Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

8 +
= 10

Usprawnienie procesu sprzedaży – program rozwojowy

  1. Firma:

Przedsiębiorstwo hostingowe działające we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Portugalii, Czechach oraz w Polsce. Serwery wirtualne oraz dedykowane korzystają z sieci serwerowej zbudowanej we Francji.

2. Cele:

  • Przypomnienie struktury procesu i zasad skutecznej sprzedaży.
  • Ćwiczenie wiedzy w zakresie sposobów sprawnego komunikowania się z klientem i zwiększenie umiejętności słuchania.
  • Usprawnianie zastosowań asertywności w celu uniknięcia lub wyjścia z sytuacji konfliktowej; wprowadzenie typów klientów i standardów wpływających na jakość obsługi klientów.
  • Budowanie postaw sprzyjających profesjonalnemu podejściu do procesu sprzedaży.

 

3. Efekty:

  • Usprawnienie umiejętności z zakresu technik wpływania na klientów w zależności od ich potrzeb i preferencji, oraz zrozumienie istoty zastrzeżeń.
  • Przejęcie kontroli nad rozmową handlową, usprawnienie procesu sprzedaży i analizy.

Referencje

"W 2015r. i 2016r. Centrum Innowacji Prolearning przeprowadziło projekt rozwojowy z zakresu: Efektywnego zarządzania zespołem dla pracowników Dirksa Polska Sp. z o. o. Szkolenia poprzedzone były wnikliwą analizą potrzeb…"

Dirks Polska Sp. z o. o.

więcej

"Centrum Innowacji ProLearning przeprowadziło w dniach 7-8.10.2015 dla pracowników Eskulap projekt rozwojowy z zakresu: Profesjonalnej obsługi i komunikacji z trudnym pacjentem. Celem realizacji…"

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Eskulap"

więcej
więcej referencji

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×