Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

1 +
= 10

Profesjonalne Standardy Obsługi Klienta

Firma: osoby mające kontakt z Klientem na etapie sprzedażowym i posprzedażowy, bądź inne osoby, które
podczas zastępstwa mogą mieć do czynienia z obsługą Klienta.

Cele: Uczestnicy: Poznają światowe, sprawdzone wzorce profesjonalnej obsługi. Poznają najlepsze standardy kontaktów z klientami. Nauczą się jak w najlepszy sposób rozmawiać z klientami. Poznają w praktyce sprawdzone zasady rozmowy telefonicznej. Poznają zasady pisania korespondencji mailowej i tradycyjnej. Dowiedzą się jak sprawić, aby klient czuł się najważniejszą osobą w firmie.

Efekty: Uczestnicy szkolenia: Będą zmotywowani do doskonalenia sposobu obsługi Klientów. Będą znali zasady doskonałej obsługi Klienta. Bez obaw zastosują te zasady w codziennej praktyce.

Referencje

"Centrum Innowacji ProLearning przeprowadziło projekt rozwojowy dla pracowników zespołu Contact Center. Warsztaty odbyły się w okresie 23.05.2015r.-18.12.2015r. W ramach projektu zdiagnozowano elementy wymagające poprawy,…"

Logintrans Sp. z o.o.

więcej

"Niniejszym pragniemy udzielić referencji firmie Centrum Innowacji ProLearning i Pani dr inż. Agnieszce Kołodziejczyk. Przeprowadziła ona w naszej firmie szkolenie pt. „Trening dla trenerów – podstawy”, które zostało wysoko…"

Travelplanet.pl

więcej
więcej referencji

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×