Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

2 +
= 10

Kompetencje miękkie

  1. Firma:

Pionier w dziedzinie robotyki i technologii automatyzacji, zaliczający się do wiodących światowych producentów robotów przemysłowych

2. Cele:

  • Poznanie sposobów jak radzić sobie ze stresem.
  • Poprawa komunikacji z klientem.

3. Efekty:

  • Podwyższenie kompetencji i zdolności interpersonalnych
  • Poprawa współpracy z klientem.
  • Rozwój kompetencji pracowników zgodnie z planem rozwoju firmy.
  • Umiejętność posługiwania się retoryką z trudnym rozmówcą.

Referencje

"Centrum Innowacji ProLearning zrealizowało dla pracowników PKS w Kluczborku Sp. z o.o. warsztaty o temacie: "Skuteczne metody zarządzania zespołem pracowniczym." Grupę docelową stanowili kierownicy, managerowie oraz prezes…"

PKS w Kluczborku

więcej

"Nasza firma w okresie od marca 2014 do marca 2015 prowadziła program rozwojowy dla kadry menadżerskiej w obszarze wzmocnienia kompetencji zdiagnozowanych metodą Development Center. Pani dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk…"

Metalis Polska Sp. z o. o.

więcej
więcej referencji

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×