Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

7 +
= 10

Zrozumieć klienta

Firma: 

Jeden z wiodących europejskich producentów systemów połączeń do instalacji ogrzewania, wody gazu i klimatyzacji w budynkach. Firma, w której centrum działań i wartości jest zawsze klient.

Cele:

  • Klient first !
  • Lepsza komunikacja z klientem
  • Jak osiągnąć pozytywną postawę względem trudnego klienta?
  • Jak radzić sobie ze stresem w pracy
  • Lepsze samopoznanie
  • Wypracowanie standardów

Efekty:

  • Wzrost sprzedaży
  • Zwiększenie satysfakcji klientów
  • Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność rozpoznania typu klienta
  • Umiejętne zadawanie pytań, dzięki, którym rozpoznamy potrzeby klienta
  • Rozpoznawanie i zarządzanie obiekcjami Klienta

 

Referencje

"Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Opolu „Radio Opole” Spółka Akcyjna w ramach programu doskonalenia zawodowego kadry kierowniczej podjęła współpracę z firmą Centrum Innowacji ProLearning. Przedmiotem ostatnio realizowanego…"

Radio Opole

więcej

"Referencje dla Centrum Innowacji Prolearning Sanha Polska Sp. z o. o. rekomenduje współpracę z zespołem metodycznym Prolearning, a w szczególności z trenerem Panią dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk, która w dniach 09-10.07.2016 roku…"

SANHA

więcej
więcej referencji

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×