Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

1 +
= 10

Marketing usług medycznych

Cel

Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę i umiejętności na temat marketingu w sektorze medycznym, dzięki czemu będą mogli swobodnie stosować narzędzia marketingu w praktyce. Poznają również specyfikę działań marketingowych dla różnych produktów i usług.

  • Określenie obecnego i przyszłego miejsca placówki na rynku
  • Określenie funkcji marketingu
  • Organizacja marketingu
  • Poznanie podstawowych reguł i metod zarządzania marketingowego
  • Nabycie umiejętności tworzenia strategii marketingowej
  • Nabycie umiejętności tworzenia planu marketingowego

Wymagania

Szkolenie skierowane do mikro, małych, średnich firm każdej branży. Właściciele firm lub pracownicy działów marketingu.

Trener

Trener z wieloletnim doświadczeniem – specjalistka ds. public relations, copywriter,dziennikarka, trener.  Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szerokopojętą komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób prywatnych (polityków). Od 2007 roku prowadzi szkolenia ze sprzedaży, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i public relations. Jej warsztaty to przede wszystkim zajęcia praktyczne, dzięki czemu uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Prowadzi szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Współpracowała m.in. z: Ministerstwem Obrony Narodowej, Consultor Sp. z o.o., Mar-Med Polska Sp. z o.o., Glob Sp. z o.o., Avon Cosmetics Sp. z o.o., Kraft Sp. z o.o. czy Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o..

Program

1.       Czym jest marketing w sektorze medycznym:

·         Grupy docelowa, czyli do kogo kierujemy nasze działania (rodzaje grup docelowych, jak wybrać, analiza)

·         Analiza składników marketing mix (jak je zastosować w praktyce)

·         Komunikacja marketingowa – jak będzie przebiegać (komunikat marketingowy – sposoby tworzenia)

·        Strategie marketingowe – rodzaje strategii, które sprawdzą się w sektorze usług medycznych.

·        ograniczenia i możliwości wynikające z przepisów prawa

2.       Wizerunek placówki medycznej – co się na niego składa i jak go skutecznie kreować?

3.       Plan marketingowy:

·           Elementy planu marketingowego

·         Jak stworzyć właściwy plan

marketingowy (analiza przykładów i tworzenie własnych)

4.       Analiza firmy i jej otoczenia:

·         jak przeprowadzić analizę sytuacyjną firmy

·         analiza otoczenia

·         ocena wewnętrznej sytuacji firmy

·         analiza SWOT

·         tworzenie własnej analizy firmy

5.       Narzędzia marketingu w sektorze medycznym – usługa medyczna jako produkt

6.       Produkt i cena na rynku:

·         potrzeby człowieka

·         kształtowanie programu asortymentowego

·         planowanie strategiczne dotyczące produktu

·         nowy produkt – koncepcje, rozwój, wprowadzenie na rynek

·         cykl życia produktu

·         profile segmentów usług w sektorze medycznym i ich charakterystyka

·         Strategie cen – ceny

podstawowe a ceny zróżnicowane

6.    Promocja i dystrybucja na rynku:

·         efektywna promocja sprzedaży

·         marka

·         przekaz informacyjny

·         planowanie kampanii promocyjnej

·         promocja sprzedaży

·         marketing bezpośredni

·         PR

·         budżet promocji

·         dystrybucja (wybór optymalnego kanału dystrybucji)

·         marketing relacji w sektorze medycznym

7.       Pułapki marketingu usług medycznych – jaki ich unikać?

Metody pracy

wykład – konsultacje, warsztaty , case studies

W ramach uczestnictwa zapewniamy Państwu

  • organizacje szkolenia oraz zapewnienie trenera
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności poziomu umiejętności – pozwalające na uczestnictwo na szkoleniu osób o zbliżonym poziomie umiejętności (na życzenie Klienta)
  • materiały dydaktyczne w tym skrypt odpowiedni do określonego poziomu
  • samodzielne stanowisko komputerowe
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
  • lunch
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • bezpłatne konsultacje z Wykładowcą 2 tygodnie od ukończenia szkolenia
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności poziomu umiejętności po ukończeniu szkolenia (na życzenie klienta)

Dla kogo

Każda osoba która zainteresowana jest tematyką danego kursu.

Dedykowana kadra zarządzająca

Szkolenie prowadzi wyspecjalizowany trener z wieloletnim doświadczeniem.

Warunki uczestnictwa

  • zainteresowanie daną tematyką,
  • podniesienie własnych kompetencji
  • rozwój osobisty

Referencje

"Referencje dla Centrum Innowacji Prolearning Sanha Polska Sp. z o. o. rekomenduje współpracę z zespołem metodycznym Prolearning, a w szczególności z trenerem Panią dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk, która w dniach 09-10.07.2016 roku…"

SANHA

więcej

"Nasza firma w okresie od września 2014 do marca 2015 prowadziła program rozwojowy dla kadry menadżerskiej w obszarze wzmocnienia kompetencji zdiagnozowanych metodą Development Center. Pani dr inż.…"

Vorwerk Dichtungssysteme Polska Sp. z o.o.

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

analiza SWOT, kreowanie wizerunku, marketing, narzędzia marketingu, PR, promocja, sposoby sprzedaży, tworzenie planu marketingowego, marketing mix, strategie marketingowe, kreowanie wizerunku placówki medycznej, marka
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×