Budowanie silnej marki luksusowej
-
Cel
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań marketingowych, zapoznanie ich z narzędziami i metodami pracy odpowiednimi dla kategorii produktów luksusowych.
Korzyści:
· Zdobycie wiedzy na temat skutecznych sposobów budowania silnej marki luksusowej
· Zdobycie wiedzy na temat różnych, w tym nowoczesnych, form komunikacji marketingowej
· Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy lub marki
· Stworzenie ramowego planu marketingowego dla marki luksusowej
-
Wymagania
Szkolenie skierowane do mikro, małych i średnich firm każdej branży. Właściciele firm lub pracownicy działów marketingu
-
Trener
Trener z wieloletnim doświadczeniem – specjalistka ds. public relations, copywriter,dziennikarka, trener. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szerokopojętą komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób
prywatnych (polityków). Od 2007 roku prowadzi szkolenia ze sprzedaży, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i public relations. Jej warsztaty to przede wszystkim zajęcia praktyczne, dzięki czemu uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Prowadzi szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Współpracowała m.in. z: Ministerstwem Obrony Narodowej, Consultor Sp. z o.o., Mar-Med Polska Sp. z o.o., Glob Sp. z o.o., Avon Cosmetics Sp. z o.o., Kraft Sp. z o.o. czy Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o.
-
Program
WSTĘP DO MARKETINGU PRODUKTÓW PREMIUM
- Istota oraz klasyfikacja produktów i marek luksusowych
- Charakterystyka dóbr luksusowych (wyroby jubilerskie, wina, samochody, futra, dzieła sztuki, inne)
- Rynek dóbr luksusowych na świecie i w Polsce
- Prawne i pozaprawne kwestie dotyczące ochrony marki luksusowej
KONSUMENT PRODUTKÓW PREMIUM
- Kim jest klient produktów luksusowych, co go charakteryzuje
- Specyfika obsługi klienta luksusowego
- Psychologia zachowań zakupowych nabywców dóbr luksusowych
MARKETING PRODUKTÓW PREMIUM
- Specyfika marketingu usług luksusowych
- Lifestyle marketing jako jeden ze sposobów kreowania
- marki luksusowej
BADANIA MARKETINGOWE RYNKU LUKSUSU
- Specyfika badań rynku w segmencie produktów premium
- Narzędzia i sposoby badań rynku
OPRACOWANIE KONCEPCJI MARKI LUKSUSOWEJ:
- Marketing mix w segmencie dóbr luksusowych
- Kreowanie produktu
- Kształtowanie cen – właściwe pozycjonowanie marki luksusowej
- Ustalanie strategii dystrybucji
- Wybór grupy docelowej
- Promocja produktów premium:
- Komunikacja marketingowa marek luksusowych
- Reklama i jej różne formy jako narzędzia promocji marek luksusowych
- Opracowywanie kreatywnych założeń promocji marek luksusowych
- Alianse marketingowe – jak je efektywnie wykorzystywać
- Narzędzia kreowania i wzmacniania marki luksusowej
- Tworzenie planu marketingowego marki luksusowej
NOWOCZESNE FORMY MARKETINGU:
- Marketing partyzancki i jego formy a kształtowanie wizerunku marki premium
- Działania w social media – formy oraz sposoby działań marketingowych promujących marki luksusowe w mediach społecznościowych
DZIAŁANIA Z ZAKRESU PUBLIC RELATIONS JAKO SPOSÓB NA BUDOWANIE SILNEGO PRODUKTU LUKSUSOWEGO:
- Public relations jako narzędzie kreowania marek luksusowych
- Ambasador marki – jak go właściwie wybrać, według jakich kryteriów
- Znaczenie CSR w kreowaniu wizerunku marek luksusowych
- Sponsoring jako forma promocji marek luksusowych
- Działania z zakresu E-PR
- Media relations jako sposób budowania silnego i spójnego wizerunku produktu premium
- Skuteczne zarządzanie sytuacją kryzysową
-
Metody pracy
wykład – konsultacje, warsztaty , case studies
-
W ramach uczestnictwa zapewniamy Państwu
- organizacje szkolenia oraz zapewnienie trenera
- testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności poziomu umiejętności – pozwalające na uczestnictwo na szkoleniu osób o zbliżonym poziomie umiejętności (na życzenie Klienta)
- materiały dydaktyczne w tym skrypt odpowiedni do określonego poziomu
- samodzielne stanowisko komputerowe
- catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
- lunch
- certyfikat ukończenia szkolenia
- bezpłatne konsultacje z Wykładowcą 2 tygodnie od ukończenia szkolenia
- testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności poziomu umiejętności po ukończeniu szkolenia (na życzenie klienta)