U-6 – Jak skutecznie dotrzeć do klienta i zwiększyć sprzedaż wykorzystując nowoczesne technologie mobilne
-
Program
Wstęp
- Globalna gospodarka informacyjna
- Światowe prognozy rozwoju rynku rozwiązań mobilnych w biznesie
Zagadnienia ogólne z obszaru technologii mobilnych
- Definicja technologii mobilnych
– urządzenia
– metody przesyłu danych
– aplikacje mobilne - Rodzaje rozwiązań mobilnych
– mCRM
– sms w komunikacji marketingowej
– strony mobilne
– reklama mobilna
– mobilne społeczności - Praktyczne zastosowania rozwiązań mobilnych dla (Case do każdego podpunktu):
– zwiększenia sprzedaży
– widoczności w sieci
– polepszenia kontaktów z klientem
– zmniejszenia kosztów
Praktyka
Praca na przykładach:
- konfiguracja telefonu do pracy z Internetem
- surfowanie po necie
- mobilne strony (Zoo, sklep i CRM, 34y)
- sms marketing
- mobigater
- urządzenia
- o czym rozmawiać z dostawcą usług mobilnych (dobra strona mobilna, mCRM, sms-y, urządzenia)
-
Cel
Na tym szkoleniu dowiesz się:
- O trendach światowych w m-biznesie,
- O nowoczesnych narzędziach m-biznesu,
- Jak skutecznie wykorzystywać technologie mobilne w marketingu i sprzedaży,
- Jak budować trwałe i długotrwałe relacje z klientem wykorzystując m-marketing,
- O światowych prognozach dotyczących rozwoju m-biznesu,
- Na co zwrócić uwagęrozmawiając z dostawcą usług mobilnych,
- Jak praktycznie wykorzystać najnowsze rozwiązania z obszaru mobile marketingu i sprzedaży – praktyczna praca z istniejącymi rozwiązaniami.
- Także jak rozszyfrować informatyczny slang dotyczący usług, z których już od dawna korzystasz.
Ale najważniejsze jest to, że:
W trakcie zajęć zostaną przedstawione rzeczywiste rozwiązania na przykładzie autentycznych wdrożeń technologii mobilnych w biznesie, a w szczególności w marketingu i sprzedaży.
-
Metody pracy
- wykłady
- praca na konkretnych przykładach (Case Study)
- dyskusja z prowadzącymi
- dla zainteresowanych problemy do rozwiązania i konsultacji
- praca z nowoczesnymi urządzeniami przenośnymi.
-
W ramach uczestnictwa zapewniamy
- organizacje szkolenia oraz zapewnienie trenera
- testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności poziomu umiejętności – pozwalające na uczestnictwo na szkoleniu osób o zbliżonym poziomie umiejętności (na życzenie Klienta)
- materiały dydaktyczne w tym skrypt odpowiedni do określonego poziomu
- samodzielne stanowisko komputerowe
- catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
- lunch
- zestaw ćwiczeń po ukończeniu szkolenia dostępnych na płycie CD
- certyfikat ukończenia szkolenia
- bezpłatne konsultacje z Wykładowcą 2 tygodnie od ukończenia szkolenia
- testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności poziomu umiejętności po ukończeniu szkolenia (na życzenie klienta)
-
Wymagania
Zajęcia przeznaczone są dla menedżerów odpowiedzialnych za strategie marketingowe, kadry zarządzającej, członków zarządów oraz właścicieli firm.
-
Trener
Trener z wieloletnim doświadczeniem