Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

7 +
= 10

Wczoraj kolega jutro podwładny – skuteczny lider

Koncepcja szkolenia w formie praktycznych warsztatów „Wczoraj kolega jutro podwładny”  została stworzona wg autorskiej metodologii I-TEAM opracowanej przez dr inż. Agnieszkę Kołodziejczyk i zespół metodyczny CI ProLearning na podstawie wywiadów z pracownikami szybko rozwijających się zespołów pracowniczych. Na skutek dotrudniania nowych osób lub rotacji w firmie zachodzą sytuacje tzw. szybkich awansów. Wtedy osoby bez wcześniejszego doświadczenia w zakresie zarządzania ludźmi odczuwają zmiany: jak nowa sytuacja wprowadza dla nich potrzeby innego spojrzenia na swoje dotychczasowe relacje z pracownikami, którzy przecież jeszcze wczoraj byli „moimi kolegami z pracy”.

1.Firma:

Światowy lider w rozwijaniu i produkcji zaawansowanych technologii informatycznych.

2.Cele:

  • Jak zbudować autorytet wśród kolegów?
  • Jak zarządzać zespołem kolegów?
  • Poznanie sposobów motywowania pracowników i skutecznego budowania relacji
    z podwładnymi,
  • Nabycie umiejętności rozwiązywania konfliktów w zespole,
  • Jak reagować na wymuszanie decyzji przez pracowników?
  • Wyznaczenie złotego środka: Dobry szef a pozostanie „człowiekiem”,
  • W jaki sposób przekazać informację zwrotną (w tym feedback negatywny)?
  • Jak „nie brać do siebie” komentarzy zespołu na zmiany w firmie, które są przekazywane odgórnie i nie mamy jako liderzy na nie wpływu?
  • Jak przekazać informacje płynące „z góry”, z którymi się nie zgadzamy?

3.Efekty:

  • Wypracowanie indywidualnych sposobów zarządzania zespołem w tym zespołem kolegów,
  • Zastosowanie w codziennej pracy poznanych metod motywowania pracowników- zwiększenie efektywności pracy zespołu,
  • Wypracowanie zasad udzielania efektywnej informacji zwrotnej (feedbacku) z uwzględnieniem feedbacku negatywnego,
  • Poznanie własnego stylu komunikacji i dopasowywanie odpowiedniego komunikatu do rozmówcy,
  • Zwiększenie realizacji celów firmy,
  • Poprawa atmosfery pracy- zmniejszenie napięcia między liderem, a podwładnym/ kolegą,
  • Obniżenie wskaźnika rotacji w zespole.

 

Referencje

"W 2015r. i 2016r. Centrum Innowacji Prolearning przeprowadziło projekt rozwojowy z zakresu: Efektywnego zarządzania zespołem dla pracowników Dirksa Polska Sp. z o. o. Szkolenia poprzedzone były wnikliwą analizą potrzeb…"

Dirks Polska Sp. z o. o.

więcej

"Centrum Innowacji ProLearning przeprowadziło projekt rozwojowy dla pracowników zespołu Contact Center. Warsztaty odbyły się w okresie 23.05.2015r.-18.12.2015r. W ramach projektu zdiagnozowano elementy wymagające poprawy,…"

Logintrans Sp. z o.o.

więcej
więcej referencji

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×