Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

3 +
= 10

Budowanie i wzmacnianie średniej kadry kierowniczej

Program

I. BUDOWANIE ZESPOŁU

 

  • Czym jest zarządzanie?
  • Rola średniego szczebla, czyli po co jest on tworzony?
  • Umiejętność rozpoznawania potencjału pracowników pod kątem realizacji oczekiwań zarządu.
  • Typologia pracownika liniowego- dopasowanie komunikatu.

Metody: warsztat- autodiagnoza mocnych stron każdego z uczestników, ćwiczenie macierzowe wzajemnego rozpoznawania potencjału pomiędzy uczestnikami.

II. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA

 

  • Rola emocji- parafraza-> na linii:
  • Zarząd <-> średni szczebel.
  • Wzajemna komunikacja przenikająca się na poziomie średniego szczebla.
  • Średni szczebel <-> pracownicy liniowi.
  • Rola informacji zwrotnej w komunikacji wewnętrznej.
  • Korespondencja mailowa wewnątrz firmy- zasady i treści.

 

Metody: scenka dot. informacji zwrotnej np. na budowie, ćwiczenie dot. konstruowania maili w komunikacji wewnętrznej

 III. KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA

 

  • Skuteczna komunikacja średniego szczebla z klientami.
  • Rola informacji zwrotnej w komunikacji z klientem zewnętrznym.
  • Korespondencja mailowa z klientem zewnętrznym- zasady i treści.

 

Metody: scenka dot. informacji zwrotnej z klientem, ćwiczenie dot. prawidłowego konstruowania maili w komunikacji zewnętrznej, studium przypadku.

 

IV. DELEGOWANIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

 

  • Efekt „bumerangu”.
  • Gotowość przyznania się do błędu.
  • Efekt „chodzenia na skróty”.

 

Metody: określ cele i odpowiedzialność na swoim stanowisku pracy (również macierzowo pomiędzy uczestnikami); dyskusja, scenariusz, wypracowanie metod na skuteczniejszą współpracę i zarządzanie zespołem.

V. ELASTYCZNOŚĆ JAKO KLUCZOWA WARTOŚĆ PRACOWNIKÓW

 

Metoda pracy: klip

Cel

  • wzmocnienie talentów kadry średniego szczebla,
  • nabycie/pogłębienie wiedzy i umiejętności do skutecznego budowania zespołu i współpracy  – rozwijanie potencjału grupy,
  • trening umiejętności pracy zespołu, umiejętności komunikowania się w kontaktach wewnętrznych i zewnętrznych.

W ramach uczestnictwa zapewniamy

  • opracowanie metod warsztatowych projektu pod specyfikę branży,
  • doprecyzowanie programu,
  • opracowanie dodatkowych materiałów szkoleniowych zgodnie z ustalonym planem,
  • opracowanie ćwiczeń dostosowanych pod specyfikę branży,
  • organizacje warsztatów oraz zapewnienie doświadczonego  trenera,
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka),
  • lunch,
  • przekazanie wypracowanych przez uczestników materiałów,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • badanie satysfakcji uczestników,
  • raport dotyczący rezultatów,
  • roczne konsultacje mailowe / telefoniczne dotyczące tematyki projektu,
  • imienne Certyfikaty dla każdego uczestnika.

Opinie

Jestem zadowolony ze szkolenia. Prowadząca była kompetentna, miała przemyślany plan szkolenia. Kolejne tematy wynikały z poprzednich, przez co aktywnie uczestniczyłem w szkoleniu i z pewnością wykorzystam zdobytą wiedzę w praktyce.

Uczestnik szkolenia


Szkolenie zostało przeprowadzone bardzo profesjonalnie, odbyło się w bardzo miłej atmosferze. Trener wykazał się bardzo dużymi umiejętnościami przekazywania informacji.  Ćwiczenia praktyczne były doskonale dobrane do tematu szkolenia.

Uczestnik szkolenia


Spokojna i przyjazna atmosfera. Rzeczowe wytłumaczenie i przekazanie zagadnień. Swoboda wypowiedzi. Bardzo dobre wyposażenie sali. Dogodny dojazd.

B. Januszkiewicz


Szkolenie bardzo pomocne przy kierowaniu kadry kierowniczej średniego szczebla w firmie. Tematy poruszone na szkoleniu przedstawione są w sposób zrozumiały, dobrane właściwie do profilu szkolenia.

Uczestnik szkolenia


Miło spędzony czas, który został dobrze zainwestowany.  Szkolenie otwiera umysł na nowe zagadnienia oraz zachęca do rozwoju we własnym zakresie.

G. Ogiński


Referencje

"Nasza firma w okresie od marca 2014 do marca 2015 prowadziła program rozwojowy dla kadry menadżerskiej w obszarze wzmocnienia kompetencji zdiagnozowanych metodą Development Center. Pani dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk…"

Metalis Polska Sp. z o. o.

więcej

"W dniach 1-10-2016 oraz 8-10-2016 firma Centrum Innowacji ProLearning z Wrocławia zorganizowała i przeprowadziła szkolenie ,,Efektywna Obsługa Klient''. Szkolenie odbyło się w siedzibie Jokey Plastik Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu. W zajęciach…"

Jokey

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

budowanie zespołu, zarządzanie, komunikacja, kadry kierownicze, budowanie kadry, wzmacnianie kadry, średnia kadra kierownicza, komunikacja zewnętrzna, delegowanie zadań, delegowanie odpowiedzialności, zarządzanie kadrą kierowniczą
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×