Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

9 +
= 10

Efektywny sprzedawca

Efektywna sprzedaż nie polega jedynie na sprzedaniu tego po co klient przyszedł, ale również dostrzeżeniu i zaspokojeniu jego innych potrzeb, budowaniu dobrego wizerunku firmy, ciągłe polepszanie swoich kompetencji i szereg innych czynności z tym związanych. Dobrze przygotowany sprzedawca potrafi sprzedać więcej niż klienci początkowo planowali kupić a jednocześnie zyskuje sympatię i lojalność klientów oraz pomaga w budowaniu dobrego wizerunku firmy.

Firma:  handlowcy, pracownicy działu obsługi klienta i działu sprzedaży.

Cele: 

  • wypracowanie efektywnych standardów w obsłudze klienta,
  • nabycie umiejętności podnoszenia i udoskonalania jakości obsługi klienta,
  • nabycie umiejętności budowania trwałych i pozytywnych relacji z klientem,
  • podnoszenie kompetencji.

Efekty: 

  • wzrost jakości obsługi klienta,
  • skuteczniejsza sprzedaż,
  • opanowanie technik skutecznej obsługi klienta.

Referencje

"Centrum Innowacji ProLearning zrealizowało dla pracowników PKS w Kluczborku Sp. z o.o. warsztaty o temacie: "Skuteczne metody zarządzania zespołem pracowniczym." Grupę docelową stanowili kierownicy, managerowie oraz prezes…"

PKS w Kluczborku

więcej

"Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Opolu „Radio Opole” Spółka Akcyjna w ramach programu doskonalenia zawodowego pracowników podjęła współpracę z firmą Centrum Innowacji ProLearning. Przedmiotem ostatnio realizowanego projektu…"

Radio Opole

więcej
więcej referencji

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×