Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

8 +
= 10

Efektywny sprzedawca

Efektywna sprzedaż nie polega jedynie na sprzedaniu tego po co klient przyszedł, ale również dostrzeżeniu i zaspokojeniu jego innych potrzeb, budowaniu dobrego wizerunku firmy, ciągłe polepszanie swoich kompetencji i szereg innych czynności z tym związanych. Dobrze przygotowany sprzedawca potrafi sprzedać więcej niż klienci początkowo planowali kupić a jednocześnie zyskuje sympatię i lojalność klientów oraz pomaga w budowaniu dobrego wizerunku firmy.

Firma:  handlowcy, pracownicy działu obsługi klienta i działu sprzedaży.

Cele: 

  • wypracowanie efektywnych standardów w obsłudze klienta,
  • nabycie umiejętności podnoszenia i udoskonalania jakości obsługi klienta,
  • nabycie umiejętności budowania trwałych i pozytywnych relacji z klientem,
  • podnoszenie kompetencji.

Efekty: 

  • wzrost jakości obsługi klienta,
  • skuteczniejsza sprzedaż,
  • opanowanie technik skutecznej obsługi klienta.

Referencje

"Nasza firma w okresie od marca 2014 do marca 2015 prowadziła program rozwojowy dla kadry menadżerskiej w obszarze wzmocnienia kompetencji zdiagnozowanych metodą Development Center. Pani dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk…"

Metalis Polska Sp. z o. o.

więcej

"Pani dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk reprezentująca Centrum Innowacji ProLearning zrealizowała dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Kluczborku projekt z zakresu: Profesjonalnej obsługi trudnego pasażera z elementami…"

PKS w Kluczborku

więcej
więcej referencji

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×