Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

5 +
= 10

Wzrost efektywności w komunikacji między działami

Program

Struktura organizacyjna firmy a komunikacja wewnętrzna:

  • Cele i zadania z perspektywy każdego działu a przepływ informacji pomiędzy działami.

Warunki skutecznej komunikacji wewnętrznej:

 

  • 6 zasad skutecznej komunikacji,
  • przygotowanie do komunikacji mailowej, telefonicznej i bezpośredniej.,
  • aktywne słuchanie,
  • zasady udzielania informacji zwrotnej w zależności od kanału komunikacji,
  • dostosowanie udzielanego komunikatu do stylu odbiorcy,
  • trafne pytania jako element skutecznej komunikacji.

 

Konflikt jako efekt błędów w komunikacji w firmie:

 

  • sposoby wychodzenia z sytuacji kryzysowych,
  • jak zapobiegać powstawaniu konfliktów na płaszczyźnie komunikacyjnej?

 

Skuteczna komunikacja e-mailowa, telefoniczna oraz bezpośrednia:

  • wskazanie najczęstszych błędów w obszarze komunikacji mailowej,
  • najlepsze praktyki w obszarze komunikacji mailowej (treść, zwroty, struktura, intencje, emocje),
  • wypracowanie sposobów niwelowania i unikania problemów wskazanych przez pracowników w ankietach.

 

 

Wypracowanie modelu spotkań wewnętrznych.

 

Wypracowanie zasad komunikacji wewnętrznej.

Cel

  • usprawnienie komunikacji wewnątrz firmy,
  • wypracowanie standardów komunikacji wewnętrznej, które mają zwiększyć jej efektywność w osiąganiu celów,
  • wypracowanie długofalowej strategii komunikacyjnej
    w firmie, która zminimalizuje ryzyko konfliktów
    w przyszłości,
  • sprawniejszy obieg informacji między działami,
  • ograniczenie błędów w komunikacji między działami,
  • wzrost umiejętności przekazywania i udzielania informacji,
  • wzrost efektywności pracy, w obszarze komunikacji wewnętrznej

W ramach uczestnictwa zapewniamy

  • opracowanie metod warsztatowych projektu pod specyfikę branży,
  • doprecyzowanie programu,
  • opracowanie dodatkowych materiałów szkoleniowych zgodnie z ustalonym planem,
  • opracowanie ćwiczeń dostosowanych pod specyfikę branży,
  • organizacje warsztatów oraz zapewnienie doświadczonego  trenera,
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka),
  • lunch,
  • przekazanie wypracowanych przez uczestników materiałów,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • badanie satysfakcji uczestników,
  • raport dotyczący rezultatów,
  • roczne konsultacje mailowe / telefoniczne dotyczące tematyki projektu,
  • imienne Certyfikaty dla każdego uczestnika.

 

Metody pracy

  • Warsztaty
  • case study
  • ćwiczenia na autorskich arkuszach
  • burze mózgów
  • ćwiczenia indywidualne, grupowe
  • dyskusje
  • odgrywanie scenek
  • moderowane uczenie się przez doświadczenie (cykl KOLBA)
  • follow-up – sesje mające na celu weryfikację zastosowanych elementów z warsztatów w codziennej pracy.

Referencje

"Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Opolu „Radio Opole” Spółka Akcyjna w ramach programu doskonalenia zawodowego pracowników podjęła współpracę z firmą Centrum Innowacji ProLearning. Przedmiotem ostatnio realizowanego projektu…"

Radio Opole

więcej

"Referencje dla Centrum Innowacji Prolearning Sanha Polska Sp. z o. o. rekomenduje współpracę z zespołem metodycznym Prolearning, a w szczególności z trenerem Panią dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk, która w dniach 09-10.07.2016 roku…"

SANHA

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

komunikacja między działami, wzrost efektywności, komunikacji. efektywność, efektywność między działami, skuteczna komunikacja, komunikacja, komunikacja wewnętrzna, zasady komunikacji, eliminacja konfliktu, właściwa komunikacja między działami, skuteczny przepływ informacji
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×