Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

2 +
= 10

Zarządzanie sobą w czasie. Efektywność osobista

Program

1. Wprowadzenie w zarządzanie sobą w czasie

  • reguły dobrego planowania w praktyce
  • rola planowania i organizacji pracy w podwyższaniu własnej efektywności
  • zarządzanie czasem we współczesnym biznesie

2. Zasady zarządzania sobą w czasie.

  • planowanie spraw ważnych – priorytetyzacja zadań
  • planowanie i organizacja czasu
  • zasady poprawnego stawiania celów – innowacyjne metody
  • delegowanie zadań

3. Co przeszkadza efektywnie zarządzać czasem?

  • trudne sytuacje (problemy z asertywnością, stres, rutyna)
  • najczęstsze błędy (odwlekanie, perfekcjonizm, pracoholizm)
  • identyfikacja własnych złodziei czasu
  • indywidualny plan własnej efektywności w czasie

5. Aktywności pozazawodowe jako sposób na harmonijne łączenie pracy i życia prywatnego

  • funkcje, role życiowe, priorytety życia
  • rola postawy proaktywnej w życiu w zarządzaniu sobą w czasie

6. Indywidualna symulacja procesu planowania zadań wraz z identyfikacją i weryfikacją błędów.

Cel

  • zapoznanie się z technikami zarządzania sobą w czasie
  • zwiększenie efektywności osobistej
  • nabycie umiejętność określania priorytetów i planowania w codziennej pracy
  • poznanie sposobów na precyzyjnie określanie celów
  • przyswojenie wiedzy dotyczącej bezkonfliktowego delegowania zadań i organizacji relacji ze współpracownikami
  • szkolenie zostanie zakończone realizacją praktycznego projektu z obszaru zarządzania sobą w czasie

Wymagania

Szkolenie Zarządzanie sobą w czasie. Efektywność osobista – przeznaczone jest dla menedżerów i pracowników pragnących podnieść swoją efektywność poprzez dobrą organizację czasu. Szkolenie polecamy każdemu kto jest zainteresowany własnym rozwojem osobistym w tym obszarze.

W ramach uczestnictwa zapewniamy

  • analiza potrzeb szkoleniowych
  • próbka szkoleniowa w ramach przedstawionej oferty (na życzenie Klienta)
  • organizacje szkolenia oraz zapewnienie trenera
  • materiały dydaktyczne
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
  • lunch
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • bezpłatne konsultacje z Wykładowcą do 2 tygodni od ukończenia szkolenia
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności po ukończeniu szkolenia (na życzenia klienta)

Metody pracy

  • metody aktywizujące (burza mózgów, metoda przypadków, metoda kuli śnieżnej, gry symulacyjne, metoda insercji, debata, metoda okrągłego stołu, gra psychologiczna);
  • różne metody pracy – w grupach, w parach, indywidualna, forum klasy;
  • dodatkowe materiały wizualne (filmy, prezentacje)

Korzyści ze szkolenia

  • Uporządkowanie zadań i aktywności o różnym czasie trwania i różnej ważności
  • Umiejętnośćplanowania i realizacji krótkich i/lub długich projektów
  • Zwiększenieefektywności pracy własnej i osób z którymi się współpracuje w ramach wspólnie realizowanych zadań

Referencje

"W dniach 1-10-2016 oraz 8-10-2016 firma Centrum Innowacji ProLearning z Wrocławia zorganizowała i przeprowadziła szkolenie ,,Efektywna Obsługa Klient''. Szkolenie odbyło się w siedzibie Jokey Plastik Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu. W zajęciach…"

Jokey

więcej

"Nasza firma w okresie od września 2014 do marca 2015 prowadziła program rozwojowy dla kadry menadżerskiej w obszarze wzmocnienia kompetencji zdiagnozowanych metodą Development Center. Pani dr inż.…"

Vorwerk Dichtungssysteme Polska Sp. z o.o.

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

zarządzanie sobą w czasie, efektywność osobista, priorytetyzacja, planowanie, delegowanie
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×