Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

8 +
= 10

Sprzedaż: przygotowanie, negocjacje i efektywna komunikacja

Program szkolenia

„Przygotowanie sprzedaży”:

  • Zasady aktywnego sourcingu.
  • Lejek Sprzedażowy – Sales Funnel (określenie kryteriów dopasowania profilu i dopasowania produktowego).
  • Wybór typu prezentacji i zasady przygotowania skryptu sprzedażowego.
  • Badanie potrzeb Klienta – kluczowe umiejętności.
  • Dopasowanie korzyści do typu Klienta, identyfikacja USP (Unique Selling Proposition).
  • Analiza typowych obiekcji.
  • Przegląd technik próbnych zamknięć i finalne zamknięcie sprzedaży.

– „Techniki ewaluacji ceny”:                                                                            

  • Metody analizy cen.
  • Metody analizy kosztów – wyodrębnianie Składników Kosztowych.
  • Analiza portfelowa rentowności Klientów i produktów, rachunek marży i zasady rabatowania.
  • Analiza granic rabatowania i utrzymanie ceny.

„Negocjacje w procesie sprzedaży”:

  • Kompetencje negocjacyjne.
  • Kluczowe czynniki sukcesu w negocjowaniu.
  • Definiowanie celów negocjacyjnych – własnych i Klienta.
  • Diagram celów negocjacyjnych i przestrzeń porozumienia ZOPA („zone of possible agreement”).
  • Najlepsza alternatywa – BATNA („best alternative to negotiated agreement”).
  • Negocjowanie – obszary ryzyka.
  • Przygotowanie negocjacji – główne etapy procesu (10 etapów).
  • Ważność ceny/ ważność innych warunków współpracy.
  • Strategie obrony ceny.
  • Proces negocjowania – 10 etapów.
  • Taktyki i kontr taktyki negocjacyjne.
  • Techniki perswazji i wywieranie wpływu.
  • Najlepsze praktyki dla ustalenia warunków cenowych.
  • Działania post negocjacyjne.

„Efektywna komunikacja w procesie sprzedaży”:

  • Proces komunikacji – związek z procesem sprzedaży i uwarunkowania.
  • Planowanie komunikacji – dobór narzędzi.
  • Komunikacja w trakcie spotkań handlowych – kluczowe kompetencje mentalne i behawioralne.
  • Skuteczna komunikacja przez telefon.
  • Zasady prowadzenia korespondencji e-mailowej.

Metody pracy

case study, warsztaty, ćwiczenia na autorskich arkuszach, burze mózgów, ćwiczenia indywidualne, grupowe, dyskusje, odgrywanie scenek, follow-up* – sesje mające na celu weryfikację zastosowanych elementów z warsztatów w codziennej pracy.

W ramach uczestnictwa zapewniamy

  • analiza potrzeb szkoleniowych
  • próbka szkoleniowa w ramach przedstawionej oferty (na życzenie Klienta)
  • przeprowadzenie szkolenia i zapewnienie doświadczonego trenera
  • materiały szkoleniowe
  • Serwis Kawowy & Lunch
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • Szkolenie objęte Gwarancją Najwyższej Jakości Szkolenia
  • Badanie satysfakcji uczestników
  • Imienne Certyfikaty poświadczające udział w szkoleniu dla każdego uczestnika

Opinia uczestników na temat szkolenia

Bardzo dobre szkolenia dla działu marketingu oraz działu handlowego

Uczestnik szkolenia


Szkolenie utrwaliło wiedzę, poszerzając jej zakres o obszary które nie były znane, lub znane częściowo. Szkolenie zwróciło uwagę na niektóre błędy popełniane w trakcje negocjacji i spotkań z klientem

Uczestnik szkolenia


Szkolenie prowadzone w bardzo miłej atmosferze. Trener profesjonalnie przygotowany i bardzo kompetentny, chętny do rozwiązania zgłaszanych problemów.

Uczestnik szkolenia


Profesjonalne prowadzenie warsztatów treningowych

Uczestnik szkolenia


Szkolenie bogate w konkretne wypowiedzi, dobre argumenty, trener posiada doświadczenie w sprzedaży

Uczestnik szkolenia


Referencje

"W dniach 1-10-2016 oraz 8-10-2016 firma Centrum Innowacji ProLearning z Wrocławia zorganizowała i przeprowadziła szkolenie ,,Efektywna Obsługa Klient''. Szkolenie odbyło się w siedzibie Jokey Plastik Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu. W zajęciach…"

Jokey

więcej

"Nasza firma w okresie od września 2014 do marca 2015 prowadziła program rozwojowy dla kadry menadżerskiej w obszarze wzmocnienia kompetencji zdiagnozowanych metodą Development Center. Pani dr inż.…"

Vorwerk Dichtungssysteme Polska Sp. z o.o.

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

sprzedaż, negocjacje, efektywna komunikacja, trening, szkolenie, nauka, przygotowanie, audyt, proces, praktyka, menedżer, firma, marketing, handel, ludzie
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×