Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

1 +
= 10

SOCIAL MEDIA, czyli sposób na dobry marketing w społecznościach

Program

1. Znaczenie social media w kreowaniu wizerunku firm:

  • Social media i ich rola w promocji firmy
  • Social media jako miejsce do pozyskiwania klienta
  • Social media jako miejsce kontaktu z dziennikarzami
  • Case studies

2. Komunikacja z publicznością za pomocą social media:

  • Bezpośrednie zaangażowanie klienta – kreatywne metody
  • Budowanie lojalności za pośrednictwem social media
  • Elementy marketingu wirusowego i partyzanckiego
  • Tworzenie zamkniętych grup (społeczności) w celach marketingowych

 

3. Najbardziej istotne portale społecznościowe w Polsce:

  • Facebook:-Kreatywne prowadzenie fan page -Pomysłowa reklama na facebook -Kiedy i dla kogo organizować konkursy? -Grupy i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy/marki
  • Goldenline
  • Pinterest i jego znaczenie dla budowania wizerunku firmy

4. Blogi i mikro blogi:

  • Rodzaje blogów i ich znaczenie w budowaniu wizerunku firmy:
  • -Blogi tematyczne, eksperckie, korporacyjne i dedykowane -Twitter.com – czy dla wszystkich?
  • Kto jest targetem?
  • Czy i kiedy pisać bloga firmy?
  • Jak pisać dobrego bloga? – skuteczny copywriting
  • Blogi dotyczące finansów – kiedy i jak prowadzić?

5. Podcasty, vlogi oraz You Tube:

  • Podcasty – kiedy mają sens, kto ich słucha, jak je dobrze przygotować
  • Case studies
  • Marketing na You Tube
  • Skuteczna kampania na You Tube
  • Zwiększanie oglądalności poprzez angażowanie klienta6. Skuteczna strategia marketingowe w social media:
  • Budowanie efektywnej strategii dla działań w social media
  • Rodzaje i formy reklam w sieci
  • Jak tworzyć skuteczną reklamę internetową
  • Planowanie internetowej kampanii reklamowej
  • Mierzenie efektywności działań w social media

6. Narzędzia pozwalające na planowanie i wdrażanie strategii: Buffer, Hootsuite, TweeterDeck – jak wybrać najlepsze dla nas.

7. Internetowy Public Relations:

  • Znaczenie Internetu w kreowaniu wizerunku firmy
  • E-media Relations
  • Pisanie do sieci – rodzaje i tworzenie treści pisemnych na użytek Internetu

Cel

  • Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań promocyjnych w obrębie tzw. social media, zapoznanie ich z narzędziami i metodami pracy.
  • Zdobycie wiedzy na temat skutecznych metod promocji w Internecie (w szczególności w obrębie social media)
  • Zdobycie wiedzy na temat reklamy internetowej na portalach społecznościowych
  • Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy w sieci

W ramach uczestnictwa zapewniamy

  • opracowanie metod warsztatowych projektu pod specyfikę branży,
  • doprecyzowanie programu,
  • opracowanie dodatkowych materiałów szkoleniowych zgodnie z ustalonym planem,
  • opracowanie ćwiczeń dostosowanych pod specyfikę branży,
  • organizacje warsztatów oraz zapewnienie doświadczonego  trenera,
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka),
  • lunch,
  • przekazanie wypracowanych przez uczestników materiałów,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • badanie satysfakcji uczestników,
  • raport dotyczący rezultatów,
  • roczne konsultacje mailowe / telefoniczne dotyczące tematyki projektu,
  • imienne Certyfikaty dla każdego uczestnika.

Metody pracy

  • metody aktywizujące (burza mózgów, metoda przypadków, metoda kuli śnieżnej, gry symulacyjne, metoda insercji, debata, metoda okrągłego stołu, gra psychologiczna);
  • różne metody pracy – w grupach, w parach, indywidualna, forum klasy;
  • dodatkowe materiały wizualne (filmy, prezentacje)

Referencje

"Niniejszym pragniemy udzielić referencji firmie Centrum Innowacji ProLearning i Pani dr inż. Agnieszce Kołodziejczyk. Przeprowadziła ona w naszej firmie szkolenie pt. „Trening dla trenerów – podstawy”, które zostało wysoko…"

Travelplanet.pl

więcej

"Pani dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk reprezentująca firmę Centrum Innowacji ProLearning zrealizowała dla nas projekt rozwojowy dla grupy 33 kierowców (45+) naszego…"

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Nysie Sp. z o.o.

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

social media, marketing, media społecznościowe, facebook, komunikacja, komunikacji, komunikować, obsługa klienta, sprzedaż, blog, blogi, goldenline, pinterest
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×