Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

2 +
= 10

Budowanie silnej marki luksusowej

Cel

Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników pod względem merytorycznym i praktycznym do prowadzenia samodzielnych działań marketingowych, zapoznanie ich z  narzędziami i metodami pracy odpowiednimi dla kategorii produktów luksusowych.

Korzyści:

· Zdobycie wiedzy na temat skutecznych sposobów budowania silnej marki luksusowej

· Zdobycie wiedzy na temat różnych, w tym nowoczesnych, form  komunikacji marketingowej

· Nabycie umiejętności efektywnego kreowania wizerunku firmy lub marki

· Stworzenie ramowego planu marketingowego dla marki luksusowej

Wymagania

Szkolenie skierowane do mikro, małych i średnich firm każdej branży. Właściciele firm lub pracownicy działów marketingu

Trener

Trener z wieloletnim doświadczeniem – specjalistka ds. public relations, copywriter,dziennikarka, trener. Absolwentka filologii polskiej. Zajmuje się szerokopojętą komunikacją oraz PR. Kreowała wizerunek wielu firm, organizacji i osób

prywatnych (polityków). Od 2007 roku prowadzi szkolenia ze sprzedaży, reklamy, marketingu, marketingu politycznego i public relations. Jej warsztaty to przede wszystkim zajęcia praktyczne, dzięki czemu uczestnicy mają okazję wykorzystać nowo nabytą wiedzę w praktyce. Prowadzi szkolenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim. Współpracowała m.in. z: Ministerstwem Obrony Narodowej, Consultor Sp. z o.o., Mar-Med Polska Sp. z o.o., Glob Sp. z o.o., Avon Cosmetics Sp. z o.o., Kraft Sp. z o.o. czy Johnson&Johnson Poland Sp. z o.o.

Program

WSTĘP DO MARKETINGU PRODUKTÓW PREMIUM

  • Istota oraz klasyfikacja produktów i marek luksusowych
  • Charakterystyka dóbr luksusowych (wyroby jubilerskie, wina, samochody, futra, dzieła sztuki, inne)
  • Rynek dóbr luksusowych na świecie i w Polsce
  • Prawne i pozaprawne kwestie dotyczące ochrony marki luksusowej

KONSUMENT PRODUTKÓW PREMIUM

  • Kim jest klient produktów luksusowych, co go charakteryzuje
  • Specyfika obsługi klienta luksusowego
  • Psychologia zachowań zakupowych nabywców dóbr luksusowych

MARKETING PRODUKTÓW PREMIUM

  • Specyfika marketingu usług luksusowych
  • Lifestyle marketing jako jeden ze sposobów kreowania
  • marki luksusowej

BADANIA MARKETINGOWE RYNKU LUKSUSU

  • Specyfika badań rynku w segmencie produktów premium
  • Narzędzia i sposoby badań rynku

OPRACOWANIE KONCEPCJI MARKI LUKSUSOWEJ:

  • Marketing mix w segmencie dóbr luksusowych
  • Kreowanie produktu
  • Kształtowanie cen – właściwe pozycjonowanie marki luksusowej
  • Ustalanie strategii dystrybucji
  • Wybór grupy docelowej
  • Promocja produktów premium:
  • Komunikacja marketingowa marek luksusowych
  • Reklama i jej różne formy jako narzędzia promocji marek luksusowych
  • Opracowywanie kreatywnych założeń promocji marek luksusowych
  • Alianse marketingowe – jak je efektywnie wykorzystywać
  • Narzędzia kreowania i wzmacniania marki luksusowej
  • Tworzenie planu marketingowego marki luksusowej

 

NOWOCZESNE FORMY MARKETINGU:

  • Marketing partyzancki i jego formy a kształtowanie wizerunku marki premium
  • Działania w social media – formy oraz sposoby działań marketingowych promujących marki luksusowe w mediach społecznościowych

 

DZIAŁANIA Z ZAKRESU PUBLIC RELATIONS JAKO SPOSÓB NA BUDOWANIE SILNEGO PRODUKTU LUKSUSOWEGO:

  • Public relations jako narzędzie kreowania marek luksusowych
  • Ambasador marki – jak go właściwie wybrać, według jakich kryteriów
  • Znaczenie CSR w kreowaniu wizerunku marek luksusowych
  • Sponsoring jako forma promocji marek luksusowych
  • Działania z zakresu E-PR
  • Media relations jako sposób budowania silnego i spójnego wizerunku produktu premium
  • Skuteczne zarządzanie sytuacją kryzysową

Metody pracy

wykład – konsultacje, warsztaty , case studies

W ramach uczestnictwa zapewniamy Państwu

  • organizacje szkolenia oraz zapewnienie trenera
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności poziomu umiejętności – pozwalające na uczestnictwo na szkoleniu osób o zbliżonym poziomie umiejętności (na życzenie Klienta)
  • materiały dydaktyczne w tym skrypt odpowiedni do określonego poziomu
  • samodzielne stanowisko komputerowe
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
  • lunch
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • bezpłatne konsultacje z Wykładowcą 2 tygodnie od ukończenia szkolenia
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności poziomu umiejętności po ukończeniu szkolenia (na życzenie klienta)

Referencje

"Centrum Innowacji ProLearning przeprowadziło w dniach 7-8.10.2015 dla pracowników Eskulap projekt rozwojowy z zakresu: Profesjonalnej obsługi i komunikacji z trudnym pacjentem. Celem realizacji…"

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Eskulap"

więcej

"Nasza firma w okresie od marca 2014 do marca 2015 prowadziła program rozwojowy dla kadry menadżerskiej w obszarze wzmocnienia kompetencji zdiagnozowanych metodą Development Center. Pani dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk…"

Metalis Polska Sp. z o. o.

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

budowanie marki, silna marka, komunikacja marketingowa, kreowanie wizerunku, marketing, marketing produktów luksusowych, PR, psychologia zachowań, lifestyle marketing, marketing mix
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×