Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

6 +
= 10

Sztuka udanych negocjacji

Program

Kim jest mistrz negocjacji? Jakie kompetencje powinien posiadać? Co powoduje, że jedni są mistrzami, a inni pomimo wielu prób odnoszą na tym polu ciągłe porażki? Z jednej strony są czynniki zewnętrzne: gorszy dzień naszego rozmówcy, zbyt wysoka cena, z której nie da się zejść, brak znajomości. Na to ciężko jest coś poradzić. Co innego w kwestiach w pełni zależnych od nas. Klucz do sukcesu to dobre przygotowanie do spotkania, strategia, znajomość swoich słabych i silnych stron. Wierzymy, że jesteście świetnymi negocjatorami i wiecie jak to się robi. Wiemy, że nieraz stawaliście na tym polu i odnosiliście sukces. Jednak uczestnicząc w naszym warsztacie zobaczycie jak robią to inni pod czujnym okiem trenera, który podpowie co jeszcze możecie zrobić, by stać się mistrzami negocjacji.

 

1. Podstawy negocjacji

  • definicja pojęcia
  • cel i zasady gry negocjacyjnej
  • style i reguły negocjacji.
  • podejście zachodnie, podejście azjatyckie

2. Skuteczne metody negocjacji

  • wady i zalety twardych i miękkich technik negocjacyjnych
  • efektywność negocjacji opartych na zasadach

3. Proces negocjacji

  • przygotowanie do negocjacji (wybór strategii, planowanie przebiegu negocjacji)
  • rozpoczęcie negocjacji (procedura i klimat negocjacji)
  • typy i strategie negocjacyjne

5. Trudne sytuacje w negocjacjach

  • reklamacje i negatywne opinie – zasady postępowania.
  • wypracowanie umiejętności reagowania na zastrzeżenia i wątpliwości drugiej strony rozwiązywaniu trudnych sytuacji w negocjacjach w praktyce, przezwyciężenie konfliktu w negocjacjach

6. Kultura i jej wpływ na proces negocjacji (negocjacje w różnych kręgach kulturowych)

  • różnice w przygotowaniu do negocjacji w wybranych kręgach kulturowych
  • odmienne taktyki wykorzystanie w negocjacjach
  • mentalność, a wpływ na prowadzenie biznesu (ze szczególnym uwzględnieniem błędów w negocjacjach)

7. Analiza indywidualnego stylu negocjowania, wypracowanie własnej strategii negocjacyjnej

  • określenie własnych mocnych i słabych stron
  • przygotowanie indywidualnego planu działania

Cel

  • praktyczne poznanie etapów procesu negocjacji
  • poznanie stylów negocjacyjnych
  • zdobycie wiedzy z zakresu strategii oraz technik negocjacyjnych
  • analiza trudnych sytuacji w negacjach
  • zapoznanie nie się z międzykulturowym podejściem do negocjacji[P1]
  • analiza indywidualnego stylu negocjowania
  • wypracowanie własnej strategii negocjacyjnej

Metody pracy

  • metody aktywizujące (burza mózgów, metoda przypadków, metoda kuli śnieżnej, gry symulacyjne, metoda insercji, debata, metoda okrągłego stołu, gra psychologiczna);
  • różne metody pracy – w grupach, w parach, indywidualna, forum klasy;
  • dodatkowe materiały wizualne (filmy, prezentacje).

Wymagania

Szkolenie przeznaczone dla menedżerów, kierowników, specjalistów oraz pracowników działów handlowych, sprzedaży, marketingu.

W ramach uczestnictwa zapewniamy

  • analiza potrzeb szkoleniowych
  • próbka szkoleniowa w ramach przedstawionej oferty (na życzenie Klienta)
  • organizacje szkolenia oraz zapewnienie trenera
  • materiały dydaktyczne
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
  • lunch
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia
  • bezpłatne konsultacje z Wykładowcą do 2 tygodni od momentu ukończenia szkolenia
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności po ukończeniu szkolenia (na życzenia klienta)

Opinie i referencje

Uczestnik szkolenia – przedstawiciel firmy X-KOM.PL wyraził następującą opinię o tym szkoleniu:

„Szkolenie przyniosło mi większą świadomość tego co się dzieje i jak kto działa. Jestem w stanie przewidzieć dokładniej co przeciwnik chce osiągnąć jak i samemu działać bardziej świadomie. Dodatkowo u moich mniej doświadczonych podwładnych widzę sporą różnicę w negocjacjach i sposobie prowadzenia biznesu. Zmienili podejście do pewnych kwestii co przełożyło się na wyniki sprzedażowe.”

Menedżer firmy X-KOM.PL

 


Osoba prowadząca bardzo dobrze przygotowana merytorycznie – pełen profesjonalizm . Czytelny przekaz, łatwość odbioru. Każdy sprzedawca zdobędzie wyczerpującą wiedzę praktyczną i teoretyczną zapewniającą korzyści nie tylko w sferze zawodowej ale i osobistej. Praktyczna forma przekazu pozwala na dobre zrozumienie tematu i przełożenie go w efekcie na wykonywanie zadań.

Elżbieta Sajko

Szkolenie należy traktować jako niezbędne dla osób rozpoczynających „przygodę” w sprzedaży. Na pewno uczestnictwo w szkoleniu umożliwi szkolonemu choć częściowe poznanie siebie, ale i współpracowników, co pozwoli na prowadzenie skutecznej komunikacji wewnątrz organizacji. Ponadto poznanie zasad korespondencji e-mailowej powinno zwiększyć jej skuteczność.
Tomasz Bardelski

Bardzo kompetentny trener, utrzymujący świetną atmosferę. Atmosfera pracy połączona z luźną wymianą zdań sytuacyjnych. Duża otwartość na pytania o treść, jak i rzeczy poza programowe. Wszystko to wpływa na duży stopień satysfakcji w odniesieniu do szkolenia i trenera.

Uczestnik szkolenia

Zajęcia prowadzone w sposób bardzo praktyczny (ćwiczenia, rozmowy, praca w grupach). Przełoży się to na pewno w praktyce zawodowej na sprzedaż, pozyskanie klienta. Mimo, że zajęcia prowadzone w grupie na forum, to p. Agnieszka przeprowadziła je w sposób, w którym nie odczuło się stresu.
Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób pozytywny, bardzo czytelny, dobre dotarcie do odbiorcy. Wywołało pozytywne emocje, które przełożą się na motywację do działania. Korzyść ze szkolenia przyniesie na pewno sprzedawca, ułatwi mu to kontakt z klientem oraz umożliwi poszerzyć język korzyści sprzedawanego produktu.
Kaja Pniewska-Rychel

Praktyczne i efektywne szkolenie wykorzystujące potencjał zaplanowanych zagadnień angażujące uczestników do pracy w grupach. Koncentracja trenera na problemach i pytaniach uczestników. W 100% szkolenie efektywnie angażujące.

Adam Ramczykowski

Szkolenie zostało przeprowadzone w formie warsztatowej (praktycznej), co z pewnością przyczyni się do lepszego i łatwiejszego zapamiętania i wdrożenia omawianych zagadnień.

Agnieszka Kurenda-Szmit

Referencje

"MPK Poznań Sp. z o.o. rekomenduje współpracę z Centrum Innowacji ProLearning w zakresie szkoleń menedżerskich. W dniu 12 maja 2017 r. nasza Spółka zorganizowała spotkanie menedżerskie, w którym udział wzięli…"

MPK Poznań Sp. z o.o.

więcej

"Centrum Innowacji ProLearning przeprowadziło w dniach 7-8.10.2015 dla pracowników Eskulap projekt rozwojowy z zakresu: Profesjonalnej obsługi i komunikacji z trudnym pacjentem. Celem realizacji…"

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Eskulap"

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

Negocjacje, negocjować, komunikacja, trudne sytuacje, reklamacje, reklamacji, sprzedaż
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×