Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

9 +
= 10

Techniki sprzedaży marki luksusowej

Program

Sprzedaż produktów premium – czym jest:

  • istota oraz klasyfikacja produktów i marek luksusowych,
  • charakterystyka dóbr luksusowych,
  • rynek dóbr luksusowych w Polsce.

 

Nieprzygotowanie do sukcesu, to przygotowanie do porażki. Przygotowanie do sprzedaży:

  • określenie żelaznych zasad w przygotowaniu do sprzedaży,
  • rola skryptu sprzedażowego i standardów obsługi klienta w sprzedaży produktów premium,
  • określenie dotychczasowych nawyków sprzedażowych,
  • wytypowanie dotychczasowych dobrych praktyk sprzedażowych.

 

Twoi klienci – Twoją wizytówką:

  • kim jest klient produktów luksusowych, co go charakteryzuje – typologia,
  • specyfika obsługi klienta luksusowego,
  • motywy zakupowe oraz potrzeby klienta,
  • psychologia zachowań zakupowych nabywców dóbr luksusowych,
  • wypracowanie narzędzi sposobów jak sobie radzić z każdym typem klienta.

 

Pierwsze wrażenie siłą dobrego zakończenia:

 

  • określenie elementów wpływających na pierwsze wrażenie,
  • nabycie umiejętności wywierania i rozpoznawania pierwszego wrażenia.

 

Siła pytań w badaniu potrzeb i kierowaniu rozmową. Kto pyta, ten rządzi:

 

  • aktywne słuchanie – klient sam mówi, czego potrzebuje, trzeba to tylko wyłapać.
  • określenie strategii zadawania pytań,
  • wypracowanie warsztatu pytań, które kierują rozmową i stymulują rozmówcę do dokonania zakupu,
  • określenie innych metod badania potrzeb, które pomagają sprzedaży wiązanej i uzupełniającej,
  • określenie poziomów potrzeb klienta.

 

Aktor, lekarz, czy prezenter oferty:

 

  • określenie schematu robienia prezentacji produktowej,
  • wypracowanie dobrych praktyk prezentera,
  • wyznaczenie korzyści racjonalnych i emocjonalnych,
  • USP (unique selling proposition) jako klucz do efektywnej sprzedaży,
  • nabycie umiejętności sprzedaży przez korzyści odpowiednie do typu danego klienta,
  • cross selling i up selling – jak stymulować wartość koszyka zakupowego klienta premium (konkretne zwroty, które można wykorzystać w sprzedaży).

 

Lubi, ufa, kupuje. Sztuka perswazji i wywierania wpływu:

 

  • określanie trafnych argumentów,
  • określenie kierunków perswazyjnych,
  • poznanie technik wywierania wpływu,
  • elementy negocjacji – najbardziej popularne techniki, ich wykorzystanie i obrona przed nimi,
  • nabycie praktycznej umiejętności obrony ceny,
  • klient też manipuluje – poznanie typowych symptomów manipulacji oraz jak się przed nimi bronić.

Cel

  • poznanie zasad odpowiedniego przygotowania do sprzedaży produktów premium,
  • poznanie typologii klienta premium i pasujących do nich technik sprzedaży,
  • zdobycie umiejętności proaktywnego podejścia do sprzedaży,
  • wypracowanie najlepszych dla danego produktu technik prezentacji oferty handlowej,
  • zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu ofensywnych technik sprzedaży,
  • zdobycie umiejętności praktycznych w zakresie sprzedaży i obrony ceny.

 

W ramach uczestnictwa zapewniamy

  • opracowanie metod warsztatowych projektu pod specyfikę branży,
  • doprecyzowanie programu,
  • opracowanie dodatkowych materiałów szkoleniowych zgodnie z ustalonym planem,
  • opracowanie ćwiczeń dostosowanych pod specyfikę branży,
  • organizacje warsztatów oraz zapewnienie doświadczonego  trenera,
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka),
  • lunch,
  • przekazanie wypracowanych przez uczestników materiałów,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • badanie satysfakcji uczestników,
  • raport dotyczący rezultatów,
  • roczne konsultacje mailowe / telefoniczne dotyczące tematyki projektu,
  • imienne Certyfikaty dla każdego uczestnika.

Metody pracy

  • Warsztaty
  • case study
  • ćwiczenia na autorskich arkuszach
  • burze mózgów
  • ćwiczenia indywidualne, grupowe
  • dyskusje
  • odgrywanie scenek
  • moderowane uczenie się przez doświadczenie (cykl KOLBA)
  • follow-up – sesje mające na celu weryfikację zastosowanych elementów z warsztatów w codziennej pracy.

Opinie

Jestem bardzo zadowolona z uczestnictwa w szkoleniu. Atmosfera i pozytywna energia trenera sprzyjały przyswajaniu nowych informacji. Ćwiczenia w grupach były dobrym pomysłem, gdyż służyły integracji i uczyły współpracy.

A. Tryba


Szkolenie spełniło moje oczekiwania, jestem zadowolona z uczestnictwa. Trener dzieli się niesamowitą wiedzą oraz energią. Przekaz informacji bardzo jasny oraz wyczerpujące odpowiedzi na nurtujące pytania.

K. Korpaczewska


Pani trenerka jest pełna optymizmu i energii co pomaga tworzyć dobrą atmosferę na szkoleniu, jest kompetentna i gotowa pomagać w trudnych pytaniach. Szkolenie poszerza i porządkuje już zdobytą wiedzę. Na szkoleniu poruszane są problemy sprzedażowe, które nie są odrealnione.

A. Polus


W jasny przystępny i zabawny sposób trenerka przekazuje wiedzę, ciekawe sytuacje, spostrzeżenia z pracy z ludźmi będą cenne w pracy konsultanta- doradcy.

Uczestniczka szkolenia

Referencje

"Pani dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk reprezentująca firmę Centrum Innowacji ProLearning zrealizowała dla nas projekt rozwojowy dla grupy 33 kierowców (45+) naszego…"

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Nysie Sp. z o.o.

więcej

"Centrum Innowacji ProLearning przeprowadziło w dniach 7-8.10.2015 dla pracowników Eskulap projekt rozwojowy z zakresu: Profesjonalnej obsługi i komunikacji z trudnym pacjentem. Celem realizacji…"

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Eskulap"

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

sprzedaż marki luksusowej, techniki sprzedaży, produkty premium, rynek dóbr luksusowych, sprzedaż, sprzedaży, marka luksusowa, marki luksusowej, sprzedaż produktów premium, sztuka perswazji, wywieranie wpływu
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×