Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

3 +
= 10

Budowa i wzmocnienie średniej kadry kierowniczej

Cel szkolenia

  • wzmocnienie talentów kadry średniego szczebla
  • nabycie/pogłębienie wiedzy i umiejętności do skutecznego budowania zespołu i współpracy  – rozwijanie potencjału grupy,
  • trening umiejętności pracy zespołu, umiejętności komunikowania się w kontaktach wewnętrznych
    i zewnętrznych.

Podczas szkolenia, uczestnicy, przede wszystkim ćwiczą – doskonalą swój warsztat lub uczą się go od początku.

Efekty biznesowe

  • wypracowanie metod budowy skutecznego zespołu,
  • wzrost efektywności zarządzania zespołem,
  • wypracowanie skutecznych zasad współpracy w zespole,
  • wzrost zaangażowania zespołu,
  • wzmocnienie elastyczności pracowników,
  • rozumienie jakości pracy zespołowej dla dobra Klienta,
  • doskonalenie umiejętności komunikacji interpersonalnej.

Proponowany plan projektu rozwojowego

I. BUDOWANIE ZESPOŁU

  • Czym jest zarządzanie?
  • Rola średniego szczebla, czyli po co jest on tworzony?
  • Umiejętność rozpoznawania potencjału pracowników pod kątem realizacji oczekiwań zarządu.
  • Typologia pracownika liniowego- dopasowanie komunikatu.

Metody: warsztat- autodiagnoza mocnych stron każdego z uczestników, ćwiczenie macierzowe wzajemnego rozpoznawania potencjału pomiędzy uczestnikami.

 

II. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA

  • Rola emocji- parafraza-> na linii:
  • Zarząd <-> średni szczebel.
  • Wzajemna komunikacja przenikająca się na poziomie średniego szczebla.
  • Średni szczebel <-> pracownicy liniowi.
  • Rola informacji zwrotnej w komunikacji wewnętrznej.
  • Korespondencja mailowa wewnątrz firmy- zasady i treści.

Metody: scenka dot. informacji zwrotnej np. na budowie, ćwiczenie dot. konstruowania maili w komunikacji wewnętrznej.

 

III. KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA

  • Skuteczna komunikacja średniego szczebla z klientami.
  • Rola informacji zwrotnej w komunikacji z klientem zewnętrznym.
  • Korespondencja mailowa z klientem zewnętrznym- zasady i treści.

Metody: scenka dot. informacji zwrotnej z klientem, ćwiczenie dot. prawidłowego konstruowania maili w komunikacji zewnętrznej, studium przypadku. 

 

 IV. DELEGOWANIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

  • Efekt „bumerangu”.
  • Gotowość przyznania się do błędu.
  • Efekt „chodzenia na skróty”.

Metody: określ cele i odpowiedzialność na swoim stanowisku pracy (również macierzowo pomiędzy uczestnikami); dyskusja, scenariusz, wypracowanie metod na skuteczniejszą współpracę i zarządzanie zespołem.

 

V. PRACA NA KLUCZOWEJ WARTOŚCI KLIENTA

Metoda pracy: klip

Czas trwania

Szkolenie dwudniowe, w godzinach od 9:00 do 17:00

Opinie

Jestem zadowolony z uczestnictwa. Zajęcia były prowadzone ciekawie. Wykorzystano chęć dyskusji o przyszłości firmy, która w nas była, do lepszego zrozumienia funkcji komunikacji i roli personelu średniego szczebla.

M. Sikorski


Bardzo wysoka wiedza i kompetencje trenera, który w sposób bardzo jasny i czytelny przekazał swoją wiedzę dotyczącą tematu prowadzonego szkolenia.

P. Kolawski


Szkolenie bardzo owocne, wskazało elementy istotne do rozwiązania problemów, których szkolenie dotyczyło, miło i owocnie spędzony czas.

Uczestnik szkolenia


Referencje

"Niniejszym pragniemy udzielić referencji firmie Centrum Innowacji ProLearning i Pani dr inż. Agnieszce Kołodziejczyk. Przeprowadziła ona w naszej firmie szkolenie pt. „Trening dla trenerów – podstawy”, które zostało wysoko…"

Travelplanet.pl

więcej

"Pani dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk reprezentująca Centrum Innowacji ProLearning zrealizowała dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Kluczborku projekt z zakresu: Profesjonalnej obsługi trudnego pasażera z elementami…"

PKS w Kluczborku

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

budowa, budowanie, wzmocnienie, wzmacnianie, kadra, kadry, kadrowy, średni szczebel, średniego szczebla, wzmacnianie zespołu, zespół, rola, role, zespoły, budowanie zespołu
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×