Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

6 +
= 10

Techniki rozwiązywania problemów

techniki i metody rozwiązywania problemów

Dobre zdiagnozowanie problemów i zastosowanie skutecznych metod działania to podstawa sukcesu rozwiązania problemu w każdej organizacji Nie należy poprzestawać jednak na tym – trzeba pamiętać, że problemy zmieniają się w czasie oraz powstają nowe. Stałe monitorowanie trendów w otoczeniu jest bardzo istotne – być może za rok trzeba będzie zmodyfikować sposób działania, bo sytuacja ulegnie istotnej zmianie? Ważne jest zatem, by posiadać zarówno wiedzę teoretyczną, jak i doświadczenie praktyczne w zakresie technik i sposobów rozwiązywania i zapobiegania konfliktom.

1.Firma: IBM Światowy lider w rozwijaniu i produkcji zaawansowanych technologii informatycznych.

2.Cele:

  • Jak przekazywać niepopularne decyzje,
  • Rozwiązywanie problemu by nie urazić innych,
  • Jak współpracować aby osiągnąć rozwiązanie?
  • Jak radzić sobie z brakiem rozwiązania ? (mało czasu, brak pomysłów),
  • Jak poprawnie zakomunikować problem aby był poprawnie zrozumiany?
  • Jak rozmawiać z ludźmi, aby skutecznie dojść do sedna sprawy?
  • Techniki rozwiązywania i zapobiegania konfliktów,
  • Poznanie nowych metod rozwiązywania i zapobiegania konfliktów,
  • Sytuacje stresujące,
  • Uniwersalne metody i techniki rozwiązywania i zapobiegania konfliktów,
  • Jak umiejętnie wyegzekwować niezbędne czynności przez pracownika?
  • Jak prawidłowo podchodzić do problemu?
  • Jak kreatywnie rozwiązać problem?
  • Jak wyzbyć się obaw przed podejmowaniem decyzji?

3.Efekty:

  • Właściwe określanie problemu,
  • Umiejętność zarządzania problemami pod presją czasu,
  • Radzenie sobie w stresujących sytuacjach,
  • Stwarzanie sytuacji sprzyjającym rozwiązywanie konfliktów,
  • Umiejętność negocjacji podczas konfliktów.

Referencje

"W styczniu 2016r. współpracowaliśmy z firmą Centrum Innowacji ProLearning w ramach realizacji projektu: „Efektywna komunikacja w relacji z pacjentami z elementami budowania tożsamości organizacyjnej wśród personelu medycznego.” W ramach…"

Ar-Vita

więcej

"Nasza firma w okresie od września 2014 do marca 2015 prowadziła program rozwojowy dla kadry menadżerskiej w obszarze wzmocnienia kompetencji zdiagnozowanych metodą Development Center. Pani dr inż.…"

Vorwerk Dichtungssysteme Polska Sp. z o.o.

więcej
więcej referencji

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×