Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

8 +
= 10

Efektywne zarządzanie zespołem

Program

Sukces każdej firmy zależy od wielu aspektów. Kluczowym czynnikiem są pracownicy i ukryty w nich potencjał. Rolą współczesnego menedżera poza kierowaniem kadrami jest odkrycie drzemiącego w pracownikach potencjału, jego wydobycie oraz zmotywowanie do dalszego rozwoju. Dlatego też perfekcyjny menedżer powinien sięgać wzrokiem za horyzont. Niniejsze szkolenie zainspiruje ambitnych liderów do ciągłego motywowania podwładnych i wykorzystania ich pełnego potencjału.

1. Kluczowa rola menedżera w procesie zarządzania zespołem

  • cechy skutecznego menedżera
  • sztuka budowania autorytetu lidera
  • specyfika kierowania dużą grupą pracowników
  • techniki wywierania wpływu

2. Komunikacja w zarządzaniu.

  • komunikacja werbalna i niewerbalna
  • podstawowe narzędzia skutecznej komunikacji
  • style komunikacji
  • asertywność w zarządzaniu
  • komunikacja budująca pozytywne relacje w grupie

3. Style zarządzania

  • metody zarządzania w zależności od rodzaju zespołu i wykonywanych zadań
  • omówienie różnorodnych koncepcji zarządzania wraz z omówieniem ich mocnych stron
  • poznanie indywidualnego stylu zarządzania i zdefiniowanie obszarów rozwoju

4. Zarządzanie przez cele – nowa jakość zarządzania

  • czym jest zarządzanie przez cele – zasady i kluczowe elementy
  • wyznaczanie celów i proces ich planowania
  • delegowanie zadań w zarządzaniu przez cele
  • kontrola i pomiar realizacji celów
  • ocena wyników działania

5. Motywowanie jako narzędzie menedżerskie

  • czym jest motywacja i jakie są jej źródła
  • co motywuje i demotywuje pracowników
  • motywacja wewnętrzna i zewnętrzna

6. Angażowanie i rozwijanie pracowników (metody i narzędzia)

  • coaching jako narzędzie budowania zaangażowania i rozwoju
  • planowanie działań rozwojowych
  • wpływ postawy menedżera na poziom zaangażowania pracownika (elastyczność, otwartość, zaufanie)

Cel

  • nabycie umiejętności wpływających na wzrost jakości zarządzania ludźmi
  • zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu komunikacji z zespołem
  • poznanie metod podnoszących efektywność pracy zespołów
  • analiza indywidualnego stylu zarządzania
  • poznanie metod i technik budowania zaangażowania oraz rozwoju pracowników
  • zdobycie praktycznej umiejętności motywowania zespołu

Metody pracy

  • metody aktywizujące (burza mózgów, metoda przypadków, metoda kuli śnieżnej, gry symulacyjne, metoda insercji, debata, metoda okrągłego stołu, gra psychologiczna);
  • różne metody pracy – w grupach, w parach, indywidualna, forum klasy;
  • dodatkowe materiały wizualne (filmy, prezentacje)

Wymagania

Osoby zainteresowane zdobyciem umiejętności w zakresie procesów zarządzania zespołem pracowników: menedżerowie, osoby odpowiedzialne za zarządzanie zespołem oraz ich bezpośredni przełożeni, specjaliści biorący udział w zarządzaniu.

W ramach uczestnictwa zapewniamy

  • analiza potrzeb szkoleniowych
  • próbka szkoleniowa w ramach przedstawionej oferty (na życzenie Klienta)
  • organizacje szkolenia oraz zapewnienie trenera
  • materiały dydaktyczne
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
  • lunch
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • bezpłatne konsultacje z Wykładowcą do 2 tygodni od momentu ukończenia szkolenia
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności po ukończeniu szkolenia (na życzenia klienta)

Trener

Certyfikowany trener z wieloletnim doświadczeniem

Opinie i referencje

Szkolenie zaskakujące, bardzo ciekawe godne polecenia. Nic dodać, nic ująć – czekam na więcej.

 W.Bardziński


Szkolenie jest bardzo pomocne. Pomaga w rozwoju wiedzy z dziedziny zarządzania w rozwiązywaniu róznych problemów.

Uczestnik szkolenia


Bardzo przydatne szkolenie dla osób zaczynających swoją karierę jako Team Leader/ Menadżer. Dużo ćwiczeń praktyczny na przykładach z życia wziętych. Profesjonalna prowadząca, cierpliwa i pełna pomysłów.

Uczestniczka szkolenia


Świetnie przeprowadzone szkolenie, dopasowane do potrzeb grupy. Prowadzący elastyczny i otwarty na zmiany.

Uczestniczka szkolenia


Charyzmatyczny wykładowca który dostarcza wiedzy teoretycznej popartej sporą dawką praktyki. Wszystko klarownie wytłumaczone – w pełni spełnia oczekiwania uczestników.

A. Wilczyńska-Kogut

 

Referencje

"Nasza firma w okresie od marca 2014 do marca 2015 prowadziła program rozwojowy dla kadry menadżerskiej w obszarze wzmocnienia kompetencji zdiagnozowanych metodą Development Center. Pani dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk…"

Metalis Polska Sp. z o. o.

więcej

"Centrum Innowacji ProLearning zrealizowało dla pracowników PKS w Kluczborku Sp. z o.o. warsztaty o temacie: "Skuteczne metody zarządzania zespołem pracowniczym." Grupę docelową stanowili kierownicy, managerowie oraz prezes…"

PKS w Kluczborku

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

efektywne zarządzanie zespołem, zarządzanie zespołami, zarządzanie czasem, efektywne zarządzanie czasem, komunikacja, komunikacji, manager, menedżerskie, motywowanie, motywowania
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×