Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

6 +
= 10

WSPÓŁPRACA Z AGENCJĄ REKLAMOWĄ

Korzyści ze szkolenia

  •  Poznanie specyfiki pracy agencji reklamowej
  • Zdobycie umiejętności briefowania
  • Poznanie sposobów ustalania KPI (kluczowych wskaźników efektywności), pozwalających na ocenę pracy agencji
  • Poznanie możliwych sposobów rozliczania się z agencją
  • Uniknięcie błędów podczas wyboru agencji reklamowej

Odbiorcy szkolenia

  • Pracownicy działu marketingu
  • Właściciele firm

Program

1. Wybór agencji:

  • Typy agencji i jakie zadania będą dla nich najbardziej odpowiednie.
  • W czym agencje mogą pomóc firmie?
  • Na co zwrócić uwagę przy wyborze?
  • Kryteria doboru agencji do potrzeb.
  • Czy lokalizacja agencji ma znaczenie?
  • Jak formułować cele do współpracy?
  • Sposoby komunikacji z agencjami?
  • Typowe błędy przy wyborze agencji i jak ich unikać.
  • Case studies – WYBÓR AGENCJI.
    2. Brief:
  • Czym jest brief kreatywny, do czego jest potrzebny agencjom
  • Konstrukcja briefu.
  • Właściwe wypełnianie briefu.
  • Briefing – ćwiczenia.
    3. Współpraca z agencją:
  • Komunikacja z agencją – na co zwrócić uwagę.
  • Odpowiedni kontakt mailowy jako podstawowy sposób komunikacji.
  • Korygowanie błędów.
  • Umiejętne przekazywanie informacji zwrotnej.
    4. Rozliczanie:
  • Ustalanie celów.
  • Opracowanie KPI.
  • Ustalenie sposobu rozliczania – jakie sposoby są najbardziej korzystne do jakich typów działalności.
  • Ustalenie sposobów i częstotliwości raportowania.

W ramach szkolenia zapewniamy

  • opracowanie metod warsztatowych projektu pod specyfikę branży,
  • doprecyzowanie programu,
  • opracowanie dodatkowych materiałów szkoleniowych zgodnie z ustalonym planem,
  • opracowanie ćwiczeń dostosowanych pod specyfikę branży,
  • organizacje warsztatów oraz zapewnienie doświadczonego  trenera,
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka),
  • lunch,
  • przekazanie wypracowanych przez uczestników materiałów,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • badanie satysfakcji uczestników,
  • raport dotyczący rezultatów,
  • roczne konsultacje mailowe / telefoniczne dotyczące tematyki projektu,
  • imienne Certyfikaty dla każdego uczestnika.

Referencje

"Niniejszym pragniemy udzielić referencji firmie Centrum Innowacji ProLearning i Pani dr inż. Agnieszce Kołodziejczyk. Przeprowadziła ona w naszej firmie szkolenie pt. „Trening dla trenerów – podstawy”, które zostało wysoko…"

Travelplanet.pl

więcej

"MPK Poznań Sp. z o.o. rekomenduje współpracę z Centrum Innowacji ProLearning w zakresie szkoleń menedżerskich. W dniu 12 maja 2017 r. nasza Spółka zorganizowała spotkanie menedżerskie, w którym udział wzięli…"

MPK Poznań Sp. z o.o.

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

agencje reklamowe, współpraca z agencją, współpraca z agencją reklamową, briefowanie, KPI, wskaźniki, wskaźniki KPI, kluczowe wskaźniki efektywności, wskaźniki
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×