Nie masz czasu na szukanie?

508 913 532 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

7 +
= 10

Pozytywny feedback

Zasadniczym celem informacji zwrotnej, zwanej z angielskiego „feedbackiem” jest przekazanie uwag na temat zachowania, w sposób motywujący do wprowadzania zmian. Ludzie nie są w stanie niczego poprawić jeśli czują się z tym źle. W tym wypadku kluczowe jest skojarzenie informacji zwrotnej zawierającej informację o tym, co ma być zrobione inaczej z pozytywnymi emocjami. Jeżeli  menadżer umie mądrze stosować feedback, posiada niezwykle skuteczne narzędzie zarządzania zespołem, które świetnie motywuje oraz buduje atmosferę w zespole.  Brzmi pięknie, ale czy da się to stosować w praktyce? Da, tylko wymaga to treningu.

  1. Firma: –
  1. Cele:
  • Dopasowanie do konkretnego pracownika,
  • Rozwój kompetencji,
  • Motywowanie – co robię dobrze, a co źle,
  • Przekazanie „coś mi nie pasuje” – uzdrowienie relacji,
  • Działania korygujące,
  • Wzmocnienie satysfakcji z pracy,
  • Własny rozwój –wzmocnienie samoświadomości.
  1. Efekty:
  • Zmiana dotychczasowych przyzwyczajeń i zachowań,
  • Umiejętność egzekwowanie zadań,
  • Umiejętność dostosowania treści do konkretnych osób.

Referencje

"W styczniu 2016r. współpracowaliśmy z firmą Centrum Innowacji ProLearning w ramach realizacji projektu: „Efektywna komunikacja w relacji z pacjentami z elementami budowania tożsamości organizacyjnej wśród personelu medycznego.” W ramach…"

Ar-Vita

więcej

"Centrum Innowacji ProLearning przeprowadziło w dniach 7-8.10.2015 dla pracowników Eskulap projekt rozwojowy z zakresu: Profesjonalnej obsługi i komunikacji z trudnym pacjentem. Celem realizacji…"

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Eskulap"

więcej
więcej referencji

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×