Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

1 +
= 10

Innowacyjne podejście do sprzedaży

Program

Jak pisał Zig Ziglar „to co daje nam przewagę nad innymi, to nasza świeżość w tym co robimy”. Dynamiczny rynek wymaga szybkiego reagowania, kreatywności i nietuzinkowych rozwiązań. Jeśli pragniecie coś zmienić w swoim dotychczasowym podejściu do sprzedaży, to trafiliście na doskonałe szkolenie.

1. Czynniki wzmacniające sukces w sprzedaży

  • wiedza (znajomość klienta i modeli zachowań)
  • umiejętności (wykorzystanie wiedzy do budowania relacji i realizacji założonych celów)
  • postawa (wiara w sukces i chęć działania)

2. Główne typy klientów i sposoby ich obsługi

  • analiza głównych typów klientów – dopasowanie stylów sprzedaży do typu klienta
  • sposoby na pozyskanie stałego i lojalnego klienta

3. Skuteczna prezentacja usługi i towaru – techniki prezentowania produktu.

  • wypracowanie koncepcji przekazu
  • przygotowanie struktury i schematu prezentacji
  • asertywność w procesie prezentacji
  • autoprezentacja – wykorzystanie wizerunku w kontaktach biznesowych
  • wypracowanie własnego stylu sprzedaży

4. Kreowanie potrzeb i wywieranie wpływu – w jaki sposób świadomie kreować potrzeby klientów.

  • metody odkrywania potrzeb klientów wzbudzanie motywacji i wywierania wpływu na podejmowane przez klienta decyzje
  • skuteczne finalizowanie sprzedaży

5. Sprzedaż perswazyjna – zaawansowane techniki sprzedaży.

  • pojęcie perswazji
  • sztuka formułowania argumentów w procesie perswazji
  • strategie i techniki skutecznej perswazji
  • perswazja a budowanie relacji z klientem

6. Dobre praktyki sprzedażowe- case study

Cel

  • wypracowanie postawy pro sprzedażowej oraz pro klienckiej
  • innowacyjne podejścia do sprzedaży
  • dopasowanie stylu sprzedaży do różnych typów Klientów
  • kreowanie potrzeb klientów
  • nabycie umiejętności niezbędnych do podniesienia wyników sprzedaży oraz zwiększenia konkurencyjności na rynku pracy
  • praktyczne wypracowanie metod i rozwiązań stanowiących warsztat pracy nowoczesnego handlowca w wysoko-konkurencyjnej gospodarce.

Metody pracy

  • metody aktywizujące (burza mózgów, metoda przypadków, metoda kuli śnieżnej, gry symulacyjne, metoda insercji, debata, metoda okrągłego stołu, gra psychologiczna);
  • różne metody pracy – w grupach, w parach, indywidualna, forum klasy;
  • dodatkowe materiały wizualne (filmy, prezentacje)

Wymagania

Szkolenie adresujemy do pracowników działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych oraz do menedżerów zarządzających sprzedażą w firmie.

W ramach uczestnictwa zapewniamy

  • analiza potrzeb szkoleniowych
  • próbka szkoleniowa w ramach przedstawionej oferty (na życzenie Klienta)
  • organizacje szkolenia oraz zapewnienie trenera
  • materiały dydaktyczne
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
  • lunch
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • bezpłatne, e-mailowe konsultacje z Wykładowcą do 2 tygodni od ukończenia szkolenia
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności po ukończeniu szkolenia (na życzenia klienta)

Trener

Certyfikowany trener z wieloletnim doświadczeniem

Uwagi dodatkowe

Warunkiem uruchomienia szkolenia otwartego za cenę z cennika, jest uczestnictwo min 8 osób w grupie.
Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia wyjazdowego oraz zajęć w dedykowanych grupach, w celu uzyskania szczegółów – Zapraszamy do kontaktu!

Referencje

"W styczniu 2016r. współpracowaliśmy z firmą Centrum Innowacji ProLearning w ramach realizacji projektu: „Efektywna komunikacja w relacji z pacjentami z elementami budowania tożsamości organizacyjnej wśród personelu medycznego.” W ramach…"

Ar-Vita

więcej

"Niniejszym pragniemy udzielić referencji firmie Centrum Innowacji ProLearning i Pani dr inż. Agnieszce Kołodziejczyk. Przeprowadziła ona w naszej firmie szkolenie pt. „Trening dla trenerów – podstawy”, które zostało wysoko…"

Travelplanet.pl

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

Innowacyjne podejście do sprzedaży, sukces w sprzedaży, typy klientów, obsługa klienta, Skuteczna prezentacja usługi i towaru, Sprzedaż perswazyjna. praktyki sprzedażowe
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×