Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

1 +
= 10

Zarządzanie międzykulturowe

Program

1. Różnice kulturowe w komunikacji i zarządzaniu

  • różnice w sposobach przekazywania informacji (e-maile, rozmowy telefoniczne, videokonferencje)
  • rozwiązywanie konfliktów międzykulturowych
  • radzenie sobie ze stereotypami
  • uczenie się skutecznych zachowań w kontakcie z określoną kulturą
  • najczęściej popełnianie błędy (faux-pas kulturowe)

2.  Zarządzanie międzykulturowe

  • budowanie wizerunku przywódcy
  • pożądane umiejętności przywódcy w zarządzaniu międzykulturowym
  • kierowanie zespołem pracowników w środowisku międzykulturowym

3. Tworzenie międzynarodowych zespołów

  • rekrutacja w zespołach międzykulturowych

4. Motywowanie w zarządzaniu zespołem międzykulturowym

  • postrzeganie motywatorów przez środowisko innej kultury
  • jak delegować zadania w różnych kulturach

5. Prowadzenie spotkań międzynarodowych

  • spotkania bezpośrednie
  • videokonferencje

6. Negocjacje międzykulturowe

  • bariera językowa i nieznajomość kodu kulturowego
  • wzajemne stereotypy i uprzedzenia
  • różne pojęcie reguł współpracy w zespole

 

 

Cel

  •  doskonalenie umiejętności efektywnej komunikacji z klientem w zespole składającym się z osób z różnych kultur
  • uwrażliwienie na różnice kulturowe w codziennej współpracy w organizacji

W ramach uczestnictwa zapewniamy

  • opracowanie metod warsztatowych projektu pod specyfikę branży,
  • doprecyzowanie programu,
  • opracowanie dodatkowych materiałów szkoleniowych zgodnie z ustalonym planem,
  • opracowanie ćwiczeń dostosowanych pod specyfikę branży,
  • organizacje warsztatów oraz zapewnienie doświadczonego  trenera,
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka),
  • lunch,
  • przekazanie wypracowanych przez uczestników materiałów,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • badanie satysfakcji uczestników,
  • raport dotyczący rezultatów,
  • roczne konsultacje mailowe / telefoniczne dotyczące tematyki projektu,
  • imienne Certyfikaty dla każdego uczestnika.

Referencje

"Referencje dla Centrum Innowacji Prolearning Sanha Polska Sp. z o. o. rekomenduje współpracę z zespołem metodycznym Prolearning, a w szczególności z trenerem Panią dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk, która w dniach 09-10.07.2016 roku…"

SANHA

więcej

"Centrum Innowacji ProLearning przeprowadziło projekt rozwojowy dla pracowników zespołu Contact Center. Warsztaty odbyły się w okresie 23.05.2015r.-18.12.2015r. W ramach projektu zdiagnozowano elementy wymagające poprawy,…"

Logintrans Sp. z o.o.

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

zarządzanie, zarządzanie międzykulturowe, różnice kulturowe, komunikacja, zarządzanie, różnice w przekazywaniu informacji, stereotypy, kierowanie zespołem, konflikty międzykulturowe,
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×