Nie masz czasu na szukanie?

508 913 532 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

4 +
= 10

„Efektywna rozmowa rekrutacyjna z kandydatem z branży IT- praktyczny warsztat dla doświadczonych rekruterów”.

Program

Przywitanie i wprowadzenie w temat szkolenia.

  • Zapoznanie się z uczestnikami szkolenia.
  • Omówienie planu szkolenia i przedstawienie korzyści, jakie uczestnicy uzyskają ze szkolenia.
  • Ustalenie zasad obowiązujących podczas szkolenia.

 

Moduł I

Wyróżnij się lub giń – budowanie atrakcyjnego przekazu jako sposób na zwiększenie skuteczności działań rekrutacyjnych.

 

  1. Dlaczego warto się wyróżniać?
  1. Real time marketing w rekrutacji IT.
  1. Pokazanie przykładowych kampanii, w których wykorzystano Real time marketing.
  1. Jak przygotować skuteczną kampanię rekrutacyjną? – ćwiczenia w grupach. Praca na przykładach.

Moduł II

Nie taki diabeł straszny, jak go malują – sposobów kilka na „oswojenie” programisty i przełamanie jego niechęci.

 

  1. Podstawowe zasady obowiązujące w komunikacji z kandydatami.
  1. Sytuacje trudne w kontakcie z kandydatami – dlaczego występują i jak sobie z nimi radzić. Wymiana doświadczeń z uczestnikami, wypracowanie rozwiązań.
  1. Przełamywanie obiekcji kandydatów najczęściej ujawniających się w firmie.
  1. Kodeks – czego nie robić w kontakcie z kandydatami.
  1. Czy rekrutacja przez telefon może być skuteczna?- case study i ćwiczenia w grupach.

6.Zaprzyjaźnij się z kandydatem – znaczenie relacji w rekrutacji IT.

Przenoszenie wartości klienta do treści oferty – współpraca między działem rekrutacyjnym i działem sprzedaży w firmie.

Podsumowanie szkolenia

  • Zebranie wniosków wynikających z poruszanych zagadnień
  • Pytania uczestników
  • Zakończenie szkolenia.

 

 

 

 

Możliwość dopasowania szkolenia do potrzeb Twojej firmy

W przypadku chęci zorganizowania szkolenia dedykowanego, zamkniętego zapraszamy do kontaktu z naszym biurem.

Cel

  1.  Poznanie atrakcyjnych sposobów przedstawienia oferty kandydatowi z uwzględnieniem specyfiki klientów firmy.
  2.  Wzmocnienie umiejętności  radzenia sobie z obiekcjami kandydatów – jak przełamywać zastrzeżenia, opór, wątpliwości?
  3.  Wzmocnienie umiejętności w zakresie prowadzenia trudnych rozmów z kandydatami.
  4.  Wypracowanie wyróżników firmy w obszarze rekrutacji kandydatów IT.

Metody pracy

Ćwiczenia, dyskusja , analiza, case study, burza mózgów.

W ramach uczestnictwa zapewniamy Państwu

  • organizacje szkolenia oraz zapewnienie trenera
  • autoryzowany certyfikat ukończenia szkolenia
  • autoryzowane materiały szkoleniowe
  • samodzielne stanowisko komputerowe
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
  • lunch

Referencje

"Nasza firma w okresie od września 2014 do marca 2015 prowadziła program rozwojowy dla kadry menadżerskiej w obszarze wzmocnienia kompetencji zdiagnozowanych metodą Development Center. Pani dr inż.…"

Vorwerk Dichtungssysteme Polska Sp. z o.o.

więcej

"Centrum Innowacji ProLearning przeprowadziło projekt rozwojowy dla pracowników zespołu Contact Center. Warsztaty odbyły się w okresie 23.05.2015r.-18.12.2015r. W ramach projektu zdiagnozowano elementy wymagające poprawy,…"

Logintrans Sp. z o.o.

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

Real time marketing, działania rekrutacyjne, kampania rekrutacyjna, komunikacja z kandydatami, rekrutacja przez telefon, IT, znaczenie relacji w rekrutacji IT, kodeks w kontakcie z kandydatem, przełamywanie obiekcji, trudne sytuacje, zasady.
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×