Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

3 +
= 10

Usprawnienie procesu sprzedaży – program rozwojowy

  1. Firma:

Przedsiębiorstwo hostingowe działające we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Portugalii, Czechach oraz w Polsce. Serwery wirtualne oraz dedykowane korzystają z sieci serwerowej zbudowanej we Francji.

2. Cele:

  • Przypomnienie struktury procesu i zasad skutecznej sprzedaży.
  • Ćwiczenie wiedzy w zakresie sposobów sprawnego komunikowania się z klientem i zwiększenie umiejętności słuchania.
  • Usprawnianie zastosowań asertywności w celu uniknięcia lub wyjścia z sytuacji konfliktowej; wprowadzenie typów klientów i standardów wpływających na jakość obsługi klientów.
  • Budowanie postaw sprzyjających profesjonalnemu podejściu do procesu sprzedaży.

 

3. Efekty:

  • Usprawnienie umiejętności z zakresu technik wpływania na klientów w zależności od ich potrzeb i preferencji, oraz zrozumienie istoty zastrzeżeń.
  • Przejęcie kontroli nad rozmową handlową, usprawnienie procesu sprzedaży i analizy.

Referencje

"MPK Poznań Sp. z o.o. rekomenduje współpracę z Centrum Innowacji ProLearning w zakresie szkoleń menedżerskich. W dniu 12 maja 2017 r. nasza Spółka zorganizowała spotkanie menedżerskie, w którym udział wzięli…"

MPK Poznań Sp. z o.o.

więcej

"Nasza firma w okresie od września 2014 do marca 2015 prowadziła program rozwojowy dla kadry menadżerskiej w obszarze wzmocnienia kompetencji zdiagnozowanych metodą Development Center. Pani dr inż.…"

Vorwerk Dichtungssysteme Polska Sp. z o.o.

więcej
więcej referencji

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×