Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

6 +
= 10

Kompetencje miękkie

  1. Firma:

Pionier w dziedzinie robotyki i technologii automatyzacji, zaliczający się do wiodących światowych producentów robotów przemysłowych

2. Cele:

  • Poznanie sposobów jak radzić sobie ze stresem.
  • Poprawa komunikacji z klientem.

3. Efekty:

  • Podwyższenie kompetencji i zdolności interpersonalnych
  • Poprawa współpracy z klientem.
  • Rozwój kompetencji pracowników zgodnie z planem rozwoju firmy.
  • Umiejętność posługiwania się retoryką z trudnym rozmówcą.

Referencje

"W dniach 1-10-2016 oraz 8-10-2016 firma Centrum Innowacji ProLearning z Wrocławia zorganizowała i przeprowadziła szkolenie ,,Efektywna Obsługa Klient''. Szkolenie odbyło się w siedzibie Jokey Plastik Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu. W zajęciach…"

Jokey

więcej

"MPK Poznań Sp. z o.o. rekomenduje współpracę z Centrum Innowacji ProLearning w zakresie szkoleń menedżerskich. W dniu 12 maja 2017 r. nasza Spółka zorganizowała spotkanie menedżerskie, w którym udział wzięli…"

MPK Poznań Sp. z o.o.

więcej
więcej referencji

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×