Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

6 +
= 10

Profesjonalne Standardy Obsługi Klienta

Firma: osoby mające kontakt z Klientem na etapie sprzedażowym i posprzedażowy, bądź inne osoby, które
podczas zastępstwa mogą mieć do czynienia z obsługą Klienta.

Cele: Uczestnicy: Poznają światowe, sprawdzone wzorce profesjonalnej obsługi. Poznają najlepsze standardy kontaktów z klientami. Nauczą się jak w najlepszy sposób rozmawiać z klientami. Poznają w praktyce sprawdzone zasady rozmowy telefonicznej. Poznają zasady pisania korespondencji mailowej i tradycyjnej. Dowiedzą się jak sprawić, aby klient czuł się najważniejszą osobą w firmie.

Efekty: Uczestnicy szkolenia: Będą zmotywowani do doskonalenia sposobu obsługi Klientów. Będą znali zasady doskonałej obsługi Klienta. Bez obaw zastosują te zasady w codziennej praktyce.

Referencje

"Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Opolu „Radio Opole” Spółka Akcyjna w ramach programu doskonalenia zawodowego pracowników podjęła współpracę z firmą Centrum Innowacji ProLearning. Przedmiotem ostatnio realizowanego projektu…"

Radio Opole

więcej

"W styczniu 2016r. współpracowaliśmy z firmą Centrum Innowacji ProLearning w ramach realizacji projektu: „Efektywna komunikacja w relacji z pacjentami z elementami budowania tożsamości organizacyjnej wśród personelu medycznego.” W ramach…"

Ar-Vita

więcej
więcej referencji

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×