Nie masz czasu na szukanie?

508 913 532 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

4 +
= 10

Metody komunikacji z Klientem w procesie budowania pozytywnego Customer Experience

Cel

  • nabycie przez Uczestników umiejętności rozpoznawania emocji Klienta i reagowania na nie adekwatnie do sytuacji w celu budowania pozytywnej sumy doświadczeń Klienta w kontakcie z firmą (Customer Experience);
  • poznanie przez Uczestników ćwiczeń umożliwiających wykorzystanie potencjału głosu w procesie wpływania na Klienta;
  • nabycie przez Uczestników umiejętności wykorzystania metody lejka w procesie gromadzenia informacji o trudnościach Klienta;
  • nabycie przez Uczestników umiejętności formułowania komunikatów językiem pozytywnym;
  • nabycie przez Uczestników umiejętności wykorzystania reguł wpływu społecznego w procesie budowania relacji z Klientem i tworzenia pozytywnego Customer Experience
  • nabycie przez Uczestników podstawowej wiedzy i umiejętności koniecznych do efektywnego zarządzania stroną firmową na portalu społecznościowym (facebook) ;
  • wypracowanie przez Uczestników przy pomocy trenera modelu miękkiej windykacji.

Program

W trakcie szkolenia uczestnicy, podczas wykonywania angażujących zadań, nabędą podstawy konieczne do rozwijania w codziennej pracy umiejętności potrzebnych do zapewnienia Klientowi pozytywnych doświadczeń (Customer Experience). Uczestnicy poznają szerokie spektrum narzędzi umożliwiających budowanie satysfakcji Klienta z kontaktu – od własnego głosu (spójności intonacji z treścią komunikatu, barwa głosu i tempo wypowiedzi) poprzez umiejętne wykorzystanie pytań i wdrożenie języka pozytywnego przy przekazywaniu wytycznych, aż po budowanie relacji w oparciu o wykorzystanie reguł wpływu społecznego. W trakcie szkolenia pojawi się drugi trener – specjalista w zakresie komunikacji marketingowej z kilkuletnim doświadczeniem, który poruszy kwestie związane z merytorycznymi, kreatywnymi, a także technicznymi stronami funkcjonowania marki w Social Media. Da odpowiedź na podstawowe (jak i zaawansowane) pytania, jakie powinny zadać sobie osoby odpowiedzialne za wizerunek firmy w mediach społecznościowych, m.in.:

  • W jaki sposób należy prowadzić stronę firmy na Facebooku tanio, przyjemnie i efektywnie?
  • Jakie są sposoby na zwiększenie zaangażowania fanów/klientów/partnerów biznesowych?
  • W jaki sposób powinna wyglądać interakcja między firmą, a użytkownikami Facebooka, i jakimi prawami się rządzi?
  • Jak radzić sobie z nieprzychylnymi opiniami/komentarzami na Facebooku, i kiedy te sytuacja stają się „kryzysowymi”?
  • W jaki sposób sprawić, aby „sytuacja kryzysowa” stała się niezastąpionym narzędziem w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy?

W  ostatniej części szkolenia, wspólnie z trenerem, uczestnicy skoncentrują się na opracowaniu metod umożliwiających zwiększenie procenta Klientów, którzy w terminie regulują należności.

W ramach uczestnictwa zapewniamy

  • analiza potrzeb szkoleniowych
  • próbka szkoleniowa w ramach przedstawionej oferty (na życzenie Klienta)
  • organizacje szkolenia oraz zapewnienie trenera
  • materiały dydaktyczne
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
  • lunch
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • bezpłatne, e-mailowe konsultacje z Wykładowcą do 2 tygodni od ukończenia szkolenia
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności po ukończeniu szkolenia (na życzenia klienta)

 

 

Referencje

"Referencje dla Centrum Innowacji Prolearning Sanha Polska Sp. z o. o. rekomenduje współpracę z zespołem metodycznym Prolearning, a w szczególności z trenerem Panią dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk, która w dniach 09-10.07.2016 roku…"

SANHA

więcej

"Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Opolu „Radio Opole” Spółka Akcyjna w ramach programu doskonalenia zawodowego kadry kierowniczej podjęła współpracę z firmą Centrum Innowacji ProLearning. Przedmiotem ostatnio realizowanego…"

Radio Opole

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

Customer Service , relacja z klientami, komunikacja z klientem,Metody komunikacji z Klientem w procesie budowania pozytywnego Customer Experience, Customer Experience, proces budowania, pozytywne Customer Experience,
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×