Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

6 +
= 10

Przywództwo sytuacyjne (Situational leadership)

Założenia projektu

CEL PROJEKTU

  • Audyt i zebranie potrzeb podczas rozmowy
  • Zaprezentowanie działań rozwojowych
  • Analiza dokumentów przekazanych przez Klienta
  • Rozmowa specjalistów CI ProLearning
    z przedstawicielami firmy
  • Warsztaty
  • Indywidualne, 30 minutowe spotkania z uczestnikami (follow up*)
  • Podsumowanie (przedstawienie raportu)
    i rekomendacje działań
  • Propozycja dalszych działań rozwojowych

Wartości dodane ujęte w cenie

PRZED WARSZTATEM

  • Opracowanie metod warsztatowych projektu pod specyfikę branży;
  • Rozmowa ekspertów z wybranymi osobami w celu zapoznania się z przykładami funkcjonowania i specyfiki firmy; Zebranie
    i analiza potrzeb;
  • Doprecyzowanie programu szkolenia;
  • Opracowanie spersonalizowanego konspektu, ćwiczeń i przebiegu treningu dostosowanego pod specyfikę branży- metodyka szkolenia;

PODCZAS WARSZTATÓW

  • Przeprowadzenie warsztatów i zapewnienie wykwalifikowanych trenerów;
  • Przekazanie wypracowanych przez uczestników materiałów (hand out, czyli materiały informacyjne);
  • Praktyczne przykłady z funkcjonowania firmy;
  • Scenariusze opracowane na wcześniejszym etapie podczas analizy branży;
  • Ćwiczenia zgodne z badanymi potrzebami;
  • Case study;

PO WARSZTACIE

  • Badanie satysfakcji uczestników;
  • Raport dotyczący rezultatów;
  • Konsultacje mailowe / telefoniczne dotyczące tematyki projektu;
  • Imienne Certyfikaty dla każdego uczestnika po przeprowadzeniu cyklu warsztatów;
  • Follow up- na życzenie Klienta, usługa dodatkowo płatna.

Cel szkolenia

  • Zapoznanie się
    z modelem przywództwa sytuacyjnego
  • Nabycie umiejętności wdrożenia modelu przywództwa sytuacyjnego
  • Wzrost skuteczności działań menedżerów
  • Nabycie umiejętności dopasowania stylu przywództwa do pracownika
  • Wzrost kompetencji komunikacyjnych
  • Zwiększenie zaangażowania
    i motywacji pracowników

Proponowane zagadnienia

  • Przywódca a menedżer
  • Zapoznanie się z założeniami modelu Przywództwa sytuacyjnego Blancharda
  • Charakterystyka stylów przywództwa i ich różnice
  • Diagnozowanie kompetencji przywódczych
  • Etapy rozwoju pracownika
  • Dopasowanie stylu przywództwa do pracownika: Menedżer wydający bezpośrednie polecenia; menedżer jako trener; menedżer jako coach; menedżer jako mentor
  • 3 poziomy określania zadań
  • Efektywna komunikacja
  • Motywowanie jako narzędzie profesjonalnego menedżera
  • Jak komunikować cele organizacji, aby stały się celami zawodowymi pracownika
  • Wdrażanie modelu w firmie
  • Podsumowanie

Metody pracy

Warsztaty; case study; ćwiczenia na autorskich arkuszach; burze mózgów; ćwiczenia indywidualne, grupowe; dyskusje; odgrywanie scenek; moderowane uczenie się przez doświadczenie (cykl KOLBA) – stosujemy najbardziej efektywna metodę uczenia się osób dorosłych, polegającą na specjalnie zaprojektowanych zadaniach, budujących osobiste przeżycia i doświadczenia,
z których następnie wyciągane są wnioski i generalizowane ogólne zasady. Wiedza teoretyczna uzupełniana jest również przez trenera,
a następnie uczestnicy stosują ją w praktyce poprzez rozwiązywanie realnych przypadków z własnego otoczenia; follow-up – sesje mające na celu weryfikację zastosowanych elementów z warsztatów w codziennej pracy.

Referencje

"Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Opolu „Radio Opole” Spółka Akcyjna w ramach programu doskonalenia zawodowego kadry kierowniczej podjęła współpracę z firmą Centrum Innowacji ProLearning. Przedmiotem ostatnio realizowanego…"

Radio Opole

więcej

"Centrum Innowacji ProLearning zrealizowało dla pracowników PKS w Kluczborku Sp. z o.o. warsztaty o temacie: "Skuteczne metody zarządzania zespołem pracowniczym." Grupę docelową stanowili kierownicy, managerowie oraz prezes…"

PKS w Kluczborku

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

przywództwo sytuacyjne, przywództwo, Situational leadership, Wzrost skuteczności działań menedżerów, wzrost skuteczności, działania menadżerskie, kompetencje komunikacyjne, komunikacja, kompetencje, zaangażowanie i motywacja pracownika, zaangażowanie, motywacja
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×