Nie masz czasu na szukanie?

71 353 52 51 Centrala Obsługi Klienta

biuro@prolearning.pl

Pobierz PDF Pobierz DOC Formularz na szkolenie

5 +
= 10

Akademia Efektywnego Menedżera Sprzedaży

Wprowadzenie

Proces sprzedaży jest kluczowy w każdej firmie. Sprzedaż w firmie jest jak serce, które odpowiada za pełne i prawidłowe funkcjonowanie całego obiegu organizmu każdego przedsiębiorstwa. Od jej kondycji zależą pozostałe obszary w firmie. Rozwijanie kluczowych kompetencji sprzedażowych pracowników jest dla każdej firmy bardzo ważne. Dodatkowo, co stanowi wyróżnik naszego podejścia w CI ProLearning, nasza koncepcja przeprowadzenia Akademii Efektywnego Menedżera Sprzedaży – warsztaty eksperckie oprócz rozwijania kompetencji sprzedażowych, jest poszerzona o identyfikację mocnych stron jej pracowników. Owe mocne strony mają dodatkowo wzmacniać pracowników w tym wymagającym zawodzie. Zwracamy jednocześnie uwagę na poprawienie luk kompetencyjnych w zakresie wymaganym przez firmę.

Wierzymy, że na każdym stanowisku pracy, w każdej roli zawodowej człowieka, który jest aktywny zawodowo i współdzieli swoją aktywność na potrzeby firmy, możemy dostrzec potencjał, który realizuje się w postaci ujawniania mocnych stron i motywacji wewnętrznej do pracy nad słabymi stronami.

Stąd na podstawie ugruntowanych założeń teoretycznych oraz na bazie naszych doświadczeń praktycznych rekomendujemy następujący model:

 

Model Zarządzania Pracownikami Sprzedaży = kompetencje sprzedażowe + mocne strony pracowników

 

Rozwijając, koncepcja zakłada wzmacnianie kompetencji sprzedażowych dla organizacji z pracownikami mającymi największy wpływ i zakres odpowiedzialności za sprzedaż. Dodatkowo model zakłada identyfikację mocnych stron dla uczestników i nauczenie jak dostrzegać je w podległych pracownikach.

Przykład: menedżerowie sprzedaży pracują w zawodzie o wysokich oczekiwaniach ze strony Klientów. Na tym stanowisku przykładowe mocne strony to m.in.: życzliwość, traktowanie porażek jako wyzwania, dbanie o interes firmy.

Korzyści

Z naszych doświadczeń wynika, że powiązanie zarządzania poprzez najważniejsze kompetencje w firmie wraz z obserwacją i identyfikacją mocnych stron pracowników wpływa na:

  • przekierowywanie optyki stylu zarządzania w kierunku obserwacji u siebie i innych, wymaganych kompetencji na danym stanowisku pracy i mocnych stron pracownika,
  • realizację funkcji kierowniczej dotyczącej motywowania ukierunkowanej na ocenę pracy wg kluczowych kompetencji dla firmy i mocnych stron podwładnych.

Nasza koncepcja zakłada, że doskonalenie systemów zarządzania pracownikami polega na wprowadzaniu różnych metod ułatwiających pracownikom dokonania samooceny i jednocześnie umożliwiających prowadzenie strategicznej funkcji personalnej w firmie.

Program

I moduł Moja rola menedżera sprzedaży i szefa zespołu w firmie, 2 dni

 

  1. Wstęp.
  1. Wymiana doświadczeń i dotychczas wypracowanych rozwiązań:
  • Best practice rozmów sprzedażowych z klientami – identyfikacja indywidualnych stylów sprzedażowych stosowanych przez menedżerów (moje sukcesy w sprzedaży).
  • Efektywność pracy sprzedawcy- dotychczasowe sposoby pracy z Klientami.
  1. Skuteczna sprzedaż a osobowość:
  • Diagnoza temperamentalna- jak mój temperament wspiera mnie w roli menedżera sprzedaży.
  • Świadomość przewagi i ograniczeń własnego typu osobowości w procesie sprzedaży.
  • Samopostrzeganie i ocena innych w zależności od typu osobowości.
  • Styl komunikacji- jak mój styl komunikacji odzwierciedla się w roli menedżera sprzedaży.
  • Rola asertywności w procesie sprzedaży.
  • Moje mocne strony w roli menedżera sprzedaży w firmie.
  1. Stres i wypalenie zawodowe:
  • Sytuacje wywołujące stres w zawodzie łączącym odpowiedzialność za sprzedaż z odpowiedzialnością za podwładnych.
  • Techniki radzenia sobie ze stresem.
  1. Moja relacja z zespołem współpracowników i podwładnymi:
  • Wykorzystanie diagnozy temperamentalnej (co motywuje a co demotywuje).
  • Mocne strony sprzedażowe moich podwładnych – czy potrafię nimi zarządzać?
  1. Komunikacja z podwładnymi:
  • Kanały komunikacji- czym różni się zarządzanie lokalne od zarządzania na odległość?
  • Jak nowoczesne kanały komunikacji wpływają na zarządzanie podwładnymi?
  • Nowoczesne sposoby komunikacji (e-mail, chat, sms) jako narzędzia wywierania wpływu na jakość relacji.
  • Zasady etykiety biznesowej w komunikacji z podwładnymi.
  1. Podsumowanie warsztatu:
  • Czego się nauczyłem podczas warsztatu?
  • Co zastosuję w codziennej pracy?
  • Feedback grupowy/feedback trenera

Metody pracy: dyskusja moderowana, ćwiczenia indywidualne i grupowe, symulacje realnych sytuacji zawodowych, przykłady dobrych praktyk, testy autodiagnostyczne, warsztaty- praca w grupach. Ćwiczenia z tworzenia biznesowej korespondencji e-mail z uwzględnieniem etykiety biznesowej. Warsztat prowadzony według metodologii I-TEAM.

II moduł Pozyskanie nowego Klienta i rozszerzanie sprzedaży na już zdobytych rynkach, 2 dni

  1. Nawiązanie do wyników pracy z Moduł I- co się sprawdza w codziennej pracy?
  1. Wymiana doświadczeń w zakresie dotychczasowej współpracy z Klientami.
  2. SMART
  • Omówienie metody określania celów.
  • Zastosowanie metody SMART w codziennej pracy menedżerów.
  1. Bariery w rozwoju i poszerzaniu obecnych rynków. Praca warsztatowa (odwrócone lustro).
  • Sposoby radzenia sobie z największymi barierami
  1. Mindset- nastawienie na pozyskanie nowego i rozwinięcie potencjału współpracy z obecnym klientem firmy:
  • Myślenie pro-handlowe- nastawienie na sprzedaż.
  • Sposoby pozyskiwania kontaktów wewnątrz danej sieci w celu poszerzenia współpracy z określoną marką handlową lub dystrybucyjną.
  • Sposoby pozyskiwania informacji rynkowych (np. spotkania, targi, inne wydarzenia).
  • Śledzenie rynków (nowopowstałych hurtowni, sklepów, rozbudowy istniejących sieci handlowych).
  • Wykorzystanie nowoczesnych kanałów komunikacyjnych w celu poszerzania kontaktów handlowych.
  1. Skuteczny New Business:
  • Znaczenie aktywności w poszukiwaniu inwestycji i klientów.
  • Tworzenie profilu klienta.
  • Wykorzystanie potencjału Internetu.
  • Budowanie argumentów przekonujących klienta do spotkania z handlowcem, sposoby reagowania na wymówki czy szantaż klientów.
  • Umówienie spotkania.
  • Tworzenie relacji biznesowej.
  1. Mocne strony moje i pracowników w obszarze New Business.
  2. Jak rozwinąć sprzedaż ze zdobytym Klientem? Praca warsztatowa nawiązująca do rozwiązań z pkt.4.
  1. Podsumowanie warsztatu:
  • Czego się nauczyłem podczas warsztatu?
  • Co zastosuję w codziennej pracy?
  • Feedback grupowy/ feedback trenera

Metody pracy: Ćwiczenia z komunikacji dot. pozyskiwania klienta, dyskusja moderowana, wymiana doświadczeń, symulacje realnych sytuacji zawodowych, przykłady dobrych praktyk, case study, warsztaty- praca w grupach. Warsztat prowadzony według metodologii I-TEAM.

 

Moduł III Prezentacja handlowa (spotkanie handlowe), 2 dni

  1. Nawiązanie do wyników pracy z Moduł II- co się sprawdza w codziennej pracy?
  1. Świadome budowanie profesjonalnego wizerunku – kogo chcę pokazać?
  • Ubiór w biznesie – sztuka autoprezentacji.
  • Podstawowe uchybienia w wyglądzie kobiety.
  • Podstawowe uchybienia w wyglądzie mężczyzny.
  • Typy strojów i zasady ich doboru, wskazania elegancji.
  • Dobór typu stroju w biznesie: business dress, business casual, casual; dodatki.
  • Idealny ubiór do biura oraz na spotkania.
  • Wskazówki dotyczące doboru stroju.
  1. Przygotowanie się do wizyty handlowej:
  • Przygotowanie dwóch opcji oferty: wersja A i B.
  • Punkt wyjścia: Potrzeba czy produkt?
  • Trzy strategie układu treści w komunikacie do Klienta.
  • Prezentacja metodą P-CKMA (potrzeba – cecha – korzyść – mankament-argument).
  • Strategia BBC (3P).
  • Spójność i najważniejsze szczegóły decydujące o sukcesie wizyty handlowej.
  • Techniki radzenia sobie ze stresem i zarządzania konfliktem.
  • Dobór postaw prezentacyjnych do sytuacji (pierwsze czy kolejne spotkanie) oraz typu klienta.
  • Techniki wpływu społecznego podczas wizyty handlowej.
  • Zasady posługiwania się językiem perswazji i stosowanie słów kluczy.
  • Tajniki siły perswazji.
  1. Przygotowanie i wzbogacanie prezentacji handlowej (perspektywa Klienta- „ile zarobi Klient” współpracując z firmą?)
  • Pozyskanie informacji od Klienta dotyczących jego celów współpracy.
  • Koncepcja przekazu- jaka jest teraz i co możemy lepiej?
  • Cztery kluczowe pytania prezentacji.
  • Zdefiniowanie celu: Informacyjny, perswazyjny czy stymulacyjny?
  • Kluczowe informacje o odbiorcach prezentacji handlowej.
  • Wybór treści: Kluczowe elementy.
  • Dobór skutecznej argumentacji do typu społecznego odbiorcy.
  • Techniki wzbogacania prezentacji: Środki retoryczne, wizualizacja, wykorzystanie zmysłów. Perspektywa klienta- pokazanie zysku dla Klienta.
  • Czy trudno Ci mówić językiem słuchacza?
  • Sztuka prezentacji handlowej i budowa charyzmy.
  • Świadomy i nieświadomy poziom autoprezentacji.
  1. Przebieg wizyty handlowej w praktyce:
  • Pierwsze wrażenie i budowanie wiarygodności.
  • Ocena indywidualnych wystąpień uczestników szkolenia.
  • Postawa i komunikacja niewerbalna.
  • Tempo mówienia, natężenie głosu wykorzystywanie pauz.
  • Kontakt wzrokowy z audytorium.
  • Postawa ciała.
  • Dynamika – ruch.
  • Zwracanie się do słuchaczy.
  • Pewność wypowiedzi.
  • Wygląd i dress code sprzedawcy.
  1. Nawiązywanie kontaktu z klientem:
  • Rola indywidualnego podejścia do klienta.
  • Strategie otwarcia rozmowy i przełamywanie lodów.
  • Nawiązywanie kontaktu i podtrzymywania relacji.
  • Określenie i zrozumienie potrzeb klienta.
  1. Komunikacja werbalna i niewerbalna podczas spotkania:
  • Zadawanie pytań – strategia perswazji.
  • Prowadzenie rozmowy – metodyka analizy zachowania werbalnego.
  • Język perswazji, wywieranie wpływu na partnera negocjacyjnego i sztuka słuchania.
  • Praktyczne reagowanie na „brudne chwyty”.
  • Operowanie przestrzenią i gestami; interpretacja mowy ciała.
  1. Finalizacja wizyty:
  • Spójność i najważniejsze szczegóły decydujące o sukcesie wizyty handlowej.
  • Standardowe sposoby finalizacji.
  • Nieszablonowe strategie finalizacji.
  • „Nie” warunkowe i „nie” rozstrzygające. Kiedy Klient odmawia, a kiedy nie jest przekonany? Jak zmienić „nie” warunkowe na „tak”?
  1. Mocne strony moje i moich podwładnych w obszarze wizyty handlowej
  1. Podsumowanie warsztatu:
  • Czego się nauczyłem podczas warsztatu?
  • Co zastosuję w codziennej pracy?
  • Feedback grupowy/feedback trenera.

Metody pracy: wykład interaktywny, autowystąpienia uczestników- symulacja wizyty handlowej, dyskusja moderowana, wymiana doświadczeń, przykłady dobrych praktyk, case study, warsztaty- praca w grupach, przykłady kiedy sami jesteśmy odbiorcami stosowania na nas języka perswazji i technik wpływu. Warsztat prowadzony według metodologii I-TEAM.

 

IV moduł Key Account Management. Wskaźniki planowania i rozliczania sprzedaży 2 dni

  1. Nawiązanie do wyników pracy z Moduł III- co się sprawdza w codziennej pracy?
  2. Analiza oferty handlowej firmy:
  • Metody oceny wartości oferty handlowej – benchmarking.
  • Oferta handlowa firmy – analiza SWOT.
    1. Sprzedaż do Klientów strategicznych o silnej pozycji przetargowej i istotnym wpływie na pozycję rynkową
  • Typologia Klientów.
  • Strategie sprzedażowe KAM.
  • Marża a narzut- wyjaśnienie różnic i znaczenia w pracy handlowców.
  • Strategie cenowe i efekt skali.
  • Wypracowanie struktury rabatowania („rabat za coś”, np. za volumen produktowy).
  • Elementy analizy portfelowej Klientów i produktów.
  • Policzalne wskaźniki planowania sprzedaży na bazie wew. modelu firmy.
  • Negocjacje i techniki negocjacyjne.
  • Zarządzanie relacjami z Klientem Kluczowym.
  • Pomiar efektywności działań sprzedażowych.
    1. Key Account Management- przygotowanie do rozmowy sprzedażowej:
  • Przewidywanie celów klienta, zrozumienie potrzeb klienta.
  • Analiza sposobu działania klienta, jako technika przewidywania możliwego przebiegu negocjacji.
  • Zdobywanie informacji na temat konkurencyjności (własnej oraz partnera handlowego).
  • Cele negocjacji i ich spójność z celami firmy/działu/stanowiska.
  • Planowanie samego procesu negocjacyjnego (czas, miejsce, uczestnicy).
  • Zmienne negocjacyjne i zarządzanie nimi.
  • Budowanie argumentacji do wykorzystania podczas negocjacji. Wyróżniki firmy.
  • Rozpoznanie sytuacji klienta – bądź przygotowany na kilka wariantów (wersja A B).
  1. Zarządzanie zespołami handlowców
  • Planowanie działań sprzedażowych.
  • Pozyskiwanie i kształtowanie kompetencji handlowców.
  • Ocena efektywności zespołów sprzedażowych.
  1. Mocne strony moje i moich podwładnych w obszarze Key Account Management
  1. Podsumowanie warsztatu:
  • Czego się nauczyłem podczas warsztatu?
  • Co zastosuję w codziennej pracy?
  • Feedback grupowy/feedback trenera.

 

Metody pracy: wyznaczanie i obliczanie wskaźników sprzedażowych, wymiana doświadczeń- prezentacja i analiza aktualnie stosowanych technik negocjacyjnych. Warsztat- praca grupowa- przewaga konkurencyjna, warsztat- praca indywidualna- proces przygotowania do rozmowy sprzedażowej.

Moduł V  Nowoczesne negocjacje z klientem 1 dzień

  1. Nawiązanie do wyników pracy z Moduł IV- co się sprawdza w codziennej pracy?
  1. Prowadzenie negocjacji:
  • Model przebiegu spotkania (check-lista).
  • Metody sondowania partnera negocjacji.
  • Empatia i inteligencja emocjonalna w negocjacjach.
  • Style negocjacji i sprzedaż z użyciem języka korzyści.
  • Aktywne słuchanie. Najważniejsza umiejętność handlowca.
  • Stosowanie wyróżników firmy jako argumentów negocjacyjnych.
  • Wywieranie wpływu: reguły wywierania wpływu, techniki perswazji – omówienie i zastosowanie praktyczne.
  • Zasady obrony przed manipulacjami drugiej strony.
  • Zadawanie pytań.
  • Zarządzanie ustępstwami w negocjacjach.
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna w negocjacjach.
  1. Specyfika negocjacji cenowych:
  • Negocjacje cenowe ze strony sprzedającego.
  • Negocjacje cenowe ze strony kupującego.
  • „Śmieszne pieniądze” i inne taktyki w negocjacjach cenowych.
  • Sztuka czynienia ustępstw, a „syndrom zwycięzcy”.
  • Zasady udzielania rabatów – postaw granice żądaniom.
  • Jak rozmawiać o podwyżce ceny – lepiej wcześniej czy później.
  • Nastawienie do ceny produktu- postawa handlowców (jak zmienić blokady i hamulce na gotowość?).
  • Jak zmienić politykę cenową w istniejących relacjach sprzedażowych z klientami firmy.
  • Taktyki w negocjacjach cenowych.
  1. Profilaktyka cenowa – jak prowadzić rozmowę, aby cena była tylko jednym z elementów negocjacji?
  • Trzy obszary produktu – Twoje dodatkowe obszary negocjacyjne.
  • Sprzedawanie wartości produktu, nie jego ceny.
  • Radzenie sobie z manipulacjami cenowymi klientów.
  1. Metody prezentacji ceny:
  • Metoda „kanapki” – jak narzędzia managerskie mogą przydać się handlowcom.
  • Metoda oszczędnościowa – idealna na kryzys.
  • Metoda porównywania – są rzeczy, które kosztują znacznie więcej.
  • Metoda kompaktowa – w zestawie taniej.
  • Metoda inwestycyjna – szczególnie w dobie kryzysu warto dobrze inwestować.
  • Metoda bilansowa – ile stracę, gdy nie kupię?
  1. Sposoby radzenia sobie z obiekcjami:
  • Wypracowanie rozwiązań dedykowanych dla menedżerów sprzedaży na podstawie stworzonej listy dotychczasowych obiekcji uczestników szkolenia.
  1. Finalizowanie negocjacji. Dobry interes – co oznacza dla każdej ze stron?
  • Na co uważać w końcowej fazie negocjacji.
  • Negocjacje cenowe nastawione na długofalową współpracę.
  • Standardowe sposoby finalizacji.
  • Nieszablonowe strategie finalizacji.
  • „Nie” warunkowe i „nie” rozstrzygające. Kiedy Klient odmawia, a kiedy nie jest przekonany? Jak zmienić „nie” warunkowe na „tak”?
  1. Podsumowanie warsztatu:
  • Czego się nauczyłem podczas warsztatu?
  • Co zastosuję w codziennej pracy?
  • Feedback grupowy/ feedback trenera.

Metody pracy: warsztat- modelowanie etapów negocjacji, odgrywanie scenek- praktyczna nauka negocjacji w różnych sytuacjach sprzedażowych. Warsztat prowadzony według metodologii I-TEAM.

 

VI moduł Działania rozwijające sprzedaż i wzmacnianie siebie w roli menedżera sprzedaży 1 dzień

  1. Nawiązanie do wyników pracy z Moduł V- co się sprawdza w codziennej pracy?
  2. Czynniki wzmacniające sukces w sprzedaży:
  • Warunki konieczne do przyjęcia postawy właścicielskiej.
  • Nastawienie pro-konsumenckie.
  • Wiedza (znajomość klienta i modeli zachowań).
  • Umiejętności (wykorzystanie wiedzy do budowania relacji i realizacji założonych celów).
  • Postawa (wiara w sukces i chęć działania).
  • Emocje (wpływ emocji na skuteczność w sprzedaży).
  1. W jaki sposób świadomie rozwijać proces sprzedaży?
  • Metody odkrywania potrzeb klientów, wzbudzanie motywacji i wywierania wpływu na podejmowane przez klienta decyzje.
  • Działania crosseling.
  • Działania
  • Kontakt posprzedażowy.
  1. Zarządzanie sobą w czasie w procesie sprzedaży:
  • Nastawienie na realizację planu.
  • Określenie czynników sukcesu każdego dnia (co musi się wydarzyć abym zbliżył się do sukcesu sprzedażowego).
  • Określenie „godzin szczytu”.
  • Pomiar własnych działań.
  1. Trudne momenty w procesie sprzedaży:
  • Zarządzanie trudnymi momentami sprzedażowymi w moim zespole i firmie.
  • Jak zamienić zastrzeżenia klienta w szansę?
  • Jak unikać błędnych reakcji?
  • Skuteczne sposoby na trudne sytuacje w sprzedaży występujące w firmie (jak radzę sobie z porażkami?).
  1. Motywowanie siebie i podwładnych do efektywnej pracy:
  • Określenie realnego, osiągalnego celu.
  • Sposoby na odzyskiwanie energii.
  • Wyzwania sprzedażowe.
  1. Praca zespołowa na poziomie menedżerskim
  • Wymiana i ujednolicenie informacji o szczegółach współpracy z wybranymi Klientami
  • Wzajemne wspieranie się w zakresie osiągania celów sprzedażowych
  1. Podsumowanie warsztatu i zakończenie Akademii:
  • Czego się nauczyłem podczas warsztatu?
  • Co zastosuję w codziennej pracy?
  • Feedback grupowy/ feedback trenera

Metody pracy: burza mózgów; mini wykład, dyskusja moderowana, symulacje realnych sytuacji zawodowych, wypracowanie dedykowanych rozwiązań rozwijających sprzedaż, warsztat indywidualny- podsumowanie Akademii i zaplanowanie kolejnych kluczowych działań w roli menedżera sprzedaży.

Efekty biznesowe

  • Wzmocnienie kompetencji i świadome zarządzanie mocnymi stronami własnymi i pracowników, które mają bezpośredni wpływ na proces sprzedaży.
  • Usprawnienie procesów zarządzania ludźmi.
  • Pośredni wpływ na podnoszenie znaczenia życzliwej atmosfery w firmie[1].
  • Łączenie koncepcji „przywództwa 2.0”[2] z rozwojem pracowników wyróżniających się.
  • Poprawa komunikacji między menedżerami a podległymi im zespołami.
  • Wzrost efektywności pracy menedżerów i zespołów sprzedażowych.

[1] W badaniach prowadzonych przez ProLearning wraz z UE we Wrocławiu życzliwe relacje z przełożonym i współpracownikami zostały wskazane na pierwszym miejscu- jako oczekiwania względem pracodawcy przez przedstawicieli Pokolenia Z (osoby ur. po 1990r. , niektórzy socjologowie przyjmują po 1995r.).

[2] Odnosi się do zarządzania Pokoleniami Y i Z, otwartymi na technologie.

Metodologia

Centrum Innowacji Prolearning, bazuje na autorskiej metodologii pracy:

I-TEAM Methodology

I– Individuality/ indywidualność- dostrzeżenie jednostkowych potrzeb każdego z uczestników oraz pobudzenie do autorefleksji oraz zakotwiczenie gotowości do zmiany.

T E A M– czyli drużyna, zespół, który będzie w stanie działać efektywnie, dzięki wspólnemu treningowi, pozwalającemu na dostrzeżenie indywidualnych potrzeb, oczekiwań firmy oraz wzbudzeniu odpowiedniej motywacji do realizacji celów.

T- Training/ trening- intensywna praca z zespołem, pozwalająca
na integrację grupy.

E– Elasticity/ elastyczność- elastyczne podejście do każdego uczestnika,
z uwzględnieniem tego, który zakres może on wdrożyć na swoim stanowisku pracy.

A- Adaptation/ adaptacja- dostosowanie metody i formy szkolenia do potrzeb firmy.

M– Motivation/ motywacja- wzbudzenie gotowości uczestnika szkolenia
do podjęcia określonych działań oraz ukierunkowanie jego zachowań,
na osiągnięcie określonych, istotnych dla niego oraz organizacji celów.

W celu zwiększenia motywacji do zmiany behawioralnej
w odniesieniu do zaplanowanych efektów biznesowych, nasza metoda pracy opiera się na warsztatowym angażowaniu każdego z uczestników i bieżącej analizie procesu grupowego.

Projekt opiera się na moderowanym uczeniu się przez doświadczenie (cykl KOLBA) – stosujemy najbardziej efektywna metodę uczenia się osób dorosłych, polegającą na specjalnie zaprojektowanych zadaniach, budujących osobiste przeżycia i doświadczenia, z których następnie wyciągane są wnioski i generalizowane ogólne zasady. Wiedza teoretyczna uzupełniana jest również przez trenera, a następnie uczestnicy stosują ją w praktyce poprzez rozwiązywanie realnych przypadków z własnego otoczenia.

W ramach uczestnictwa zapewniamy Państwu

  • analiza potrzeb szkoleniowych
  • próbka szkoleniowa w ramach przedstawionej oferty (na życzenie Klienta)
  • organizacje szkolenia oraz zapewnienie trenera
  • materiały dydaktyczne
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
  • lunch
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • bezpłatne konsultacje z Wykładowcą do 2 tygodni od momentu ukończenia szkolenia
  • testy sprawdzające poziom wiedzy i umiejętności po ukończeniu szkolenia (na życzenia klienta)

Referencje

"Centrum Innowacji ProLearning przeprowadziło w dniach 7-8.10.2015 dla pracowników Eskulap projekt rozwojowy z zakresu: Profesjonalnej obsługi i komunikacji z trudnym pacjentem. Celem realizacji…"

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Eskulap"

więcej

"Pani dr inż. Agnieszka Kołodziejczyk reprezentująca firmę Centrum Innowacji ProLearning zrealizowała dla nas projekt rozwojowy dla grupy 33 kierowców (45+) naszego…"

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Nysie Sp. z o.o.

więcej
więcej referencji

Ostatnio przeglądane

Słowa kluczowe

Akademia Efektywnego Menedżera, efektywny menedżer, menedżer, rozwój menedżera sprzedaży, skuteczny menedżer, efektywna sprzedaż, sprzedaż, Akademia Efektywnego Menedżera Sprzedaży
  • Nasze certyfikacje

  • International Coach Federation
  • Matrik

Kurs:

Czas trwania:
Liczba godzin dziennie:
Liczba dni:
Lokalizacja:
Termin
Cena netto :

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×

Prosimy o uzupełnienie poniższego formularza w celu zapisu na wybrane egzaminy.

Kod * Nazwa * Data * Godzina Opcja
+

Twoje dane

- Zobacz regulamin
×