Nie masz czasu na szukanie?

508 913 532 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

4 +
= 10

Obsługa reklamacji- wymagania prawne

Program

I. OBOWIĄZUJĄCE UREGULOWANIA PRAWNE
  • Akty prawne dawniej i dziś oraz znaczenie terminów: rękojmia, gwarancja, niezgodność z umową;
  • Na co zwracać uwagę podczas przyjmowania reklamacji;
  • Rzecznik Konsumentów i Sąd Konsumencki.
II. CO I JAK MOŻE KLIENT REKLAMOWAĆ:
  • Reklamacje produktów/usług pełnowartościowych;
  • Reklamacje produktów/usług promocyjnych i przecenionych.
III. ROSZCZENIA KLIENTÓW
  • Zwrot wartości produktu/usługi;
  • Zwrot za straty moralne itp.
  • Reakcja na straszenie mediami, sądem, Weissem itp.
IV. PROCES OBSŁUGI REKLAMACJI:
  • Weryfikacja słabych punktów w procesie obsługi reklamacji firmy.
  • Skuteczne projektowanie obsługi reklamacji i zarządzanie procesem reklamacyjnym:
  • Przyjęcie reklamacji;
  • Obsługa reklamacji;
  • Ostateczna decyzja.
  • Odrzucenie lub nie przyjęcie reklamacji – jak przekazać decyzję Klientowi;
V. CASE STUDY:
  • Analiza różnych sytuacji reklamacyjnych z życia wziętych lub na podstawie problemów/przypadków reklamacyjnych firmy.
VI. Warsztaty:
  • Trening zachowań podczas procesu obsługi Klienta – techniki obsługi reklamacji i reaktywowania utraconej lojalności.

Cel

Przekazanie najważniejszych informacji z zakresu regulacji prawnych dotyczących obsługi reklamacji, usprawnienie obowiązujących procedur oraz wytrenowanie pożądanych zachowań podczas obsługi reklamacji.

Szkolenie ma na celu zabezpieczenie interesów firmy w sytuacji, gdy Klienci domagają się od niej różnych form odszkodowawczych, jak również zabezpieczenia interesów Klienta firmy w momencie, gdy zauważy on wadę produktu lub usługi.

Szkolenie pozwala wypracować uczestnikom sprawniejsze procedury obsługi reklamacji, jak i wdrożyć mechanizmy reanimujące lojalność Klientów.

Wymagania

Szkolenie skierowane do wszystkich zainteresowanych tą tematyka

W ramach uczestnictwa zapewniamy

  • organizacje szkolenia oraz zapewnienie trenera
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności poziomu umiejętności – pozwalające na uczestnictwo na szkoleniu osób o zbliżonym poziomie umiejętności (na życzenie Klienta)
  • materiały dydaktyczne w tym skrypt odpowiedni do określonego poziomu
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
  • lunch
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • bezpłatne konsultacje z Wykładowcą 2 tygodnie od ukończenia szkolenia
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności poziomu umiejętności po ukończeniu szkolenia (na życzenie klienta)

 

Trener

Trener z wieloletnim doświadczeniem

Referencje

"Centrum Innowacji ProLearning przeprowadziło w dniach 7-8.10.2015 dla pracowników Eskulap projekt rozwojowy z zakresu: Profesjonalnej obsługi i komunikacji z trudnym pacjentem. Celem realizacji…"

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Eskulap"

więcej

"Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Opolu „Radio Opole” Spółka Akcyjna w ramach programu doskonalenia zawodowego pracowników podjęła współpracę z firmą Centrum Innowacji ProLearning. Przedmiotem ostatnio realizowanego projektu…"

Radio Opole

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×