Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

2 +
= 10

Motywowanie

Zmotywowany pracownik będzie m.in bardziej skłonny tworzyć zgrany zespół – co przekłada się na wzrost wydajności oraz spadek obciążenia menadżerskiego. Można by się tutaj dużo rozpisywać ale powszechnie wiadomo, że  jeśli pracownicy każdego dnia otrzymują właściwą dawkę motywacji, ich wydajność pnie się ku górze. Skutkiem tego są efekty i zyski całej firmy. Nasze szkolenie pozwoliło skupić się na tym jak to wszystko osiągnąć.

  1. Firma: IBM. Światowy lider w rozwijaniu i produkcji zaawansowanych technologii informatycznych.
  2. Branża: IT.
  3. Cel:
  • Budowanie wizerunku lidera,
  • Pogłębienie wiedzy dotyczącej skutecznej motywacji pracownika,
  • Poznanie podstawy teorii motywacji i motywowania.
  1. Efekty:
  • Podniesienie kompetencji,
  • Nabycie umiejętności skutecznego motywowania,
  • Podniesienie umiejętności poprawnej komunikacji,
  • Poznanie technik/zasad i metod motywacji zespołu.

Referencje

"W dniach 1-10-2016 oraz 8-10-2016 firma Centrum Innowacji ProLearning z Wrocławia zorganizowała i przeprowadziła szkolenie ,,Efektywna Obsługa Klient''. Szkolenie odbyło się w siedzibie Jokey Plastik Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu. W zajęciach…"

Jokey

więcej

"Nasza firma w okresie od września 2014 do marca 2015 prowadziła program rozwojowy dla kadry menadżerskiej w obszarze wzmocnienia kompetencji zdiagnozowanych metodą Development Center. Pani dr inż.…"

Vorwerk Dichtungssysteme Polska Sp. z o.o.

więcej
więcej referencji

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×