Usprawnienie procesu sprzedaży – program rozwojowy
- Firma:
Przedsiębiorstwo hostingowe działające we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Portugalii, Czechach oraz w Polsce. Serwery wirtualne oraz dedykowane korzystają z sieci serwerowej zbudowanej we Francji.
2. Cele:
- Przypomnienie struktury procesu i zasad skutecznej sprzedaży.
- Ćwiczenie wiedzy w zakresie sposobów sprawnego komunikowania się z klientem i zwiększenie umiejętności słuchania.
- Usprawnianie zastosowań asertywności w celu uniknięcia lub wyjścia z sytuacji konfliktowej; wprowadzenie typów klientów i standardów wpływających na jakość obsługi klientów.
- Budowanie postaw sprzyjających profesjonalnemu podejściu do procesu sprzedaży.
3. Efekty:
- Usprawnienie umiejętności z zakresu technik wpływania na klientów w zależności od ich potrzeb i preferencji, oraz zrozumienie istoty zastrzeżeń.
- Przejęcie kontroli nad rozmową handlową, usprawnienie procesu sprzedaży i analizy.