapewnienie trenera
  • materiały dydaktyczne
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
  • lunch
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • bezpłatne konsultacje z Wykładowcą do 2 tygodni od momentu ukończenia szkolenia
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności po ukończeniu szkolenia (na życzenia klienta)

Referencje

"Pani dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk reprezentująca Centrum Innowacji ProLearning zrealizowała dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Kluczborku projekt z zakresu: Profesjonalnej obsługi trudnego pasażera z elementami…"

PKS w Kluczborku

więcej

"W dniach 1-10-2016 oraz 8-10-2016 firma Centrum Innowacji ProLearning z Wrocławia zorganizowała i przeprowadziła szkolenie ,,Efektywna Obsługa Klient''. Szkolenie odbyło się w siedzibie Jokey Plastik Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu. W zajęciach…"

Jokey

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

RODO – nowe obowiązki i surowe kary, ochrona danych osobowych, ABI, prawo do bycia zapomnianym, przetwarzanie danych osobowych, pseudominizacja i szyfrowanie danych osobowych,
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×