Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

4 +
= 10

Kompetencje miękkie

  1. Firma:

Pionier w dziedzinie robotyki i technologii automatyzacji, zaliczający się do wiodących światowych producentów robotów przemysłowych

2. Cele:

  • Poznanie sposobów jak radzić sobie ze stresem.
  • Poprawa komunikacji z klientem.

3. Efekty:

  • Podwyższenie kompetencji i zdolności interpersonalnych
  • Poprawa współpracy z klientem.
  • Rozwój kompetencji pracowników zgodnie z planem rozwoju firmy.
  • Umiejętność posługiwania się retoryką z trudnym rozmówcą.

Referencje

"Pani dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk reprezentująca firmę Centrum Innowacji ProLearning zrealizowała dla nas projekt rozwojowy dla grupy 33 kierowców (45+) naszego…"

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Nysie Sp. z o.o.

więcej

"Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Opolu „Radio Opole” Spółka Akcyjna w ramach programu doskonalenia zawodowego kadry kierowniczej podjęła współpracę z firmą Centrum Innowacji ProLearning. Przedmiotem ostatnio realizowanego…"

Radio Opole

więcej
więcej referencji

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×