Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

5 +
= 10

Profesjonalne Standardy Obsługi Klienta

Firma: osoby mające kontakt z Klientem na etapie sprzedażowym i posprzedażowy, bądź inne osoby, które
podczas zastępstwa mogą mieć do czynienia z obsługą Klienta.

Cele: Uczestnicy: Poznają światowe, sprawdzone wzorce profesjonalnej obsługi. Poznają najlepsze standardy kontaktów z klientami. Nauczą się jak w najlepszy sposób rozmawiać z klientami. Poznają w praktyce sprawdzone zasady rozmowy telefonicznej. Poznają zasady pisania korespondencji mailowej i tradycyjnej. Dowiedzą się jak sprawić, aby klient czuł się najważniejszą osobą w firmie.

Efekty: Uczestnicy szkolenia: Będą zmotywowani do doskonalenia sposobu obsługi Klientów. Będą znali zasady doskonałej obsługi Klienta. Bez obaw zastosują te zasady w codziennej praktyce.

Referencje

"MPK Poznań Sp. z o.o. rekomenduje współpracę z Centrum Innowacji ProLearning w zakresie szkoleń menedżerskich. W dniu 12 maja 2017 r. nasza Spółka zorganizowała spotkanie menedżerskie, w którym udział wzięli…"

MPK Poznań Sp. z o.o.

więcej

"Centrum Innowacji ProLearning zrealizowało dla pracowników PKS w Kluczborku Sp. z o.o. warsztaty o temacie: "Skuteczne metody zarządzania zespołem pracowniczym." Grupę docelową stanowili kierownicy, managerowie oraz prezes…"

PKS w Kluczborku

więcej
więcej referencji

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×