Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

6 +
= 10

Zarządzanie sobą i zespołem w procesie zmiany

Program

Po szczegółowej analizie potrzeb oraz biorąc pod uwagę obszerność poszczególnych zagadnień tematycznych, wybrane zostaną z Klientem 2-3 moduły podlegające realizacji podczas szkolenia.

 

 

  1. Psychologia zmiany
  • czym jest zmiana i kiedy warto ją przeprowadzić;
  • zmiana jako szansa i proces;
  • przygotowanie do zmiany – im więcej wiemy tym mniej się boimy;
  1. Etapy zarządzania w procesie zmiany
  • ustalenie ogólnego celu organizacyjnego, obszaru zmiany;
  • rozważanie ważności i wielkości zmiany;
  • kierowanie wdrażaniem zmiany;
  • opór do zmiany – jak go przezwyciężyć;
  • wdrażanie zmiany jako projekt;
  • kreatywne zarządzanie zmianą;
  1. Pracownicy a zmiany
  • rola komunikacji w procesie zmiany;
  • postawy i emocje wobec zmian – wpływ zmian na zachowania pracowników;
  • jak włączyć pracowników w proces zmian – przełamywanie niechęci wobec zmiany;
  • sposoby motywowania jednostek do zmian przy użyciu indywidualnych motywatorów;
  1. Rola menedżera w zarządzaniu procesem zmiany, jej kreowaniu i wprowadzaniu
  • jak być liderem w każdej sytuacji?;
  • rola lidera w obliczu zmiany;
  • dobór narzędzi i technik do zarządzania zmianą;
  • budowanie zaufania i akceptacji zmian organizacyjnych;
  • jak przekonywać ludzi do zmiany;
  1. Studium przypadku – wdrożenie zmiany w zespole.

Cel

  • poznanie etapów zarządzania zmianą
  • zrozumienie procesu zmian oraz jego znaczenia
  • uświadomienie sobie korzyści wynikających ze zmiany
  • zrozumienie roli menadżerów i pracowników w procesie zmiany
  • nabycie umiejętności spojrzenia z różnych punktów widzenia na ten proces
  • szkolenie zostanie zakończone realizacją praktycznego projektu z obszaru zarządzania zmianą

Metody pracy

  • moderowane uczenie się przez doświadczenie (cykl KOLBA) – stosujemy najbardziej efektywną metodę uczenia się osób dorosłych, polegającą na specjalnie zaprojektowanych zadaniach, budujących osobiste przeżycia i doświadczenia, z których następnie wyciągane są wnioski
    i generalizowane ogólne zasady. Wiedza teoretyczna uzupełniana jest również przez trenera,
    a następnie uczestnicy stosują ją w praktyce poprzez rozwiązywanie realnych przypadków z własnego otoczenia.
  • warsztaty, w czasie których uczestnicy wypracowują rozwiązania, które następnie będą mogły być zastosowane w firmie.
  • case studies jako punkty wyjścia do analiz nowych, lepszych rozwiązań.
  • dyskusje moderowane jako audyt aktualnej sytuacji omawianego zagadnienia (w firmie Klienta)
    i wspólne poszukiwanie oraz generowanie nowych pomysłów.
  • podsumowania i wnioski dotyczące rozwiązań, które zostaną zastosowane w firmie.
  • follow-up – indywidulane sesje mające na celu weryfikację zastosowanych elementów
    z warsztatów w codziennej pracy.

Wymagania

Szkolenie skierowane do kadry kierowniczej wszystkich szczebli zarządzania

W ramach uczestnictwa zapewniamy

    • analize potrzeb szkoleniowych
    • próbka szkoleniowa w ramach przedstawionej oferty (na życzenie Klienta)
    • organizacje szkolenia oraz zapewnienie trenera
    • materiały dydaktyczne
    • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
    • lunch
    • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
    • bezpłatne, e-mailowe konsultacje z Wykładowcą 2 tygodnie od ukończenia szkolenia
    • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności po ukończeniu szkolenia (na życzenia klienta)

 

Trener

Trener z wieloletnim doświadczeniem

Referencje

"Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Opolu „Radio Opole” Spółka Akcyjna w ramach programu doskonalenia zawodowego pracowników podjęła współpracę z firmą Centrum Innowacji ProLearning. Przedmiotem ostatnio realizowanego projektu…"

Radio Opole

więcej

"MPK Poznań Sp. z o.o. rekomenduje współpracę z Centrum Innowacji ProLearning w zakresie szkoleń menedżerskich. W dniu 12 maja 2017 r. nasza Spółka zorganizowała spotkanie menedżerskie, w którym udział wzięli…"

MPK Poznań Sp. z o.o.

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

zarządzanie zespołem, role menedżera, kierowanie zespołem, komunikacja w zespole, etapy zmian, Zarządzanie sobą i zespołem w procesie zmiany, zarządzanie sobą i zespołem, proces zmiany, psychologia zmiany,
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×