Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

8 +
= 10

Savoir–vivre – drogą do sukcesu zawodowego

Cel

Szkolenie obejmuje propozycje tematyczne trenera, określone cele, ćwiczenia, warsztaty, pytania uczestników oraz zgłaszane problemy, wspólnie konstruowane rozwiązania, podsumowania wdrażające oraz ugruntowujące korzystne zmiany w życiu zawodowym.

Wymagania

Szkolenia kierowane są do grup urzędników, kadry kierowniczej, pojedyńczych osób

Metody pracy

  • dyskusja
  • rozmowa
  • wykład
  • ćwiczenie intelektualne oraz ruchowe
  • warsztat
  • laboratorium
  • analiza
  • pokaz

W ramach uczestnictwa zapewniamy

  • organizacje szkolenia oraz zapewnienie trenera
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności poziomu umiejętności – pozwalające na uczestnictwo na szkoleniu osób o zbliżonym poziomie umiejętności (na życzenie Klienta)
  • materiały dydaktyczne w tym skrypt odpowiedni do określonego poziomu
  • samodzielne stanowisko komputerowe
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
  • lunch
  • zestaw ćwiczeń po ukończeniu szkolenia dostępnych na płycie CD
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • bezpłatne konsultacje z Wykładowcą 2 tygodnie od ukończenia szkolenia
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności poziomu umiejętności po ukończeniu szkolenia (na życzenie klienta)

Trener

Certyfikowany Trener z wieloletnim doświadczeniem

Uwagi dodatkowe

Szkolenia otwarte w ośrodku, szkolenia zamknięte w ośrodku,
szkolenia zamknięte u Klienta.
Mogę zaprojektować każdy z proponowanych typów szkolenia.
Czas trwania szkoleń:
w zależności od stopnia zaawansowania oraz tematyki – dwudniowe, trzydniowe lub tygodniowe szkolenia, trwające od 6 do 8 godzin dziennie.
Cykle szkoleń – rozłożone np. w systemie półrocznym.
Jestem otwarta na propozycje odbiorcy, jednak niektórych szkoleń nie należy skracać, kondensować.
W przypadku zastosowania pełnej metodyki danego szkolenia – liczebność grupy nie powinna przekraczać 25 osób.

Program

Program szkolenia, czas jego trwania, miejsce mogą być dopasowywane, modyfikowane indywidualnie do potrzeb grupy lub osoby.

Moduły ww. szkolenia

Zawodowe przygotowanie merytoryczne, a systematyczna praca nad komunikacją, wizerunkiem.

Poprawianie wizerunku, komunikacji – kształtowanie nowych nawyków.

Właściwe relacje z klientem, przełożonym, podwładnym – klucz do sukcesu zawodowego.

Twórcze myślenie indywidualne oraz w grupie, a osiąganie wytyczonych celów zawodowych.

Artykułowanie potrzeby rozwiązania problemu.

Przekraczanie barier mentalnych, lęków.

Dostosowanie się do zmieniających warunków.

Konstrukcja szkolenia
I

Start – chcę uczestniczyć w interaktywnym procesie:

warunki wprowadzenia korzystnych zmian;

ćwiczenie: „zależy mi…; chcę…; interesuje mnie…; chcę się dowiedzieć; mam problem i chcę go rozwiązać…”.

II

Akceptacja siebie, a przygotowanie się do pracy nad własnym wizerunkiem:

– ćwiczenia i warsztaty: „akceptacja kontra negacja”;

„pochwała jak najbardziej”;

„wyrażamy chęć zmian nie przekreślając dotychczasowego życia,

nie dewaluując siebie samych”;

„określamy swój problem w sposób otwarty, nie krytykujący,

przygotowując pole na zmiany”;

„określamy, odkrywamy, wsłuchujemy się w siebie”;

„rozbrat ze schematami myślowymi, które nas ograniczają”;

„oglądamy siebie z innej perspektywy”;

„dajemy sobie szansę czyli start – akceptacja”.

III

W biznesie, w pracy gramy rolę i od tego, jak ją zagramy zależy nasz sukces zawodowy:

– pozytywny aspekt odgrywania roli w życiu zawodowym;

– świadome posługiwanie się własnym wizerunkiem oraz umiejętne komunikowanie się na niwie zawodowej z zachowaniem własnej osobowości.

IV

Świadome kształtowanie, poprawianie wizerunku, a komunikacja:

– w jaki sposób poprzez swój wizerunek kształtujemy relacje z innymi w życiu zawodowym i prywatnym;

– prezencja + kompetencja – nowy portret w oczach klienta, przełożonego

lub podwładnego, a nowe propozycje i zadania;

– savoir – vivre fundamentem sukcesu zawodowego;

– ćwiczenia i warsztaty: „wspólnie dookreślamy pojęcie wizerunku”;

„jak widzę siebie, a jak Ty mnie widzisz?”;

„zwracamy się do współpracownika, klienta”;

„trudne sytuacje komunikacyjne”;

„określmy sytuację dotyczącą własnej komunikacji, wizerunku,

którą chcielibyśmy zmienić”.

V

Jestem w pracy:

– uzmysławiamy sobie, gdzie się de facto znajdujemy podczas wykonywania obowiązków zawodowych;

– poprawiając wizerunek poprawiamy relacje z klientem, przełożonym, podwładnym;

– dbamy o przestrzeń w w miejscu pracy traktując ją jako element własnego wizerunku oraz wskaźnik efektywności zawodowej;

– warsztaty: „w dobrym samopoczuciu, w harmonii z otoczeniem efektywnie realizujemy cele zawodowe – panujemy nad chaosem”;

– hermetyczna mentalność zawodowa;

– organizacja czasu pracy;

– przygotowujemy się merytorycznie, wizerunkowo oraz komunikacyjnie do każdego dnia pracy;

VI

Style komunikacji w określonych warunkach sytuacyjnych z zachowaniem potrzeb rozmówców:
– 
uświadamiamy sobie różnorodność stylistyk porozumiewania się z innymi;

– pewność siebie,czyli asertywność + otwartość = fundament komunikacji;

– uczymy się słuchać rozmówcy;

– ćwiczenia i warsztaty: „próbujemy zastosować właściwy styl komunikacji w zależności od osobowości rozmówcy(klient, współpracownik, podwładny, przełożony) oraz sytuacji”;

„pierwsze dialogi – intuicja w rozpoznawaniu stylu rozmówcy – dopasowujemy się”:

– czy jestem na wizji? – komunikujemy się telefonicznie;

– komunikujemy się z klientem (ćwiczenia);

– ćwiczenia i warsztaty: „korelacja poczucia własnego nastroju – pozytywnego bądź negatywnego z sygnałami komunikacyjnymi w kierunku odbiorcy – dostrajamy się wzajemnie”;

VII

Komunikacja werbalna – siła słów oraz używanie narządu głosu:

– uzmysławiamy sobie, jak silny wpływ na życie zawodowe i osobiste ma doskonalenie dykcji, brzmienia głosu, właściwego oddychania oraz interpretacyjnych sposobów wyrażania myśli;

– ćwiczenia i warsztaty: „uczymy się podstaw – jak korelować prawidłowe oddychanie, tonację, głośność z sytuacją wystąpienia”;

„oddychanie dynamiczne, tonacja, rezonans, głośność – występujemy, przedstawiamy, prezentujemy”; „jestem prezenterem”;

„wypowiadamy się w większym gronie – wprowadzanie sukcesywne”

– poprawiamy dykcję (ćwiczenia, zalecenia profilaktyczne);

– logika wypowiedzi, a interpretacja określonych intencji;

– ćwiczenia, warsztaty: „kontra środków wyrazu wobec intencji”;

„prawidłowa interpretacja względem intencji”;

– komunikacja świadoma, a naturalność;

– komunikacja ze współpracownikami – relacje przyjacielskie, a asertywność;

– z umiarem – nowomowa i przekleństwa.

VIII

Komunikacja pozawerbalna – mimika, gestyka jako najstarsze środki wyrazu; postawa, mowa ciała:

– akceptujemy budowę własnego ciała, które nie determinuje naszego wizerunku, odblokowujemy je;

– poczucie własnego ciała, jego środka ciężkości;

– rozpoczynamy pracę nad świadomym używaniem gestyki, mimiki, postawy ciała w kontekście prawidłowej, efektywnej komunikacji z innymi;

– ćwiczenia i warsztaty: „od zupełnej swobody do świadomego używania mowy ciała( mimika, gestyka,sylwetka)”;

„odległość między rozmówcami w danej sytuacji”;

– oglądamy, kontrolujemy siebie podczas rozmowy;

– rozpoznajemy intencje rozmówcy obserwując jego mowę ciała;

– ćwiczenia: „występujemy – dystrybucja ruchu, komponowanie sytuacji”;

„próba generalna”;

– zalecenia profilaktyczne.

IX

Uporządkowanie wizerunku:

– poprawiamy swój wizerunek – nawyki;

– uczymy się czerpać przyjemność z kształtowania, kreowania wizerunku;

– zadbane ciało;

– ćwiczenia i warsztaty: „pierwsze wrażenie”;

– porządkujemy wizerunek w zależności od pory dnia, sytuacji, miejsca;

– mobilizacja poprzez innych.

X

Image – nasz obraz w oczach innych:

– kreujemy wyobrażenie o nas;

– autokreacja, a wiarygodność w oczach współpracowników i klientów;

– warsztaty: „określamy swój wizerunek marzeń do którego dążymy, ale z różnych przyczyn nie potrafimy go zrealizować; podajemy

przyczyny niemożności zrealizowanie wizerunku marzeń; budujemy, kreujemy wizerunek marzeń”;

– wariacje stylistyczne, naturalność, swoboda w kreowaniu wizerunku, a relacje z innymi.

Referencje

"Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Opolu „Radio Opole” Spółka Akcyjna w ramach programu doskonalenia zawodowego kadry kierowniczej podjęła współpracę z firmą Centrum Innowacji ProLearning. Przedmiotem ostatnio realizowanego…"

Radio Opole

więcej

"Centrum Innowacji ProLearning przeprowadziło w dniach 7-8.10.2015 dla pracowników Eskulap projekt rozwojowy z zakresu: Profesjonalnej obsługi i komunikacji z trudnym pacjentem. Celem realizacji…"

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Eskulap"

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

Savoir–vivre – drogą do sukcesu zawodowego, savoir- vivre, droga do sukcesu zawodowego, sukces zawodowy, akceptacja siebie, wizerunek własny, wizerunek,
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×