Planowanie i zarządzanie sobą w czasie z elementami metodyki SCRUM

Zarządzanie sobą w czasie – umiejętność, która składa się na kilka kompetencji takich jak :
- umiejętność planowania,
- wyznaczania celów, priorytetów,
- organizowanie własnej pracy.
Umiejętność ta jest dziś bezcenna i coraz częściej wymagana przez pracodawcę. Zorganizowany pracownik, to wydajny i efektywny pracownik. Pamiętajmy, że czas jest naszym sprzymierzeńcem. Jeśli mądrze zarządzamy sobą w czasie, odpowiednio go gospodarując, osiągniemy sukces w życiu prywatnym i zawodowym.
1.Firma: Power Media.
2.Cele:
- Jak planować projekt informatyczny z uwzględnieniem zasad SCRUM?
- Jak estymować projekty IT?
- Jak radzić sobie ze stresem w pracy?
- Co blokuje efektywność osobistą?
- Jak mogę lepiej organizować sobie czas pracy?
- Asertywność w pracy- pomaga czy przeszkadza?
- Jak stworzyć priorytety tworzenia oprogramowania i sprintów?
- Jak uniknąć po-weekendowego „rozprężenia” zespołu?
3.Efekty:
- Wypracowanie dedykowanych rozwiązań planowania projektów informatycznych w specyfice pracy Power Media,
- Omówienie sprawdzonych na rynku i efektywnych metod estymacji projektów IT,
- Wprowadzenie wiedzy z zakresu: co obniża, a co wzmacnia efektywność osobistą?
- Poprawa organizacji pracy własnej,
- Zwiększenie skuteczności współpracy przy realizacji projektów informatycznych,
- Wzrost produktywności pracowników,
- Poprawa komunikacji w zespole.