Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

9 +
= 10

Zarządzanie sobą w czasie

. „mój dzień”- diagnoza produktywności „ Zarządzanie sobą w czasie”

Zarządzanie sobą w czasie – umiejętność, która składa się na kilka kompetencji takich jak :

  • umiejętność planowania,
  • wyznaczania celów, priorytetów,
  • organizowanie własnej pracy.

Umiejętność ta, jest dziś bezcenna i coraz częściej wymagana przez pracodawcę. Zorganizowany pracownik, to wydajny i efektywny pracownik. Pamiętajmy, że czas jest naszym sprzymierzeńcem. Jeśli mądrze zarządzamy sobą w czasie, odpowiednio go gospodarując, osiągniemy sukces w życiu prywatnym i zawodowym.

  1. Firma: Power Media
    Firma świadcząca usługi zaawansowanych projektów IT, usługi z zakresu tworzenia oprogramowania, rekrutacji i outsourcingu pracowniczego.
  1. Cele:
  • Prace programisty,
  • Testy,
  • Komunikacja z klientem – suport, – obecna praca/zadania,
  • Zagrożenie; wrzucanie dziur, czasu, który uciekł,
  • Czas analizy zadania/błędu ,
  • Nieprzewidziane trudności (stopień trudności)- ryzyko,
  • Komunikacja wewnętrzna,
  • Sposoby na planowanie pracy,
  • Jak estymować i planować projekty IT?
  • Stres w pracy- Jak sobie z nim poradzić?
  • Co blokuje efektywność osobistą ?
  • Jak mogę lepiej organizować sobie czas pracy?
  • Asertywność w pracy- pomaga czy przeszkadza?
  1. Efekty:
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem w pracy,
  • Umiejętność wytyczania celów i ich realizacja,
  • Nabycie umiejętności skutecznego planowania,
  • Wypracowanie optymalnych metod zarządzania sobą w czasie oraz własnych zasad zarządzania czasem.

Referencje

"Nasza firma w okresie od marca 2014 do marca 2015 prowadziła program rozwojowy dla kadry menadżerskiej w obszarze wzmocnienia kompetencji zdiagnozowanych metodą Development Center. Pani dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk…"

Metalis Polska Sp. z o. o.

więcej

"W dniach 1-10-2016 oraz 8-10-2016 firma Centrum Innowacji ProLearning z Wrocławia zorganizowała i przeprowadziła szkolenie ,,Efektywna Obsługa Klient''. Szkolenie odbyło się w siedzibie Jokey Plastik Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu. W zajęciach…"

Jokey

więcej
więcej referencji

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×