Nie masz czasu na szukanie?

508 913 532 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

3 +
= 10

Komunikacja wewnętrzna w firmie

Program

Po szczegółowej analizie potrzeb oraz biorąc pod uwagę obszerność poszczególnych zagadnień tematycznych, wybrane zostaną z Klientem 2-3 moduły podlegające realizacji podczas szkolenia.

  1. Rodzaje komunikacji wewnętrznej w firmie – pozioma i pionowa.
  1. Osobowość w komunikacji wewnętrznej. Rozpoznanie typów osobowościowych i wykorzystanie tej wiedzy w relacjach interpersonalnych w ramach organizacji.
  2. Mechanizmy efektywnej komunikacji w ramach zespołu.
  3. Komunikacja z przełożonym jako proces dzielenia się informacją. Jak raportować efekty pracy – wykonane wizyty handlowe, relacjonowanie przebiegu spotkań z klientem, aby przekazał był spójny i kompletny.
  1. Komunikacja za pomocą nowoczesnych technologii.

Cel

  • Poznanie rodzajów komunikacji wewnętrznej w firmie
  • Nauczenie się rozpoznawania typów osobowościowych i wykorzystania tej wiedzy w relacjach interpersonalnych
  • Poznanie mechanizmów efektywnej komunikacji w ramach zespołu
  • Nauczenie się zasad skutecznej komunikacji z przełożonym

Metody pracy

  • moderowane uczenie się przez doświadczenie (cykl KOLBA) – stosujemy najbardziej efektywną metodę uczenia się osób dorosłych, polegającą na specjalnie zaprojektowanych zadaniach, budujących osobiste przeżycia i doświadczenia, z których następnie wyciągane są wnioski
    i generalizowane ogólne zasady. Wiedza teoretyczna uzupełniana jest również przez trenera,
    a następnie uczestnicy stosują ją w praktyce poprzez rozwiązywanie realnych przypadków z własnego otoczenia.
  • warsztaty, w czasie których uczestnicy wypracowują rozwiązania, które następnie będą mogły być zastosowane w firmie.
  • case studies jako punkty wyjścia do analiz nowych, lepszych rozwiązań.
  • dyskusje moderowane jako audyt aktualnej sytuacji omawianego zagadnienia (w firmie Klienta)
    i wspólne poszukiwanie oraz generowanie nowych pomysłów.
  • podsumowania i wnioski dotyczące rozwiązań, które zostaną zastosowane w firmie.
  • follow-up – indywidulane sesje mające na celu weryfikację zastosowanych elementów
    z warsztatów w codziennej pracy.

Wymagania

Szkolenie skierowane do kadry zarządzającej wszystkich szczebli zarzadzania

W ramach uczestnictwa zapewniamy

  • analize potrzeb szkoleniowych
  • próbka szkoleniowa w ramach przedstawionej oferty (na życzenie Klienta)
  • organizacje szkolenia oraz zapewnienie trenera
  • materiały dydaktyczne
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
  • lunch
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • bezpłatne, e-mailowe konsultacje z Wykładowcą 2 tygodnie od ukończenia szkolenia
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności po ukończeniu szkolenia (na życzenia klienta)

 

Trener

Trener z wieloletnim doświadczeniem

Referencje

"Referencje dla Centrum Innowacji Prolearning Sanha Polska Sp. z o. o. rekomenduje współpracę z zespołem metodycznym Prolearning, a w szczególności z trenerem Panią dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk, która w dniach 09-10.07.2016 roku…"

SANHA

więcej

"Pani dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk reprezentująca Centrum Innowacji ProLearning zrealizowała dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Kluczborku projekt z zakresu: Profesjonalnej obsługi trudnego pasażera z elementami…"

PKS w Kluczborku

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

problemy komunikacyjne, komunikacja w zespole, rodzaje komunikacji, Komunikacja wewnętrzna w firmie, komunikacja, zespół, komunikacja wewnętrzna, efektywna komunikacja,
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×