Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

1 +
= 10

O-1 – Profesjonalna obsługa klienta – skuteczna rozmowa z klientem i budowanie relacji

Program

    • Budowanie orientacji na klienta,
    • Komunikacja z klientem – rozmowy telefoniczne, etykieta telefoniczna,
    • Komunikacja bezpośrednia – jak być konkretnym i zrozumiałym, język „kontaktu” i „język konfliktu”, jakie wyrażenia stosować, a jakich unikać,
    • Rola nastawienia i pierwszego wrażenia – tajemnice „mowy ciała” oraz znaczenie ubioru pracownika – standardy ubioru w pracy z klientem,
    • Aktywne słuchanie – techniki służące właściwemu zrozumieniu klienta,
    • Techniki odpowiedzi na trudne pytania,
    • Kiedy muszę odmówić klientowi – sposoby na asertywną i skuteczną odmowę,
    • Reagowanie na krytykę słuszną i niesłuszną,
    • Komunikowanie trudnych decyzji,
    • Asertywnie wobec trudnych klientów – jak odpowiadać na zastrzeżenia i skargi klientów,
  • „Typy klientów” i sposoby podejścia do nich – m.in. klient zdenerwowany, narzekający lub gadatliwy

Cel

  • poznanie najnowszych procedur i standardów z zakresu obsługi Klienta
  • zwiększenie skuteczności w bezpośredniej obsłudze Klienta
  • usprawnienie umiejętności skutecznej komunikacji z Klientem
  • udoskonalenie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • szkolenie zostanie zakończone realizacją praktycznego projektu z obszaru profesjonalnej obsługi klienta.

Metody pracy

  • wykład – konsultacje
  • warsztaty
  • case studies

W ramach uczestnictwa zapewniamy

  • organizacje szkolenia oraz zapewnienie trenera
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności poziomu umiejętności – pozwalające na uczestnictwo na szkoleniu osób o zbliżonym poziomie umiejętności (na życzenie Klienta)
  • materiały dydaktyczne w tym skrypt odpowiedni do określonego poziomu
  • samodzielne stanowisko komputerowe
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
  • lunch
  • zestaw ćwiczeń po ukończeniu szkolenia dostępnych na płycie CD
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • bezpłatne konsultacje z Wykładowcą 2 tygodnie od ukończenia szkolenia
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności poziomu umiejętności po ukończeniu szkolenia (na życzenie klienta)

 

Wymagania

Szkolenie polecamy wszystkim zaangażowanym w proces obsługi klienta, osobom mającym bezpośredni stały kontakt z klientami firmy. Będzie ono szczególnie przydatne handlowcom, oraz pracownikom działu obsługi klienta i sprzedaży.

Trener

Certyfikowany Trener z wieloletnim doświadczeniem

Referencje

"Niniejszym pragniemy udzielić referencji firmie Centrum Innowacji ProLearning i Pani dr inż. Agnieszce Kołodziejczyk. Przeprowadziła ona w naszej firmie szkolenie pt. „Trening dla trenerów – podstawy”, które zostało wysoko…"

Travelplanet.pl

więcej

"Centrum Innowacji ProLearning przeprowadziło projekt rozwojowy dla pracowników zespołu Contact Center. Warsztaty odbyły się w okresie 23.05.2015r.-18.12.2015r. W ramach projektu zdiagnozowano elementy wymagające poprawy,…"

Logintrans Sp. z o.o.

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

Profesjonalna obsługa klienta, obsługa klienta, obsługi klienta, rozmowa z klientem, budowanie relacji, sprzedaż, sprzedaży, aktywne słuchanie, trudne sytuacje
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×