Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

7 +
= 10

Trening w Miejscu Pracy

Wiele organizacji boryka się jednak dylematami:

  • brak odpowiedniej ilość pracowników aby przygotować dedykowany warsztat
  • szkolenia otwarte nie są w stanie w pełni odpowiedzieć na problemy konkretnego działu czy pracowników
  • zbyt duża inwestycja czasowa i finansowa

Które często prowadzą do rezygnacji z działań  formie tradycyjnych szkoleń,  co odbija się na pracownikach, a w konsekwencji na kondycji całej organizacji.

Co proponujemy?

Z pomocą przychodzi Trening w Miejscu Pracy , który jest doskonałym rozwiązaniem dla pojedynczych pracowników, pragnących rozwinąć swoje kompetencje i umiejętności w oparciu o doświadczenie trenera – coacha.

Jest to proces oparty na idei coachingu, który zasadza się na schemacie pracy „jeden na jednego”. Dzięki zwiększonemu zaangażowaniu trenera i uczestnika w proces treningowy  – uzyskujemy bardzo szybki rozwój umiejętności gotowych do natychmiastowego zastosowania.

Do kogo jest kierowany?

Trening w Miejscu Pracy doskonale sprawdza się na różnych stanowiskach, począwszy od pracowników czysto wykonawczych, aż po pracowników wyższego szczebla.

Co wyróżnia Trening w Miejscu Pracy?

  • Nie eliminuje pracownika z wykonywania jego codziennych obowiązków.
  • Gwarantuje dostosowanie tempa pracy i programu do możliwości uczestnika.
  • Indywidualne podejście do pracownika.
  • Trening w rzeczywistych warunkach pracy.
  • Daje możliwość natychmiastowej weryfikacji wyników

 

Do kogo jest skierowany?

  • Możliwość obserwacji podejścia i zaangażowania do pracy.
  • Brak zakłóceń komunikacyjnych na linii: uczestnik-trener-pracodawca.
  • Niższe koszta niż w przypadku całej grupy szkoleniowej.
  • Brak niezbędnej masy krytycznej w organizacji.
  • Czas trwania treningu zależny od indywidualnych potrzeb szkolonego

 

Referencje

"Centrum Innowacji ProLearning przeprowadziło w dniach 7-8.10.2015 dla pracowników Eskulap projekt rozwojowy z zakresu: Profesjonalnej obsługi i komunikacji z trudnym pacjentem. Celem realizacji…"

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Eskulap"

więcej

"W dniach 1-10-2016 oraz 8-10-2016 firma Centrum Innowacji ProLearning z Wrocławia zorganizowała i przeprowadziła szkolenie ,,Efektywna Obsługa Klient''. Szkolenie odbyło się w siedzibie Jokey Plastik Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu. W zajęciach…"

Jokey

więcej
więcej referencji

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×