Usprawnienie procesu sprzedaży – program rozwojowy
-
Program
Moduł I
- wprowadzenie,
- DISC D3 + BAI – poznanie dominujących styków zachowania,
- analiza indywidualnego potencjału i mocnych stron,
- assessment potencjału sprzedażowego,
- praktyczne odniesienie indywidualnego potencjału w roli zawodowej w firmie,
- podsumowanie.
Moduł II
- etykieta w prowadzeniu rozmów sprzedażowych,
- opracowanie standardów prowadzenia rozmów sprzedażowych,
- etapy rozmowy z Klientem,
- wzmocnienie orientacji biznesowej – połączenia wychodzące,
- podsumowanie.
Moduł III
- warsztat: puzzle – style zakupowe Klienta,
- charakterystyka Klienta firmy – kim jest Twój Klienta ?
- style zakupowe Klientów,
- mapa empatii Klienta,
- etykieta biznesowa w korespondencji elektronicznej w sprzedaży,
- podsumowanie.
Moduł IV
- mapa empatii wymagającego Klienta,
- prezentacja firmy oraz produktów -wystąpienia publiczne uczestników,
- indywidualna informacja zwrotna,
- profesjonalna wizyta handlowa,
- etapy wizyty handlowej,
- etykieta biznesowa dotycząca spotkania biznesowego,
- symulacja spotkania,
- podsumowanie.
-
Metody pracy
- metody aktywizujące (burza mózgów, metoda przypadków, metoda kuli śnieżnej, gry symulacyjne, metoda insercji, debata, metoda okrągłego stołu, gra psychologiczna);
- różne metody pracy – w grupach, w parach, indywidualna, forum klasy;
- dodatkowe materiały wizualne (filmy, prezentacje)
-
Wymagania
Szkolenie polecamy wszystkim zaangażowanym w proces obsługi klienta, osobom mającym bezpośredni stały kontakt z klientami firmy. Będzie ono szczególnie przydatne handlowcom, oraz pracownikom działu obsługi klienta i sprzedaży
-
Trener
Certyfikowany trener z wieloletnim doświadczeniem
-
Opinie i referencje uczestników
Analiza DISC – czuje się indywidualne podejście do każdego uczestnika szkolenia. Poczucie „zaopiekowania’.
Uczestnik szkolenia
Szkolenie bardzo dobrze przygotowane. Trener na 6+ !
Uczestnik szkolenia
Zdobyta wiedza zostanie na pewno wykorzystana przeze mnie na usprawnienie mojej pracy w firmie. Wskaźniki na pewno pójdą w górę.
Uczestnik szkolenia
Wiedza trenera ogromna. Szkolenie godne polecenia.
Uczestnik szkolenia
Pyszna kawa oraz poczęstunek ! Szkolenie bardzo dobrze przygotowane pod każdym kątem 🙂 gorąco polecam Centrum Innowacji ProLearning.
Uczestnik szkolenia